Takaluukussa mulla ei yleensä ole juurikaan tavaraa ja suurin osa ajosta tapahtuu yksin. Samoin suurin osa kilsoista kertyy kaupungissa, eli jatkuvia kiihdytyksiä ja jarrutuksia. Luulisi etuvetoisella tällöin eturenkaiden kuluvat huomattavasti nopeammin kuin takarenkaiden, kun auton painonjakauma on vielä dieselautomaatissa todella etupainotteinen.
Tämä menee oman auton kohdalla nyt seurantaan, eli vaihdan pyörät akselien välillä, katson jatkuuko takarenkaiden nopeampi kuluminen ja ensi kesäksi tulee uudet kesärenkaat. Jos meno jatkuu niilläkin, laitetaan taka-auraus oikaisuun ja taas seurataan muuttuiko mitään. Ei vain jaksaisi niitä kahdeksankymppisiä maksaa joka vuosi mittarilla käynnistä
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Tuohon kiina/halpakumi vs. preemiumkumi -asiaan sen verran, että kannattaa muistaa, että esim Nexen ei ole kiinalainen, samoin kuin esim Sava tai Nankang (paitsi jos pitää Taiwania kiinalaisena). Osa halvoista on isojen valmistajien kakkosmerkkejä, osa uusia aasialaisia yrittäjiä, joilla ei välttämättä ole mitään osaamista, kunhan osaavat paistaa mustaa ja suurinpiirtein pyöreää. Noissa halvemmissakin merkeissä voi olla todella paljon hajontaa, kuten esim Landsailin ja Apollon ajoittainen pärjääminen rengastesteissä on osoittanut.