Kaasuläppäkotelon vikakoodit,voiko kuitenkin ajaa?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
SS-Vector
Matalapaineturbo
Viestit: 180
Liittynyt: To Touko 08, 2003 11:34

Kaasuläppäkotelon vikakoodit,voiko kuitenkin ajaa?

Viesti Kirjoittaja SS-Vector »

Korjaamolla luettu vikakoodit P1231(kaasuläpän asentotunnistin 1-2,alueen ulkopuolella)P1230(kaasuläpän asentotunnistin 1-2,alueen ulkopuolella),auto kuitenkin käy ja kukkuu kun pintakaasulla köröttelee,ainoa jotta virran kytkemisen jälkeen naksuttaa siellä kaasuläppäkotelossa?,sekä kylmäkäynnnistyksessä pitää auttaa kaasulla,nyt kuitenkin "pikkupakko" ajaa jonkin verran,onko odotettavissa isompaa häikkää?Eli pitääkö laittaa ns.seisontaan kunnes uutta osaa paikallaan?Kaasuläppäkotelo tilattu www.ecutesting.com ihan vaan hinnan takia.
-Passaa sitä komian kulukee vanhaski pairas-9-5 sedan vm.2001-
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Kaasuläppäkotelon vikakoodit,voiko kuitenkin ajaa?

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Läppäkotelo on limpissä eli varotilassa jossa kaasuvaijeri kääntää kaasuläppää mekaanisesti eikä sähköisesti. Siksi tyhjäkäynnin vakautus puuttuu.
Autolla voi ajaa, tehot on rajoitettu ja tosiaan tyhjäkäynti on vähän satunnainen.

Toivottavasti tilasit oikean version läppäkotelosta, muutoin joudut pikkasen modaamaan huohotinletkuston liitoksia.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Vastaa Viestiin