Joo, ei sovi lopulta valittaa. Kamojen jääminen lentokentälle ei lopulta haitannut juurikaan reissusta nauttimista. Vuokraamosta löytyi jopa housut ja hanskat, puhelimen laturin ja laskettelulasit sain kaverilta lainaan, kaupoista löytyi teepaitoja, sukka, kalsareita, hammasharja jne tarvikkeet. Ja kelit on olleet sellaiset, että lennolla päällä olleet kuteet on riittäneet edellämainittujen lisäksi. Itse asiassa sitä on kärsitty kuumuudesta enemmän kuin palelemisesta.
Jos on harkinnassa hiihtoreissu merta edemmäs, niin voin suositella kyllä Italian Cerviniaa tällä kokemuksella. Toki voi majoittua tuon Matterhornin toisellekin puolelle Sveitsin Zermattiin, mutta hinnat on sitten luokkaa kolminkertaiset. Italian puolelta pääsee kuitenkin hiihtelemään samoille rinteille.
Liitoksen kohdalta lienee päässyt vesi laminaatin sisään. Nysse mokoma turposi ja tuli hieno symmetrinen kohouma. Outoa oli että tuo kohouma syntyi päivässä.
Kohta on taas kädet verillä: lampunvaihto edessä, ojan puolen lähivalo pimeänä. Ei kestä H7 ei. Ex-Audin H4 en tainnut vaihtaa kertaakaan kolmen vuoden aikana (suuri mahdollisuus että puhun paskaa, ei kaikkea muista).
Aivan samaa mieltä. Jenkki tuotantoyhtiö osti ohjelman ja haluaa tehdä siitä viihteellisemmän. Kuulemma Edin rassausta näytetään liian yksityiskohtaisesti! Siis just se Edin työ on se syy, että tuota ohjelmaa katson! Kaikki muuta auto-ohjelmat on niin karseeta käsikirjoitettua ihmissuhde yms. sontaa, että ei niitä pysty katsomaan. Voiko oikeasti olla niin, että ketään ei kiinnosta katsoa asiaohjelmaa? Pitäkö kaiken olla kauheeta älämölöä, kuminpolttoa ja roddausta, että ohjelmaa on kannattavaa tehdä?
Lahti411 kirjoitti:Aivan samaa mieltä. Jenkki tuotantoyhtiö osti ohjelman ja haluaa tehdä siitä viihteellisemmän. Kuulemma Edin rassausta näytetään liian yksityiskohtaisesti! Siis just se Edin työ on se syy, että tuota ohjelmaa katson! Kaikki muuta auto-ohjelmat on niin karseeta käsikirjoitettua ihmissuhde yms. sontaa, että ei niitä pysty katsomaan. Voiko oikeasti olla niin, että ketään ei kiinnosta katsoa asiaohjelmaa? Pitäkö kaiken olla kauheeta älämölöä, kuminpolttoa ja roddausta, että ohjelmaa on kannattavaa tehdä?
Juuri näin. Vituttaa katsoa jotain kaasuapina-autotallia, missä auton rakentamiseen käytetään jaksosta ehkä 5min ja loput on ihmissuhdepaskaa ja kuminpolttoa huudon kera.
Niin no tuon kun kattoo loppuun asti, niin sellasta vihjailua ilmassa, että show jatkuu mutta nimi vaihtuu. En hirveän huolissani olisi. Tosin toivottavasti ei käy kuten Grand Tourille, joka mun mielestä loppua kohti alko jo vähän toistaan itseään. Yrittivät kai olla liian hauskoja. Sama tietty kyllä vaivas Wheeler Dealerssiäki, kun jossain kohtia alettiin tekemään kauden läpi kulkevaa taustatarinaa. Mä tykkäsin niistä ihan irrallisista jaksoista enemmän.
No eikös toi Edd meinannu laittaa oman youtube-kanavan ainakin ja mitä kaikkea. Uskon että kysyntää riittäis just samalla konseptilla tehtyihin ohjelmiin, ei kaikkia tosiaankaan kiinnosta pelkkä huuto ja kuminpoltto tyttökerhomaisen ihmissuhdepaskan säestyksellä.
Kehuu jotain super-projektiaan ja sitte ku on aikaa, niin tulee myös YouTube-kanava. Kai tonki voi ymmärtää kuten haluaa, mut ite ikuisena optimistina halusin kuulla, että ohjelma on tulossa plus se YouTube-kanava
JP_Vette kirjoitti:Kehuu jotain super-projektiaan ja sitte ku on aikaa, niin tulee myös YouTube-kanava. Kai tonki voi ymmärtää kuten haluaa, mut ite ikuisena optimistina halusin kuulla, että ohjelma on tulossa plus se YouTube-kanava
Amerikkalaisilla on kyllä uskomaton kyky tehdä paskoja TV-ohjelmia, olkoonkin että sieltä tulee myös niitä parhaimpia. Mutta täytyy yhtyä edellisiin: auto-ohjelmista hyvin harva jenkkiohjelma on mitenkään katsomiskelpoinen. En ne oikein sovellu autoharrastajalle, ennemminkin joillekin keskenkasvuisille autokiimasta kärsiville, joilla ei ole mitään hajua oikeasta autojen rakentelusta.