![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Toi ysikymppi on oikeesti ollu unohduksis alusta saakka ja nyt täs projektis käytin sitä ekaa kertaa...
...ja tärinää puolestaan huonommin. Kai järkkäsit sille (tai niille, jos enempikin juottelit) jonkun tuen, ettei pääse nitkumaan juotoksen juuresta poikki?JP_Vette kirjoitti:Liitokset luonnollisesti kolvattu niin kestää aikaa ja suolaa paremmin.
Tuo hiilikuitupohja varmaan maksaa jo niin paljon, että sama tehdä loput metalliosat ruostumattomasta ja antaa 50 vuoden ruostumattomuustakuu.ZeiPii kirjoitti:^ No, onhan niitä: Alfa Romeo 4C ja pohja ei ruostu.
Tuommoiset B-profiiliin puristavat pihdit piti itsellä laittaa, ennen kuin yksi erittäin v**tumaisessa paikassa oleva johtoliitos alkoi kestämään. Ennen sitä oli takuuvarmaa, että töötti ei pelannut ennen katsastusta.JP_Vette kirjoitti:Noita halpisliittimiä kun puristelee kuluttajatason pihdeillä, niin ne jää niin löysiks, et niitä on ihan turha tehdä. Pitäs hankkia ammattitason vehkeet joilla puristetaan siihen "B-profiiliin"Noh, tietää mistä hakea vikaa kun valot lakkaa pelaamasta. Vai meneeköhän Opel kiertoon ennen juotoksien murtumista?
Sonettissa itse asiassa saattaisi kannattaa tehdä nuo ulommat helmapellit hiilarista. Ne kun ovat käytännössä suoraa peltiä profilliin taivutettuna. Ainoastaan tunkinkorvakkeille ehkä tarvisi jotkin vahvikkeet.Tuo hiilikuitupohja varmaan maksaa jo niin paljon, että sama tehdä loput metalliosat ruostumattomasta ja antaa 50 vuoden ruostumattomuustakuu.