SAAB JAS-39 Gripen E
-
- "Aero"
- Viestit: 402
- Liittynyt: Ma Kesä 23, 2014 22:07
- Paikkakunta: Raceborg(Karjaan Tasavalta)
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Väliaikatietona kyselisin,että moniko on jo hankkinut oman kolmeysinsä?
9.3 SS TURBO X,Chevrolet Captiva 2,2 TURBO-D AWD 2012,Ekz:Kia Cerato 2,0 -06(meni Afrikkaan),EX:9,3 ss 1,9tid -08,pöö406,Escort 1,6 "Cosworth",Liftbackki-Korola ,Aprilia,Suzuki
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
https://imgur.com/gallery/6Rm6k
On jo esite, korvatulpat ja lippis, aivan vakavasti harkitsen että vedänkö ostohousut jalkaan
On jo esite, korvatulpat ja lippis, aivan vakavasti harkitsen että vedänkö ostohousut jalkaan

Toistaiseksi Saabiton
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
^Paljonko 9-3:sta tarvii välirahaa?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Enhän mä vaihtaa meinannu kun ostaa 

Toistaiseksi Saabiton
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
-
- "Aero"
- Viestit: 421
- Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
- Paikkakunta: Epsoo
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Moottorin vaihto 1h


Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
^^Kyl silti aina pitää kysyä myös vaihtotarjous, niin saa tietää kuinka korkealle myyjä oikeasti oman auton arvostaa 

Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Kuinkahan vaan gonahtaneitten amekkien kans vaihtuu kone tuntiin tuollaseen, vähä pistää epäilyttämäänSaabium196 kirjoitti:Moottorin vaihto 1h

Toistaiseksi Saabiton
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Mut jos haluaa pitää käyttö- ja harrastevehkeet erilläänaero kirjoitti:^^Kyl silti aina pitää kysyä myös vaihtotarjous, niin saa tietää kuinka korkealle myyjä oikeasti oman auton arvostaa

Toistaiseksi Saabiton
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
No se toki. Minä kyllä vaihtaisin farkusta cabrioletiin, jos 9-3:n harrasteeksi jättäisin, mutta kukin tyylillään, itselle sopivin vaihtoehto on se eniten oikea.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Niin eikös se ilmailu oo lähinnä se harrastus ja autoilu tapa liikkua kentälle 

Toistaiseksi Saabiton
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Kyllä 39 olis paljon miehekkäämpi käyttökulkine kuin 9-3 

Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Joo mut Jet A-1:stä ei ihan joka mittarilta saa, tuntuu tuon etanolin kanssa olevan jo ihan riittävän hankalaa.
Toistaiseksi Saabiton
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Se on kyllä totta. Jokohan ST1 suunnittelee siitä bioversiota...
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Tai Neste, raatorasvasta jalostettua lentokerosiinia, my dieselin tyyliin.
Toistaiseksi Saabiton
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Ex: 9-3 1.8t SC 2007
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Tunnetaan nimellä Neste MY uusiutuva lentopolttoaine.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K