Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24074
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
tekniikka täys kymppi ja pikkuvikoja täys höh no juu.
alipaineletkut tarkastukseen konehuoneesta , mä vaihdoin tohon 84:seen 3 ja yhtä lyhensin.
kannen ja saarnaajan kunto ?
tulpanjohdot?
tuo koelaudan sisäinen suhina on aika paskamainen .
ei mua enään kyl harmita että maksoin tuplat tosta 84:Sta vaikka ruostetta on vaikka muille jakaa , tuli siin mukana auton hinnan verran varaosia.
alipaineletkut tarkastukseen konehuoneesta , mä vaihdoin tohon 84:seen 3 ja yhtä lyhensin.
kannen ja saarnaajan kunto ?
tulpanjohdot?
tuo koelaudan sisäinen suhina on aika paskamainen .
ei mua enään kyl harmita että maksoin tuplat tosta 84:Sta vaikka ruostetta on vaikka muille jakaa , tuli siin mukana auton hinnan verran varaosia.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Nyt kun se on sun nimissä (kai otit jo virallisesti vastaan?), niin Trafin Oma Asiointi -sivu saattaa kertoa jotain, jos se on tietokantaan näpytelty.JP_Vette kirjoitti:^No tuohan selittää sitte aika paljo. Voishan sitä piruuttaan kyl Trafiltaki kysästä, mut ne varmaan haluaa rahaa siitä. Eikä sillä nyt oikeasti ole väliä mitä se oli. Ainut jos (mahdollises) museotarkastukses niihin puututaan. Tähän kun ei tullu mitää papereita mukaan. Ei ohjekirjaa, ei "huoltomuistioo", ei mitää. Mua se ei henkilökohtasella tasolla kiinnosta, auto on mikä on.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Niin joo tosiaan, vaikka vaihteistoöljykeskustelu jääkin väliin, voi joka vuosi (paitti jos sen ny saa museokilpiin) retostella kuinka katsuri ekana löi katseensa ja meisselinsä vetaritunneleihin jotka oli puoli tuntia ennen katsastusta saatu kursittua kasaan.
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
^^^^Nopee pitää olla. Ostokrapula tuli jo, mut jos olis ootellu, niin ei olis ostanu. Lisäks kyl täs on 200€ edestä kesälelua, et ei tän kans kovin korkealta tipu. Toki rahaa seki on. Vetaritunneleita kattelen joskus sitte, etten heti masennu
^^^Nojoo kojelauta ei nappaa yhtää. Toisaalta täs rämisee tuuletinki, et pitää se kuitenki aukasta. Ei siis iso homma siinä sivus, olettaisin
^^Hyvä idea, kävin mulkasemas.
Ei iloa. Mutta samalla tuli huomattua Made in Finland. Pussihousua parhaimmillaan
^Jos vetaritunnelit on mädät, niin korjaan ne niin vahvasta pellistä, ettei mun elinaikana enää tartte hitsata
Mut joo. Kone on jäähtyny ja kattelin, et se plussakaapeli otti tosissaan siipeensä. Onneks ei koko auto palanu eilen
Onneks löysin vajasta jonku pesukoneen poistoletkun, niin sai tehtyä väliaikasen ranen. En tiä kui pommi tää on, niin ei jaksa viä tehdä kunnolla.
Sinänsähän toi on oikeastikki rane, et startates noi loput karvat varmaan lämpiää "hiukan", jolloin on vaarana, että karvat holahtaa pesukoneen poistoletkun läpi ja koko paska palaa. Klunssi tietää, hän aina muistaa, että OG900 voi myös palaa.
Rane tai ei, ostin Motonetistä katkojan kärjet ja konkan. Rakotulkkia ei ole, mutta kaks rosteriklemmaria on 0,42 mm yhteensä. Riittävä mulle.
