Kateellinen yrittäjä jolla on näppinsä pelissä kokoonpanossa? Vai miten se nyt oli..Mutteripena kirjoitti:Varmaan joku kateellinen naapuri käyny vaihtaa letkujen paikat..
Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
No hitto..Ei vieläkään ahdot toteudu,200km kävin ajaa ja kaks kertaa kymmenestä täysvedosta piikkas täydet ahdot..muuten ahtaa reilun baarin ja siitä hitaasti n.1.5baariin. Voisko tuo mankkuvena olla kuitenkin rikki?
Näyttäis maptunpartsilta olevan uusia 45e hintaan.
Näyttäis maptunpartsilta olevan uusia 45e hintaan.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
voi olla rikki.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
Tuossa äsken kokeilin W letku irti ja nätisti ahtoi fuelcutille et ainakin hukkis ei jumita.
Pikahuoltona sain anssilta vinkkiä et putsaa mankkuvena cleanerillä ja ota R reiästä holkki pois.
Sieltähän tuli lot of paskaa ja samalla nyppäsin tulpan pois.
Muutaman vedon kävin kokeilee ja ahtoi hyvin..
Pitänee ostaa jossain vaiheessa toinen jos alkaa prakaa vielä..
Tuli samalla kurkattua sisälle asti kun annoin vähän reilummin ilmaa läpi w reiästä niin poksahti auki koko vena..
Mut kyllä tuo läjässä vielä pysyi..
Pikahuoltona sain anssilta vinkkiä et putsaa mankkuvena cleanerillä ja ota R reiästä holkki pois.
Sieltähän tuli lot of paskaa ja samalla nyppäsin tulpan pois.
Muutaman vedon kävin kokeilee ja ahtoi hyvin..
Pitänee ostaa jossain vaiheessa toinen jos alkaa prakaa vielä..
Tuli samalla kurkattua sisälle asti kun annoin vähän reilummin ilmaa läpi w reiästä niin poksahti auki koko vena..
Mut kyllä tuo läjässä vielä pysyi..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
Itselläni on tullut kanssa sama virhe joskus tehtyäjannevillepetteri kirjoitti: Tuli samalla kurkattua sisälle asti kun annoin vähän reilummin ilmaa läpi w reiästä niin poksahti auki koko vena..
9-5 2.3t -00 ~1800mg/c @ 6000rpm
Turbo-Saabisti #7815
Turbo-Saabisti #7815
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
Kirjoitellaan tännekin välillä..
Siitä sitten viikonlopulle piristys kuva:
Ilmeisimmin pakosarjasta lähti joku hitsi nööli irti ja halusi mennä moikkaa ahtimen pakopesää.. Aikansa kun siellä pyöri niin kertoi että haluaa jo pois ja minä otin kaverin pois sieltä..nii ja vein Virtalan Ristolle ahtimen jos sille jotain pikku talvihuoltoa tekis..
Paskempaa tuuria ollut kyllä koko kesä saabismin kanssa mutta minkäs teet..ja pakosarjakin tuli hiekkapuhallettua hyvin ennen asennusta mutta turha sitä enää miettiä. Varmistettava vielä kyllä ohivuodot ennen asennusta ettei mikään pakovenan pala ollut sit. Noh,better luck next time for .
Siitä sitten viikonlopulle piristys kuva:
Ilmeisimmin pakosarjasta lähti joku hitsi nööli irti ja halusi mennä moikkaa ahtimen pakopesää.. Aikansa kun siellä pyöri niin kertoi että haluaa jo pois ja minä otin kaverin pois sieltä..nii ja vein Virtalan Ristolle ahtimen jos sille jotain pikku talvihuoltoa tekis..
Paskempaa tuuria ollut kyllä koko kesä saabismin kanssa mutta minkäs teet..ja pakosarjakin tuli hiekkapuhallettua hyvin ennen asennusta mutta turha sitä enää miettiä. Varmistettava vielä kyllä ohivuodot ennen asennusta ettei mikään pakovenan pala ollut sit. Noh,better luck next time for .
