Eikös se nyt T7:n kanssa ole ilman OpenSIDiäkin lähtökohta, että jos IMMun iästä tahi kunnosta ei ole tietoa, se vaihdetaan heti alkumetreillä. Liian merkittävä ja halpa palikka jättää arvan varaan tuossa koneessa.nikrei kirjoitti:Taitaa mennä IMMu vaihtoon.
Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Mielenkiintoinen osa kyllä sikäli, että tarvikkeena tuota näköjään kaupataan hintahaarukassa 150-250€, mutta merkkiliikkeen kertomana normilistahinta originaalille on tosiaan 89€ . Noin viikon päästäpä tuon nyt saan vaihdettua.aero kirjoitti:Eikös se nyt T7:n kanssa ole ilman OpenSIDiäkin lähtökohta, että jos IMMun iästä tahi kunnosta ei ole tietoa, se vaihdetaan heti alkumetreillä. Liian merkittävä ja halpa palikka jättää arvan varaan tuossa koneessa.nikrei kirjoitti:Taitaa mennä IMMu vaihtoon.
nyxä: 9-5 Aero Wagon 2.3T -01
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Vielä hupaisampaa on se, että purkaamot saattavat pyytää 200tkm ajetusta ja väsyneestä palikasta saman 150e. Näissä ei tosiaan kannata harhautua uudesta orggisosasta mihinkään negatiivisen säästön polulle.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Hyi hitto. No mutta harvinaista, että tässä asiassa EI päde vanha sääntö, ettei köyhän kannata ostaa halpaa
nyxä: 9-5 Aero Wagon 2.3T -01
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Olipa vappu kerrakseen Airon kanssa. Tarkoitus oli vappupäivänä alkaa öljypohjajumppaan. Tykötarpeet oli kaikki valmiina. Olin lähdössä aamulla Kuopiosta Varkauteen ja öljypainevalohan se tauluun tuli ja meno hyyty. Luojan kiitos autolla ei poletettu sillä hetkellä vaan sai vapaalla rullata n. 300metriä parkkiin.
Hinurilla katiska pajalle ja tänään saivat pohjan auki ja kone näytti OKlle. Sihti luonnollisesti tukkeessa. Liekkö syy-seuraus-suhde mikä, mut sytkäkasetin 3. sylinterin puola halennu kahtia eli sekin vaihtoon.
Ennusmerkit tukkeesta oli, ja itteä toki saa koputtaa päähän, kun sen pari päivää hommaa viivytti. Luojalle kiitos jos tässä nyt ilman koneremppaa selvisi.
Huomenna saa pojan kotio aamupäivästä. Samalla kirivät kampuran torxit, että onpahan nämä kriittiset hommat ainaki alta pois
Hinurilla katiska pajalle ja tänään saivat pohjan auki ja kone näytti OKlle. Sihti luonnollisesti tukkeessa. Liekkö syy-seuraus-suhde mikä, mut sytkäkasetin 3. sylinterin puola halennu kahtia eli sekin vaihtoon.
Ennusmerkit tukkeesta oli, ja itteä toki saa koputtaa päähän, kun sen pari päivää hommaa viivytti. Luojalle kiitos jos tässä nyt ilman koneremppaa selvisi.
Huomenna saa pojan kotio aamupäivästä. Samalla kirivät kampuran torxit, että onpahan nämä kriittiset hommat ainaki alta pois
nyxä: 9-5 Aero Wagon 2.3T -01
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Pakko kysyä jotta mitäs kaikkea tuo "kone näytti OKlle" pitää sisällään?
9-5 sw 1,9 tid aut. -08 // Og900 T16 5d -92 // Tech2 // Timppa #5363#
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Mitä sieltä nyt alakautta näet . Kamat omilla paikoillaan eikä ylimääräisiä metallin kappaleita tmstms. Katotaan nyt kun huomenna katiskan saa kouraan.Mikki2 kirjoitti:Pakko kysyä jotta mitäs kaikkea tuo "kone näytti OKlle" pitää sisällään?
nyxä: 9-5 Aero Wagon 2.3T -01
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Kattoko kampuran laakereita sielä pajalla?
Ainakin kolmospukki olis hyvä käyttää auki ku se sieltä ekana yleensä porsii.
Ainakin kolmospukki olis hyvä käyttää auki ku se sieltä ekana yleensä porsii.
Saab
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Kysyin. Ei kuulemma oltu avattu. Sikäli vituikshan tuo meni. Mutta enpä autoa vielä takas saanut.Sabanisti kirjoitti:Kattoko kampuran laakereita sielä pajalla?
Ainakin kolmospukki olis hyvä käyttää auki ku se sieltä ekana yleensä porsii.
Saapas käy vaan kolmella sylinterillä. Kolmospytty pois pelistä. Ohivuotomittauksen olivat tehny ja jos nyt ymmärsin oikein, niin imupuoli kusee. Eivät tänään ennättänyt enempää, mutta lottoa heitti jumittuneella venttiiliä tms. Öljyt ja vedet ei pitäs olla sekasin vastapudotettujen öljyjen ja paisuntasäiliön perusteella.
Mutta maanantaina ottavat nokka-akselit poies, tutkiivat venttiilit ja arvaileevat lisää. Tosi siistiä
nyxä: 9-5 Aero Wagon 2.3T -01
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Kustannustehokkaan kuuloista autonkorjaamista
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Mites tälle kävi? Loppuiko usko vai jatketaanko taistelua tuulimyllyjä vastaan?
Saab
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Re: Airon päiväkirja. OG9-5 Aero MY01
Jälkikäteen on aina hienoa jossitella, mutta jos tässä niinku fiksu ihminen olis, niin ois kannattanu hävittää auto vaikka järven pohjaan . Mutta Saappaan sain äsken pajalta. Valitettavasti oli tultava suoraan töihin, niin ei päässyt nautiskelemaan autolla ajamisesta 2,5vko tauon jälkeen
Kolmos sylinterissä oli pakoventtiilistä lohjennu pala. No kansi käytetty auki, oikaistu se ja toki uusittu kaikki pakoventtiilit.
Kolmos sylinterissä oli pakoventtiilistä lohjennu pala. No kansi käytetty auki, oikaistu se ja toki uusittu kaikki pakoventtiilit.
nyxä: 9-5 Aero Wagon 2.3T -01
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03
exät: 9-3 SportCombi Vector 1.9 TTiD -08, 9-5 Wagon 2.0t -00, 9-3 SportSedan Linear 1.8t -03