Alotin kuitenki helposta, eli nalleolut Faces vinkkas ryyppyvaijeriin. Toimii se, tosin jähmeästi. Klemmarista nostaen se nousi ton verran
Tuo liike riitti vähä liikuttamaan vaijeria kaasarin alla, mutta ryypyn vivusto pysy paikallaan. Sitte ku otti pihdeillä kiinni, niin käviki näin
Eli ryyppyä oli käytetty sen verran, että valo sytty. Tolla klemmarilla ei normaalein sormivoimin varustettu mies pysty käyttämään ryyppyä
Uusein alipaineletkukki ja suljin nyt kabiiniin menevän pään (tai siis alipainepöntölle) kunnes saan koneen viat korjattua.
Mikä oli lopputulema? Ryyppy oikeasti päällä ja alipainevuoto pois (vaikutti aika paljo käyntiin ku koitin. Ja koko pönttö kohisi kun letkun laitto kii) niin kone kehräs kuin uus. Ei pätkiny, nosti kierroksia. Mikä oli vika? Ryyppyä ei oltu käytetty. Olisko jäykkä vaijeri, sit se on paskonu sen muovisen käyttövivun ja kun ei käytetä, niin vaijeri jäykistyny entisestään. Halpa korjaus, ja helppo. Ei tarvinnu edes katkojan kärkiin sotkeutua, vaikka uudet osat onki nyt hanskalokeros odottamassa hetkeään
Koelenkillä taas lämmöt alko nouseen jos oli paikallaan. Nallen avustuksella flektin kytkin löyty ja toimiihan se flekti.
Eli uus kytkin tilalle. Kyselin Virtaselta ja jos ei häneltä löydy, niin Motonetistä tilaten "turbo" eli kytkee jo öö 82 astees tms flektin.
Sitte takasi kehumiseen. Takakonttihan on ihan ok tässä.
Ton vakionurkan joutuu tekeen uusiks.
Summasummarum: auto pelaa nyt koneeltaan. Flektin kytkin pitää uusia ja kampuran hihnapyörä uusia. Kaveri Piikkiöstä lupas kaivaa varastoaan, jos olis ehjä. Vulkanointi pettäny, väpättää melkosesti...
Kojelauta pitää purkaa nii saa alipainehässäkät kuntoon ja puhaltimen moottorin vaihdettua. Leimalle meen kuitenki jo ennen niitä. Jos pohja näyttää nosturillaki hyvältä, niin alotan museointiprojektin ihan ensiks tekemällä kattoverhoilun ja taikomalla jostain kunnon penkit tähän.
^^^Nojoo kojelauta ei nappaa yhtää. Toisaalta täs rämisee tuuletinki, et pitää se kuitenki aukasta. Ei siis iso homma siinä sivus, olettaisin
^^Hyvä idea, kävin mulkasemas.
Ei iloa. Mutta samalla tuli huomattua Made in Finland. Pussihousua parhaimmillaan
^Jos vetaritunnelit on mädät, niin korjaan ne niin vahvasta pellistä, ettei mun elinaikana enää tartte hitsata
Mut joo. Kone on jäähtyny ja kattelin, et se plussakaapeli otti tosissaan siipeensä. Onneks ei koko auto palanu eilen
Onneks löysin vajasta jonku pesukoneen poistoletkun, niin sai tehtyä väliaikasen ranen. En tiä kui pommi tää on, niin ei jaksa viä tehdä kunnolla.
Sinänsähän toi on oikeastikki rane, et startates noi loput karvat varmaan lämpiää "hiukan", jolloin on vaarana, että karvat holahtaa pesukoneen poistoletkun läpi ja koko paska palaa. Klunssi tietää, hän aina muistaa, että OG900 voi myös palaa.
Rane tai ei, ostin Motonetistä katkojan kärjet ja konkan. Rakotulkkia ei ole, mutta kaks rosteriklemmaria on 0,42 mm yhteensä. Riittävä mulle.
Alotin kuitenki helposta, eli nalleolut Faces vinkkas ryyppyvaijeriin. Toimii se, tosin jähmeästi. Klemmarista nostaen se nousi ton verran
Tuo liike riitti vähä liikuttamaan vaijeria kaasarin alla, mutta ryypyn vivusto pysy paikallaan. Sitte ku otti pihdeillä kiinni, niin käviki näin
Eli ryyppyä oli käytetty sen verran, että valo sytty. Tolla klemmarilla ei normaalein sormivoimin varustettu mies pysty käyttämään ryyppyä
Uusein alipaineletkukki ja suljin nyt kabiiniin menevän pään (tai siis alipainepöntölle) kunnes saan koneen viat korjattua.
