99:sin puskurit
99:sin puskurit
Mites onko samanlaiset puskurit 99 ja 900 malleissa?-79 900:sessani on erittäin huonot puskurit jotka joku on vissiinkin vielä maalannut.Olen katsonut että tietyistä 99 saappaista löytyisi samanlaisella kapealla listoituksella varustetut puskurit.Minähän kyllä tuossa viime syksynä vaihdoin jo siistimmät puskurit mutta kun ne on sitä uudemmalla listoituksella varustettua mallia.
Jos 99 puskurit eivät käy niin sitten täytyy ruveta kunnostamaan noita vanhoja.Tai ainakin kokeilla miten käy.
Jos 99 puskurit eivät käy niin sitten täytyy ruveta kunnostamaan noita vanhoja.Tai ainakin kokeilla miten käy.
Niin,esim noissa sinun saabiesi kuvissa on liian paksut listat puskureissa.Olen nähnyt niitä oikeanlaisia ainakin 99 turboissa.mitenkäs se nyt sitten luca on,olikos niitä hiuksen ohuella kromiraidoilla olevia puskimia ihan tavan 99:seissäkin?lucaf kirjoitti:yksiraitapuskuri tuli tuplaysiin kesken 79 mallivuoden. 77-79 oli ohuemmat kaksiraitapuskurit
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Eikös niitä esiinny vuodesta 79 aina mallivuoteen 82.tomaatti kirjoitti:Niin,esim noissa sinun saabiesi kuvissa on liian paksut listat puskureissa.Olen nähnyt niitä oikeanlaisia ainakin 99 turboissa.mitenkäs se nyt sitten luca on,olikos niitä hiuksen ohuella kromiraidoilla olevia puskimia ihan tavan 99:seissäkin?lucaf kirjoitti:yksiraitapuskuri tuli tuplaysiin kesken 79 mallivuoden. 77-79 oli ohuemmat kaksiraitapuskurit
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Tässä ysiysin takapuskurin raita vuodelta 1982:tomaatti kirjoitti:Olen nähnyt niitä oikeanlaisia ainakin 99 turboissa.mitenkäs se nyt sitten luca on,olikos niitä hiuksen ohuella kromiraidoilla olevia puskimia ihan tavan 99:seissäkin?
http://www.jus.liitin.net/saab/99/135_3581_1.JPG
Auto on ihan tavallinen taloudellinen viisivaihteinen varma kotimainen.
Viimeksi muokannut jus, Ke Helmi 27, 2013 13:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Jep,muistin juuri että onhan mulla noita esitteitä vinopino.Eli kyllähän niitä oli tavan 99:ssä.Näyttäspä kovasti satkuissakin olleen 82 asti samanmoiset,täähän helpottaa huomattavasti projektin läpivientiä.Täytyy nyt vielä käydä romuttamoilta tarkastamassa tilanne,noi saabin esitteet sisältävät samoja kuvia vuodesta toiseen..
Juuri tuolla listalla!jus kirjoitti:Tässä ysiysin takapuskurin raita vuodelta 1982:tomaatti kirjoitti:Olen nähnyt niitä oikeanlaisia ainakin 99 turboissa.mitenkäs se nyt sitten luca on,olikos niitä hiuksen ohuella kromiraidoilla olevia puskimia ihan tavan 99:seissäkin?
http://www.hut.fi/u/jus/saab/99/135_3581_1.JPG
Auto on ihan tavallinen taloudellinen viisivaihteinen varma kotimainen.
Juuh, mullakin on Finlandiassa noi samat ohutnauhaiset.tomaatti kirjoitti:Jep,muistin juuri että onhan mulla noita esitteitä vinopino.Eli kyllähän niitä oli tavan 99:ssä.Näyttäspä kovasti satkuissakin olleen 82 asti samanmoiset,täähän helpottaa huomattavasti projektin läpivientiä.Täytyy nyt vielä käydä romuttamoilta tarkastamassa tilanne,noi saabin esitteet sisältävät samoja kuvia vuodesta toiseen..
Pitäis varmaan itekin ruveta jostain metsästämään sopivia murjomattomia.. Eikai siihen voi leveänauhaisia tilalle laittaa. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
-
- "Turbo"
Re: 99:sin puskurit
jos löydät oikeanlaiset, niin mä voisin ostaa sulta ne itse listat...?takimmaiseen ainakin olis tarvetta.tomaatti kirjoitti:Mites onko samanlaiset puskurit 99 ja 900 malleissa?-79 900:sessani on erittäin huonot puskurit jotka joku on vissiinkin vielä maalannut.Olen katsonut että tietyistä 99 saappaista löytyisi samanlaisella kapealla listoituksella varustetut puskurit.Minähän kyllä tuossa viime syksynä vaihdoin jo siistimmät puskurit mutta kun ne on sitä uudemmalla listoituksella varustettua mallia.
lisäksi jos sinulla/jollakulla muulla olisi 2-ovisen vasenta ovilistaa myytävänä, saa myydä mulle!
-Matti
saab 99 -83 GL"S"
99:n puskurit käy melkein suoraan, niitä puskurissa olevia kiinnityspalikoita joutus kaiketi hieman siirteleen. Ainakin jotain jouduin urheileen kun vaihdoin velipojan noppaan etupuskurin satkusta.
Tohon uudempaan puskuriinhan on saanu sellaista hämylistää joka näyttää ihan tuolta vanhemmalta, on varmaan samaa kromilistaa mitä muutenkin mutta reunat on maalattu mustaks jolloin näyttää ohutlistaselta.
Tohon uudempaan puskuriinhan on saanu sellaista hämylistää joka näyttää ihan tuolta vanhemmalta, on varmaan samaa kromilistaa mitä muutenkin mutta reunat on maalattu mustaks jolloin näyttää ohutlistaselta.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Hämylista tässä, hämää kuvassa niin hyvin ettei erotu:tetammi kirjoitti:Tohon uudempaan puskuriinhan on saanu sellaista hämylistää joka näyttää ihan tuolta vanhemmalta, on varmaan samaa kromilistaa mitä muutenkin mutta reunat on maalattu mustaks jolloin näyttää ohutlistaselta.

Ei tuo silti näytä ihan yhtä kapealta kuin oikea kapea lista.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00