:saab:istin ilme, kun heilutin lapaa tuulilasin takaa.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Mulle käy kyllä, mitenkä sitte sun aikatauluihi passaa. Numero löytyy allekirjotuksessa.nalleolut kirjoitti:Pitää laittaa päivät ylös jos vaikka kahvit kerkeis juoda..
Onko tämä Vallilassa sijaitseva työpaikka sellainen, missä työntekijöille ei ole nimettyjä "pulpetteja"?!AZP kirjoitti:Tuon kaverin tapauksessakin avainsana on parkkipaikka. Sinänsä sijainti ei edes muuttunut kartalla radikaalisti, Leppävaarasta Vallilaan. Mutta oma autohallipaikka vaihtui uudessa duunipaikassa viidakon lakiin firman autopaikoista, eli aamun ekat vie ne paikat mitä on, loput parkkeeraa minne auton saavat.
Lisäksi se kehä I:n ja Vallilan väli on aamuruuhkassa ajallisesti vähän pidempi matka kuin kartalla.
Kaverin asuinpaikka Espoossa Kehä III:n tienoilla yhdistettynä yllämainittuihin seikkoihin johtaa päivittäiseen auto+juna+spåra / spåra+juna+auto -matkusteluun odotusaikoineen.
Ei ollut kaverillakaan. Sai vain yt:ssä kenkää edellisestä duunista ja puolen vuoden hakemusrumban jäljiltä piti valita Vallila tai työttömyys.Rattivaihde kirjoitti:Huhhuh, kuulostaapa kamalalta. Hyvä fiilis kun ei moiseen ole mitään aikomusta joutua.![]()
Ymmärtääkseni on omat pulpetit, mutta en nyt ole ihan varma.Cona kirjoitti: Onko tämä Vallilassa sijaitseva työpaikka sellainen, missä työntekijöille ei ole nimettyjä "pulpetteja"?!
Termos kirjoitti:Kanto. Ja oma typeryys.
Pienellä rysähdyksellä se viiruAeron etupuskuri ylitti viistoon sahatun kannon oudolla parkkipaikalla. Mutta KUKA KÄSKI pakittaa![]()
Nyt on sitten kiinnikkeet paskana tuosta puskurin ja lokarin liitoksesta, puskurin alaosassa on repeämä sumarin vieressä (korjattavissa?), sekä luultavasti myös alamuovi on ihan päreinä.