Mikä oli lopputulema? Ryyppy oikeasti päällä ja alipainevuoto pois (vaikutti aika paljo käyntiin ku koitin. Ja koko pönttö kohisi kun letkun laitto kii) niin kone kehräs kuin uus. Ei pätkiny, nosti kierroksia. Mikä oli vika? Ryyppyä ei oltu käytetty. Olisko jäykkä vaijeri, sit se on paskonu sen muovisen käyttövivun ja kun ei käytetä, niin vaijeri jäykistyny entisestään. Halpa korjaus, ja helppo. Ei tarvinnu edes katkojan kärkiin sotkeutua, vaikka uudet osat onki nyt hanskalokeros odottamassa hetkeään
Koelenkillä taas lämmöt alko nouseen jos oli paikallaan. Nallen avustuksella flektin kytkin löyty ja toimiihan se flekti.
Eli uus kytkin tilalle. Kyselin Virtaselta ja jos ei häneltä löydy, niin Motonetistä tilaten "turbo" eli kytkee jo öö 82 astees tms flektin.
Sitte takasi kehumiseen. Takakonttihan on ihan ok tässä.
Ton vakionurkan joutuu tekeen uusiks.
Summasummarum: auto pelaa nyt koneeltaan. Flektin kytkin pitää uusia ja kampuran hihnapyörä uusia. Kaveri Piikkiöstä lupas kaivaa varastoaan, jos olis ehjä. Vulkanointi pettäny, väpättää melkosesti...
Kojelauta pitää purkaa nii saa alipainehässäkät kuntoon ja puhaltimen moottorin vaihdettua. Leimalle meen kuitenki jo ennen niitä. Jos pohja näyttää nosturillaki hyvältä, niin alotan museointiprojektin ihan ensiks tekemällä kattoverhoilun ja taikomalla jostain kunnon penkit tähän.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
No pääsippä käyntiongelmissa helpolla Ja joo, en tiedä mistä aikanaan lähti käryämään meidän ex-satkun pellin alla, mut ei toi startin johto näytä kovin turvalliselta. Kannattaa "ehkä" laittaa uusiksi, ehkä jopa lämpösuojata tai vetää paremmasta paikasta. Miksei jopa vahvemmalla kaapelilla, noilla virroilla ei kai kannata poikkipinta-alassa säästää. Mut uskon että tiedostit asian jo
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Täähän on mennyt ihan ohi... Melko yllättynyt et sieltä löyty kärjet. Ruiskuissa tais olla kärjetön alusta asti. Mun vanhemmat ysiysitki on ollu entisii petroja niin ei ollu kärkii niissäkään.
Tuplakaasarit on kyl toimiessaan kivat ajaa, pesee ruiskun vaikka paperilla häviääkin.
Ois tarvinnut sullekin T8A-projektii kaupata, siinä ois ollu vaan normaalia "huoltoo" kansiremppaa yms. No toki tuo 3D on tyylikkäämpi kuin toi 4D.
Jotain osaa mullakin vielä on noihin vaikka melko monta oon paalannutkin...
Tuplakaasarit on kyl toimiessaan kivat ajaa, pesee ruiskun vaikka paperilla häviääkin.
Ois tarvinnut sullekin T8A-projektii kaupata, siinä ois ollu vaan normaalia "huoltoo" kansiremppaa yms. No toki tuo 3D on tyylikkäämpi kuin toi 4D.
Jotain osaa mullakin vielä on noihin vaikka melko monta oon paalannutkin...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Vuonna 1979 TM teki parivertailun jossa vastakkain GLs ja Turbo. Nelosvaihteen ohituskiihtyvyydessä 50-100 km/h GLs oli Turboa nopeampi.tetammi kirjoitti:Tuplakaasarit on kyl toimiessaan kivat ajaa, pesee ruiskun vaikka paperilla häviääkin.