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
Talvi mennyt ihan kivasti ja leimattuakin tuli tonnari tuossa noin kuukausi sitten. Eihän siellä tietenkään mitään vikaa ollut et ei päässyt sen enempää ranettamaan..
Tuossa sitten viime yönä sattui tapaus että naapuri talon ooppelin takaikkuna näköjään rikottu..
Päivällä lähdin sitten ulkoiluttamaan saabia ja ei tarvinnut hetkeen lähteä minnekään kun huomasin että täälläkin sitten käyty..
Rattimuovit rikottu kauttaaltaan ja tarkoitus ollut ilmeisesti viedä koko auto koska mitään ei ollut varastettu mutta koko joustopelti systeemiä jossa rattiakseli pyörii oli väännetty n.5cm alaspäin ja vinoon että päästäisiin virtalukolle..
Ei enempää ole keretty tai osattu tehdä ja jätetty siihen.
V###U!!!
Siinä se päivä sitten meni kun purin konsolia irti ja mittaristoa ym että pääsin tutkimaan onko mitään tehtävissä.
Sain keskikonsolin runkoa purkamalla venytettyä sen takaisin rattiakselin päällä olevaan hahloon ja samalla rattilukko päällä voimailtua suoremmaksi joustopeltiä.
No ei siitä ihan uudenveroinen tullut,ratti on vieläkin hivenen alempana kuin ennen..Pystyy kyllä ajamaan normaalisti mutta sentin verran jäi matalemmalle kuin aikaisemmin..
Ei voi taas muuta sanoa kun että loistava viikon aloitus.
Tuossa vielä kuva miltä näytti
Tuossa sitten viime yönä sattui tapaus että naapuri talon ooppelin takaikkuna näköjään rikottu..
Päivällä lähdin sitten ulkoiluttamaan saabia ja ei tarvinnut hetkeen lähteä minnekään kun huomasin että täälläkin sitten käyty..
Rattimuovit rikottu kauttaaltaan ja tarkoitus ollut ilmeisesti viedä koko auto koska mitään ei ollut varastettu mutta koko joustopelti systeemiä jossa rattiakseli pyörii oli väännetty n.5cm alaspäin ja vinoon että päästäisiin virtalukolle..
Ei enempää ole keretty tai osattu tehdä ja jätetty siihen.
V###U!!!
Siinä se päivä sitten meni kun purin konsolia irti ja mittaristoa ym että pääsin tutkimaan onko mitään tehtävissä.
Sain keskikonsolin runkoa purkamalla venytettyä sen takaisin rattiakselin päällä olevaan hahloon ja samalla rattilukko päällä voimailtua suoremmaksi joustopeltiä.
No ei siitä ihan uudenveroinen tullut,ratti on vieläkin hivenen alempana kuin ennen..Pystyy kyllä ajamaan normaalisti mutta sentin verran jäi matalemmalle kuin aikaisemmin..
Ei voi taas muuta sanoa kun että loistava viikon aloitus.
Tuossa vielä kuva miltä näytti
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
Onko tietoa kellään voiko ohjauspylvään prässipellistä tehtyä kannatinta vaihtaa? Mielestäni näytti että olisi niiteillä mutta kuvassa ehkä pulteilla? Kuva nro.1.
http://www.jimellissaabparts.com/showAs ... gory=19610
Rattiakselikin näköjään vipottaa tuon rosvousyrityksen jäljiltä muutaman sentin ylös alas pyörittäessä..
http://www.jimellissaabparts.com/showAs ... gory=19610
Rattiakselikin näköjään vipottaa tuon rosvousyrityksen jäljiltä muutaman sentin ylös alas pyörittäessä..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
No joo..eipä tänne mitään erikoista uutta..varkaus yrityksen jälkeen oli vähän hellittävä tonnaria ja pestävä ja vahattava jotta tulisi parempi mieli.. (kuskille)
Tuossa näkyy noi uudet käytetyt 16" vanteet jotka vaihdoin 17" tuumien tilalle koska olivat sen verran kierot jo että viimeisetkin ajomukavuudet kärsi..
