Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Kirjaimellisesti. Tuo pelkääjän puoleinen räppänä on ollukki niin kovalla käytöllä, että suuri yllätys kun ylinpäätänsä heinäkuulle asti kesti
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
LänsiAuto tänää tutki varusteiden sammuttelua. Huoltotiskillä oleva heppu kritisoi turvavarusteiden poistoa siihen malliin, että mulle jäi kuva, että ne varmasti sais pois (lisävarusteita kun ovat), mutta niitä ei oteta pois. Peitteli sen "Opelin sulkemaan ohjelmoituun järjestelmään" ja mainitti samalla myös, että "seuraava omistaja luulee olevan oleellisia turvavarusteita, mutta niitä ei olekkaa". Niin tai näin, jotain ne teki ja mainittivat, että ei ole päivityksiä eikä vikakoodeja. Asiaa puolsi se, että romu ei meinannu enää huollon jälkeen käynnistyä ja herjas vikaaki tietokonees.
Mä jo hetken toivoin, että koko paska olis jääny siihen pihaan ja olis saanu mennä halliin toista vaihtoehtoa kattelemaan. Varttin päästä auto kuitenki käynnisty ja herjauksekki loppu. Huoltotiskin turvallisuustosikko epäili bitin olevan poikittain. Sinänsä uskottava tarina, koska nyt auto ei laita enää peruutuspiipparia uudestaan päälle paitsi pakille kytkies. Aikasemmin laitto sekä eteen että taakse kytkies. Eli tavallaan enää ei tarvi koskea nappiin, ellei käytä pakkia välillä. Siis käynnistämisen jälkeisen välittömän tutkan sammuttamisen jälkeen. Edelleenhän se on aina oletuksan päällä kun auton käynnistää. On noi autot jänniä nykyään, vaikka just sanoivat, ettei autolle tehty mitään koska ei ollu vikakoodeja eikä päivityksiä
Noh mä tiirailin samalla paria Opelia ja yhtä Seattia
Inkku häikii listoillaan ja ratillaan kuten Astmaki
Seat Alabama/Alhambara/Ählämbala mikälie onkaa ei ihan yhtä paha ole, mutta häikii varmasti seki
Olikohan tää MokkaX. Samaa paskaa eri paketis siinäki
Mihin tää maailma on menos? Kojelaudat on pehmeetä häikimätöntä materiaalia, mutta muu paskotaan kiiltävillä listoilla ja paneeleilla. Pitääkö sit kuitenki säästää kuusen alla makaava OG9-5 vielä eläkepäiviä varte
Ai nii. Päätin kokeilla tutkiin sellasta, et jos anturit sais sokeeks niin ne ehkä antaa vikaherjan mut ei piippaa.
Toimiiko? Joo toimii. Siis anturit. Ei sähköteippi riitä peittämiseen. Pitää varmaa nostaa auto nosturille ja ettiä töpselit antureille. Tehdä jotain, mihin LänsiAuton testeri ei pysty.
EDIT: Valotki suunnattiin nyt. "Pientä hienosäätöä ylös, mutta kohdallaan ne alunperinki oli". Toivottavasti tulee pimeää pian, niin pääsee testaamaan. Harmi ettei tullu rehdisti mitattua, niin vois todeta muutoksen paremmin kuin perstuntumalla.