0-100 kiihtyvyydessä Turbo oli monta sekuntia vikkelämpi, mutta kuka silleen koskaan oikeasti kiihdyttelee?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Onneks on kohta talvi tulossa, niin laskee kuumeet kummasti. Kivaltahan toi miljöö taas näyttää, ei voi mitään. Mä nään vieläkin unia edellisen vaihdelaatikosta ja itsestään pois päältä pomppivasta vaihdekepistä. Sekin viilentää. No, tässä topikissa riittänee vauhtia ja vaarallisia tilanteita, sikäli kun isännällä aikaa riittää. Kunhan nyt vaan ei Ooppelia laiminlyötäisi tämän takia
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Mikä se harmaa keinuvipukytkin siinä vaihteen valitsimen takapuolella on ?
Automaatin "Sport" nappi ?
Automaatin "Sport" nappi ?
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24074
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
sisävalon käyttökytkin.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Sisävalokytkinhän se on.
Kaasuttimien vaimennusöljyt kannattaa tarkastaa.
Minulla oli saman värinen 5d manuaali. 100tkm tuli rullattua ja opeteltua ajamista ja korjaamista...
Varaosia tilasin Motonetin lehdykän perusteella. Ei saanut netistä selattua ja verrattua hintoja.
Kaasuttimien vaimennusöljyt kannattaa tarkastaa.
Minulla oli saman värinen 5d manuaali. 100tkm tuli rullattua ja opeteltua ajamista ja korjaamista...
Varaosia tilasin Motonetin lehdykän perusteella. Ei saanut netistä selattua ja verrattua hintoja.
PVI
Audi A6 Quattro, Audi A3
Edelliset: 9-5 aero wagon aut 07, 9-5 aero wagon aut -01, 9000CDE 2,3t -95, 900S -90, 99T -78, 900T16 -90, 900GLs -83
Audi A6 Quattro, Audi A3
Edelliset: 9-5 aero wagon aut 07, 9-5 aero wagon aut -01, 9000CDE 2,3t -95, 900S -90, 99T -78, 900T16 -90, 900GLs -83
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24074
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
minäkin katsellu hintakehitystä vanhoista motonetin luetteloista.
esim etujarrusatuloiden hinta tuplaantunu 2001-2017
esim etujarrusatuloiden hinta tuplaantunu 2001-2017
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
^^^^^^^^Joo kyllä mä sen kaapelin vaihdan. Mutta tosiaan ei jaksais tehdä kauheesti ylimäärästä työtä jos tää "papan helmi" onko ratsupaikattu läpimätä paska. Se selviää katsastukses, tosin en tiä tohtiiko tolla pesukoneen poistoputkivirityksellä sinne asti ajaa. Täytyy kahtoo... Jos ottais sammuttimen repsikan paikalle?
^^^^^^^Eli mulla on todellinen pussihousu-Saab, kun on jotain niin harvinaista kuin kärjellinen sytkä?
^^^^^^Taitaa olla samaa kastia kuin Viggenin ja Porschen kiihdyttely. Tosin just päinvastoin. Olisivat testanneet saman vaikka kolmosvaihteella, jotta turbo spoolais heti alus. Vois olla, et tuplakaasarit jää Mut ei sillä, turbon olisin tottakai halunnu, mut kyl tää tuplakaasari+automaatti on ihan hauska yhdistelmä harrasteautoon Kuitenki eri kuin vaikka yks kaasari tai tappotylsä i8+manuaali.
^^^^^Opelis on takuu. Sen ranettelut on helppo ulkoistaa
^^Joo hyvä vinkki. Ei tullu edes mieleen. Sen verran poropeukalo, että oikea öljylaatu ja määrä piti Googlella tarkastaa
Tuli viä mieleen, että kyl se alipainevuoto vaikutti tosi paljo. Kun hain auton, niin konehan yski ja pätki välillä viä lämpöselläki koneella, mutta eilen kabiinin letku tukittuna kulku oli tosi nätti, tosin en ajanu kuin muutaman kilsan.
