Jakopään vaihto vs koneen vaihto
Re: Jakopään vaihto vs koneen vaihto
Itse tuli ostettua Neobrothersilta uusi kone kaikkine kilkeineen, myös turbo kuului pakettiin. Päädyin koneen vaihtoon koska ketjun lisäksi myös imuventtiilit vaati vaihtoa. Kytkin oli vielä hyvässä kunnossa, mutta sekin vaihtui varmuuden vuoksi uuten ja vahvempaan. Hintaa töille ja osille (9-5 aero kytkinpaketti, työsylinteri, kaikki öljyt jne.) tuli yhteensä 3500 €. Aika kallis remonttihan tuo oli 9-3:een (2008/281 tkm). Toisaalta etanolilla ois nyt tarkoitus ajaa seuraavat reilut 5 vuotta, jonka jälkeen sähköauto saa ottaa ykkösauton roolin.
9-3 SC 1.8t -07
9-3 SS 2.0t -03
9000 CS 2.3T -95 (myyty)
9-3 SS 2.0t -03
9000 CS 2.3T -95 (myyty)