Mä jo hetken toivoin, että koko paska olis jääny siihen pihaan ja olis saanu mennä halliin toista vaihtoehtoa kattelemaan. Varttin päästä auto kuitenki käynnisty ja herjauksekki loppu. Huoltotiskin turvallisuustosikko epäili bitin olevan poikittain. Sinänsä uskottava tarina, koska nyt auto ei laita enää peruutuspiipparia uudestaan päälle paitsi pakille kytkies. Aikasemmin laitto sekä eteen että taakse kytkies. Eli tavallaan enää ei tarvi koskea nappiin, ellei käytä pakkia välillä. Siis käynnistämisen jälkeisen välittömän tutkan sammuttamisen jälkeen. Edelleenhän se on aina oletuksan päällä kun auton käynnistää. On noi autot jänniä nykyään, vaikka just sanoivat, ettei autolle tehty mitään koska ei ollu vikakoodeja eikä päivityksiä
Noh mä tiirailin samalla paria Opelia ja yhtä Seattia
Inkku häikii listoillaan ja ratillaan kuten Astmaki
Seat Alabama/Alhambara/Ählämbala mikälie onkaa ei ihan yhtä paha ole, mutta häikii varmasti seki
Olikohan tää MokkaX. Samaa paskaa eri paketis siinäki
Mihin tää maailma on menos? Kojelaudat on pehmeetä häikimätöntä materiaalia, mutta muu paskotaan kiiltävillä listoilla ja paneeleilla. Pitääkö sit kuitenki säästää kuusen alla makaava OG9-5 vielä eläkepäiviä varte
Ai nii. Päätin kokeilla tutkiin sellasta, et jos anturit sais sokeeks niin ne ehkä antaa vikaherjan mut ei piippaa.
Toimiiko? Joo toimii. Siis anturit. Ei sähköteippi riitä peittämiseen. Pitää varmaa nostaa auto nosturille ja ettiä töpselit antureille. Tehdä jotain, mihin LänsiAuton testeri ei pysty.
EDIT: Valotki suunnattiin nyt. "Pientä hienosäätöä ylös, mutta kohdallaan ne alunperinki oli". Toivottavasti tulee pimeää pian, niin pääsee testaamaan. Harmi ettei tullu rehdisti mitattua, niin vois todeta muutoksen paremmin kuin perstuntumalla.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ehkä se teippi toimis paremmin niihin kojelaudan blingblingeihin
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ehkä. Hiilariteippi vois samalla nuorentaa tämmöstä fossiilia.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
No perhana. Hyvältä näyttää Insignia sisältä!
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Uusiin autoihin pitäisi kyllä tulla valinnaisvarusteeksi jonkinlainen "blackout" varustepaketti jossa kaikki auton sisäpuolinen kromi ja blingbling olisi poistettu.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Vois äkkiä käydä niin, et se olis suosituin lisävaruste. Nuo kiiltävät pinnat sokasemisen lisäks myös näyttää siivouksen laiminlyönnit ja kaikki muut shaisset vähä turhanki hyvin.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Spritmonitorin säksättimien 13tkm otannalla kakkossijalla kulutukses on 5,52 ja ykkössijalla 5,47. Sanomattaki selvää, että minä olen ykkösenä Jotain sairasta mielihyvää saan siitä, vaikka mitää kisaa ei olekkaa. Ja ainoa ekoteko mulla on ilmastoinnin kans säästö.
Nyt kun kulutusta jännittäes on ollu autoilun arki pelkkää pilvis haahuilua, on aika keskittyä paskoihin puoliin. Alotetaan vaikka tästä:
Mitää en myönnä, ehkä se on vain sitä, että kuulee kun haluaa kuulla. Onhan täs takuu, et sinänsä ihan se ja sama
Nyt kun kulutusta jännittäes on ollu autoilun arki pelkkää pilvis haahuilua, on aika keskittyä paskoihin puoliin. Alotetaan vaikka tästä:
Mitää en myönnä, ehkä se on vain sitä, että kuulee kun haluaa kuulla. Onhan täs takuu, et sinänsä ihan se ja sama
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Kulutus 5,46 alusta alkaen eli taas laski desin kymmenyksen
Ajotietokoneen kulutusmittaus on kyl jännä. Välillä se heittää 2dl, välillä 5dl, tällä kertaa 4dl. En tiä mistä laskee kulutusta, mutta aika arpakone se on Alusta saakka mitattu näyttää 5,2 ja on tasasesti laskenu käsi kädes Spritmonitorin kans.