Lauantaina tuli käytettyä nosturilla sen verran että otin katin pois putkesta kun katsastus on takana päin. Samalla yritin vähän mittailla paljonko sitä 3" putkea menisi tuohon cat-backiin joka seuraavaksi tarkoitus rakentaa.
Varmaan siihen palaan sit seuraavaksi kuvien kera..
Siitä saa joku jos tarvitsee 2.5" cat-backin yhdellä simonssin pöntöllä edullisesti pois sitten!
Tuossa näkyy noi uudet käytetyt 16" vanteet jotka vaihdoin 17" tuumien tilalle koska olivat sen verran kierot jo että viimeisetkin ajomukavuudet kärsi..
Lauantaina tuli käytettyä nosturilla sen verran että otin katin pois putkesta kun katsastus on takana päin. Samalla yritin vähän mittailla paljonko sitä 3" putkea menisi tuohon cat-backiin joka seuraavaksi tarkoitus rakentaa.
Varmaan siihen palaan sit seuraavaksi kuvien kera..
Siitä saa joku jos tarvitsee 2.5" cat-backin yhdellä simonssin pöntöllä edullisesti pois sitten!
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
Elikkä kävi sit niin että tämä tonnari lopetti kaikkien vastoinkäymisien jälkeen ajovirheen kautta leikkinsä..
Kuvat varmaan kertoo parhaiten tämän hetkisen tilanteen..
Tuossa tapahtumapaikalta muutama.
Ei voi kait muuta sanoa kuin että turvallinen auto pelasti paljon,pintanaarmuja nuoleskellen.
Eli osia myydään,tekniikka ilmeisesti säilyi ehjänä,selvittelen tarkemmin kun puran pois.
sisusta purettu jo pois,eli jubileen 2-väri lentokonelogo penkit,mustat. CS koppasen alun perin,istuu cd koppaseen.
sähköt ja muistipaikat,lämmitykset ei toimi. HP:200e.
Kuvat varmaan kertoo parhaiten tämän hetkisen tilanteen..
Tuossa tapahtumapaikalta muutama.
Ei voi kait muuta sanoa kuin että turvallinen auto pelasti paljon,pintanaarmuja nuoleskellen.
Eli osia myydään,tekniikka ilmeisesti säilyi ehjänä,selvittelen tarkemmin kun puran pois.
sisusta purettu jo pois,eli jubileen 2-väri lentokonelogo penkit,mustat. CS koppasen alun perin,istuu cd koppaseen.
sähköt ja muistipaikat,lämmitykset ei toimi. HP:200e.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
Oho, mites se ny tollai meni?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
https://youtu.be/VoRkDfvc8RYjuntti kirjoitti:Oho, mites se ny tollai meni?
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
No ei sitten vissiin taittunu. Sääli autoa, hyvä että mies kunnossa.
2.0t Biopower 9-3 -09
ex 2.3Aero 9000 -96; ex 2.0Aero 9-3 -00; ex 2.0t 9-3 -02
#7314
ex 2.3Aero 9000 -96; ex 2.0Aero 9-3 -00; ex 2.0t 9-3 -02
#7314
Re: Tonnarin tuunausta ja fiksailua ajan ja rahan salliessa..
No hemmetti!
Hyvä että kuski kunnossa ja muita osallisia ei tainnut olla, tai ainakaan tarina ei kerro.
Hyvin se kestää, menikö +360 astetta ja millaisessa nopeudessa haaveri sattui?
En ihmettele jos ajoit auton kotio
Saman aikakauden bemari olisi ollut solmussa ja takki nurinperin sekä sukka kuusen oksalla.
https://m.youtube.com/watch?v=J4cPWZ9VdI8
Hyvä että kuski kunnossa ja muita osallisia ei tainnut olla, tai ainakaan tarina ei kerro.
Hyvin se kestää, menikö +360 astetta ja millaisessa nopeudessa haaveri sattui?
En ihmettele jos ajoit auton kotio
Saman aikakauden bemari olisi ollut solmussa ja takki nurinperin sekä sukka kuusen oksalla.
https://m.youtube.com/watch?v=J4cPWZ9VdI8