Motonetin biopower sytytystulpat
Re: Motonetin biopower sytytystulpat
Mitä maksoi Aineella tulpat?
-
- "Aero"
- Viestit: 466
- Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 10:38
Re: Motonetin biopower sytytystulpat
Kuukausi sitten kävin läpi Puuilon ja Motonetin Oulussa, ja siellä hyllyssä olevat Biopower-tulpat olivat kaikki ranskalaisia.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Motonetin biopower sytytystulpat
ovatko nämä ranskan tulpat hajonneet pelkästään virikäytössä?
just tilasin ison satsin tulppia ja kaikki olivat ranskalaisia joten menikö rahat taas hukkaan.
just tilasin ison satsin tulppia ja kaikki olivat ranskalaisia joten menikö rahat taas hukkaan.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Motonetin biopower sytytystulpat
Hyvin ovat ranskassa valmistetut NGK:t toimeet.. Kyseessä on mitä todennäköisimmin ollut joku valmistusvirhe tms. jossain yksittäisessä tietyssä valmistuserässä. Asiasta sen enempää tietämättä, se voi olla että NGK on siirtänyt kyseisen tulppatyypin valmistuksen kokonaan Ranskaan eikä jatkossa saa muualla valmistettuja kuin Ranskassa. Kyseistä tulppaa myydään niin paljon maailmassa kuitenkin, että jos niissä enemmälti olisi ongelmia ollut niin siihen olisi puututtu... ja vielä se että Ranskassa valmistetaan paljon muitakin NGK:n tulppia...
Kannattaa muistaa myös sellainen asia, että yleensä apua etsitään ongelmiin... harva täällä kertoo siitä että kuinka hyvin joku on toiminut, yleensä keskustelut koskevat vikoja ja ongelmia. Vääristää muuten aika paljon lukijoiden näkemyksiä. Muutamasta yksittäisestä tapauksesta ei kannata vetää johtopäätöksiä. Ja sitten vielä on hyvä muistaa se että mikäli takuuaikana tuotteessa on ongelmia niin ostopaikkaan vain keskustelemaan asiasta, siitä se lähtee eteenpäin. Ja myös peiliinkin voi katsoa ja kysyä että ovatko tulpat esim. pyörineet auton lattialla 2kk ennen asennusta tms. Eli onko säilytys tapahtunut oikein, ei se posliini kestä ihan mitä tahansa.
Kannattaa muistaa myös sellainen asia, että yleensä apua etsitään ongelmiin... harva täällä kertoo siitä että kuinka hyvin joku on toiminut, yleensä keskustelut koskevat vikoja ja ongelmia. Vääristää muuten aika paljon lukijoiden näkemyksiä. Muutamasta yksittäisestä tapauksesta ei kannata vetää johtopäätöksiä. Ja sitten vielä on hyvä muistaa se että mikäli takuuaikana tuotteessa on ongelmia niin ostopaikkaan vain keskustelemaan asiasta, siitä se lähtee eteenpäin. Ja myös peiliinkin voi katsoa ja kysyä että ovatko tulpat esim. pyörineet auton lattialla 2kk ennen asennusta tms. Eli onko säilytys tapahtunut oikein, ei se posliini kestä ihan mitä tahansa.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Motonetin biopower sytytystulpat
Ranskalaiset näytti olevan edelliset, 13tkm ajettuna uudet tilalle eikä vanhoissa näyttänyt pintapuolin mitään erikoista olevan. Oireitakaan ei ole ollut.
1974 99L "Staffan" | 1987 900 Aero "Magnus" | 2020 Volvo S60 T8 Polestar "Einar" | EX 2007 Volvo S80 V8 "Håkan" | EX 2000 9-5 Aero "Börje"