Louhesta (parkkiluola) ylös noustes lasit auki pääsee kuuntelemaan nakutusta ja kyllähän tää selvästi nakuttaa 2krpm alkaen...
Ajotietokoneen kulutusmittaus on kyl jännä. Välillä se heittää 2dl, välillä 5dl, tällä kertaa 4dl. En tiä mistä laskee kulutusta, mutta aika arpakone se on Alusta saakka mitattu näyttää 5,2 ja on tasasesti laskenu käsi kädes Spritmonitorin kans.
Louhesta (parkkiluola) ylös noustes lasit auki pääsee kuuntelemaan nakutusta ja kyllähän tää selvästi nakuttaa 2krpm alkaen...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Varasin öljynvaihdon RengasTurkuun maanantaiks. Tulee 15tkm täyteen... Öljynpinta edelleen maksimis
Kyselin sieltä sitä dexos 1 gen 2 -öljyä, mutta eivät saa mistään. Kehottivat kysymään LänsiAutolta, niin suorittavat öljynvaihdon asiakkaan omilla öljyillä. Soitto Länkkäriin, eikä heilläkään sitä öljyä ole Maahantuojallaki loppu. Hyvin Opel hoitaa
Noh, Rengasturku on sitä mieltä, että he huoltavat ohjeiden mukaan, koska Autodata käskee laittaa Dexos 2. Auton ohjekirja sanoo myös Dexos 2. Myös Länsiautolla sanottiin, että vain valitustapauksis Dexos 1gen2 ja muuten voi ajaa Dexos 2 eikä vaikuta takuuseen. Sit se netis levinny GM:n tiedote sanoo, että käytettävä Dexos 2 jos uutta ei ole saatavilla. Okei, kysytty Rengasturulta, ei saa. Kysytty Länkkäriltä, ei saa. Eli ajetaan sitte vanhalla. Ei mun yöuniin vaikuta, paitti tietty kun kone laukee ja maahantuojan takuukäsittelijät lukee mun ketjun jossa tiedostan asian. Mutta en ole autoalan ihminen. Suuttuuhan ne lääkärikki, jos googlesta haetaan diagnoosi ja pyydetään vain lääkettä Miksen mä vaa ostanu sitä hinnat alkaen -Avensista?
Ja miksen vie LänsiAutoon? Koska Rengasturku on 150e halvempi Köyhä mikä köyhä. Ja tosiaan ei heilläkää sitä öljyä olis, joten ihan sama sit siltäki kantilta...
Kyselin sieltä sitä dexos 1 gen 2 -öljyä, mutta eivät saa mistään. Kehottivat kysymään LänsiAutolta, niin suorittavat öljynvaihdon asiakkaan omilla öljyillä. Soitto Länkkäriin, eikä heilläkään sitä öljyä ole Maahantuojallaki loppu. Hyvin Opel hoitaa
Noh, Rengasturku on sitä mieltä, että he huoltavat ohjeiden mukaan, koska Autodata käskee laittaa Dexos 2. Auton ohjekirja sanoo myös Dexos 2. Myös Länsiautolla sanottiin, että vain valitustapauksis Dexos 1gen2 ja muuten voi ajaa Dexos 2 eikä vaikuta takuuseen. Sit se netis levinny GM:n tiedote sanoo, että käytettävä Dexos 2 jos uutta ei ole saatavilla. Okei, kysytty Rengasturulta, ei saa. Kysytty Länkkäriltä, ei saa. Eli ajetaan sitte vanhalla. Ei mun yöuniin vaikuta, paitti tietty kun kone laukee ja maahantuojan takuukäsittelijät lukee mun ketjun jossa tiedostan asian. Mutta en ole autoalan ihminen. Suuttuuhan ne lääkärikki, jos googlesta haetaan diagnoosi ja pyydetään vain lääkettä Miksen mä vaa ostanu sitä hinnat alkaen -Avensista?