Tilasin viä yötä vaste eBaystä flektin kytkimen joka sulkee piirin 75 astees ja avaa 70 astees. Luulis pysyvän lämpöjen kuris
Avon kans puuhastelles taannoin oli kauheesti intoa, kunnes se loppu niinku seinään. Avohan on nyt edelleen odottamas muutamia viimeistelytöitä jne eikä intoa ole yhtää. Juuri ja juuri jaksaa ajaa kerran kesäs. Nyt on jo kauhea polte ostaa sitä ja tätä ihan avattavista takalaseista Inca-vanteisiin, mutta täytyy pitää jäitä hatus. Jos ensin kävis siä konttorilla pudottamas ittensä pilvistä ja sit vähin äänin vaa palaa tän
Ei kellään muuten olis nurkis Jensenin J-2000 -kaiuttimia? Maksan ihan rahaaki jos ulkonäkö on pysyny kuosissaan. Ei niillä elementeillä ja muilla sähkösillä osilla oo niinkään väliä.
^^^^^^^Eli mulla on todellinen pussihousu-Saab, kun on jotain niin harvinaista kuin kärjellinen sytkä?
^^^^^^Taitaa olla samaa kastia kuin Viggenin ja Porschen kiihdyttely. Tosin just päinvastoin. Olisivat testanneet saman vaikka kolmosvaihteella, jotta turbo spoolais heti alus. Vois olla, et tuplakaasarit jää Mut ei sillä, turbon olisin tottakai halunnu, mut kyl tää tuplakaasari+automaatti on ihan hauska yhdistelmä harrasteautoon Kuitenki eri kuin vaikka yks kaasari tai tappotylsä i8+manuaali.
^^^^^Opelis on takuu. Sen ranettelut on helppo ulkoistaa
^^Joo hyvä vinkki. Ei tullu edes mieleen. Sen verran poropeukalo, että oikea öljylaatu ja määrä piti Googlella tarkastaa
Tuli viä mieleen, että kyl se alipainevuoto vaikutti tosi paljo. Kun hain auton, niin konehan yski ja pätki välillä viä lämpöselläki koneella, mutta eilen kabiinin letku tukittuna kulku oli tosi nätti, tosin en ajanu kuin muutaman kilsan.
Tilasin viä yötä vaste eBaystä flektin kytkimen joka sulkee piirin 75 astees ja avaa 70 astees. Luulis pysyvän lämpöjen kuris
Avon kans puuhastelles taannoin oli kauheesti intoa, kunnes se loppu niinku seinään. Avohan on nyt edelleen odottamas muutamia viimeistelytöitä jne eikä intoa ole yhtää. Juuri ja juuri jaksaa ajaa kerran kesäs. Nyt on jo kauhea polte ostaa sitä ja tätä ihan avattavista takalaseista Inca-vanteisiin, mutta täytyy pitää jäitä hatus. Jos ensin kävis siä konttorilla pudottamas ittensä pilvistä ja sit vähin äänin vaa palaa tän
Ei kellään muuten olis nurkis Jensenin J-2000 -kaiuttimia? Maksan ihan rahaaki jos ulkonäkö on pysyny kuosissaan. Ei niillä elementeillä ja muilla sähkösillä osilla oo niinkään väliä.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
No ei se sammutin oo huono hankinta koskaan, varsinkaan (vanhempaan) autoon. Vakuutusyhtiö sen täytön maksaa jos sen johonki joutuu tyhjäämään. Pitäs ittekki hommata, palaa aika iloseen auto jos ei mitään apukeinoa oo.
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Jotain tuttua https://1drv.ms/i/s!Aj3BQWixNOGFhG_dcioOS8iCb2EEPVI kirjoitti: Minulla oli saman värinen 5d manuaali. 100tkm tuli rullattua ja opeteltua ajamista ja korjaamista...
Varaosia tilasin Motonetin lehdykän perusteella. Ei saanut netistä selattua ja verrattua hintoja.
JT sen tais hakee, lieneekö vielä Tyrkön plaanilla.
Vanhan lehdykän kun löytäisi niin sais lehteen artikkelin.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992