Ja miksen vie LänsiAutoon? Koska Rengasturku on 150e halvempi Köyhä mikä köyhä. Ja tosiaan ei heilläkää sitä öljyä olis, joten ihan sama sit siltäki kantilta...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Vianorilla öljynvaihtotyö 33eur omilla öljyillä odottaessa. Jos oikein muistan niin länkkärin pikahuolto otti joskus 30eur. (Länsiauto siis, noin tarkennuksena)
Vartin hommasta vois tietty olla vähemmänkin, mut ihan siedettävä hinta mun mielestä.
Öljy 39.90 suodatin kympin verran ja työ 33eur, eli 83eur vapaaehtoisesta öljynvaihdosta. Hukkaan mennyttä rahaa tietysti kun usein vaihtaa autoa, mutta ei oikein osaa muutoinkaan toimia.
Onko Opelissa vielä paperinen huoltokirja?
Vartin hommasta vois tietty olla vähemmänkin, mut ihan siedettävä hinta mun mielestä.
Öljy 39.90 suodatin kympin verran ja työ 33eur, eli 83eur vapaaehtoisesta öljynvaihdosta. Hukkaan mennyttä rahaa tietysti kun usein vaihtaa autoa, mutta ei oikein osaa muutoinkaan toimia.
Onko Opelissa vielä paperinen huoltokirja?
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Rengasturku ottaa 70€ koko hommasta. Motonetin hinnoilla työn osuus on siis luokkaa 40€.
On paperinen huoltokirja mut myös sähkönen kyljes. Tosin sitä ei varmaan voi täyttää muut kuin marmori.
Mäki tuhlaan rahaa öljynvaihtoihin nyt mut jos saan työpaikan johin hain, nousee vuoden ajosuorite n. 80tkm tasolle ja lopetan ylimääräset huollot. Sillon on varmaa, että auto lähtee kun takuu loppuu. Nyt on viä tsäänssi, et rakkaus kestää takuuajan yli
On paperinen huoltokirja mut myös sähkönen kyljes. Tosin sitä ei varmaan voi täyttää muut kuin marmori.
Mäki tuhlaan rahaa öljynvaihtoihin nyt mut jos saan työpaikan johin hain, nousee vuoden ajosuorite n. 80tkm tasolle ja lopetan ylimääräset huollot. Sillon on varmaa, että auto lähtee kun takuu loppuu. Nyt on viä tsäänssi, et rakkaus kestää takuuajan yli
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Auts. 80tkm.
Annan ilmaisen vinkin. Jos paljon kilsoja niin osta Skoda: https://m.nettiauto.com/skoda/superb/89 ... 8&vifNav=Y
Kyseinen karvalakki hinnastossa 31542€ eli arvo vaan nousee kun ajelee
Annan ilmaisen vinkin. Jos paljon kilsoja niin osta Skoda: https://m.nettiauto.com/skoda/superb/89 ... 8&vifNav=Y
Kyseinen karvalakki hinnastossa 31542€ eli arvo vaan nousee kun ajelee
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Joo sä tota Skodaa ylistit aikasemmin, mutta jos toi on tosiaan hinnat alkaen -malli, niin en mä sun ylistämistä ihan noin rajuks tajunnu
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Nyt ylistyksen sai kyllä länkkäri. Myy kaksvuotista skodaa kalliimmalla kuin mitä uusi maksaaJP_Vette kirjoitti:Joo sä tota Skodaa ylistit aikasemmin, mutta jos toi on tosiaan hinnat alkaen -malli, niin en mä sun ylistämistä ihan noin rajuks tajunnu
Sain kyllä itsekin ylistettävän hyvityksen omasta vaihdossa uuteen, mutta ei sentään mitään tuollaista.
Autossa itsessään ei kyllä mitään ylistettävää, ihan ok perusbiili.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.