Semmosta lähin kyselemään että ku olisin 90 saabia ostamassa mutta siinä on kaasari entinen niin toimisko siinä 900 otettu pierburg kun yks sattuu hyllystä löytymään ku on nää vanhemmat saapin ei oo niin tuttuja vaikka näitä tuli polven korkusena purettua
Sitten täytyy muistaa Zenit Strömberg on kuin jänis ja pierupurkki kuin peruna pakoputkessa.
Eroa kulkupuolessa ja ajamisessa. Tuo Strömberg innostaa nopeaan ajoon ja taas pierupurkki tasaiseen ja rauhalliseen ajoon, ei paljon ylimääräisiä kierroksia.
Jos vaalii auton alkuperäisiä ominaisuuksia, tietää minkä kaasuttajan pistää.
Millä tavalla se orggis-kaasari on entinen? Onko niin pahoin kulunut, ettei saa enää säätöihin? Strombergin pystyy kyllä melko helposti kunnostamaan ja säätämään perusasetuksiin. Uuden vanhan kaasuttimen asennuksessa on se ongelma, että sekin saattaa olla hyvin nopeasti entinen, ellei ole sitä jo nyt.
molby kirjoitti:Sitten täytyy muistaa Zenit Strömberg on kuin jänis ja pierupurkki kuin peruna pakoputkessa.
Eroa kulkupuolessa ja ajamisessa. Tuo Strömberg innostaa nopeaan ajoon ja taas pierupurkki tasaiseen ja rauhalliseen ajoon, ei paljon ylimääräisiä kierroksia.
Jos vaalii auton alkuperäisiä ominaisuuksia, tietää minkä kaasuttajan pistää.
Millaiseenkohan kurvailuun tupla-stromberg sitten oikein innostaakaan
Ja eikös se ole muuten Zenith-Stromberg, eli ei ö vaan o. En kyllä tiedä että mistä tuo Stromberg on peräisin, eli onko Strömberg-nimisiä (ruotsalaisia?) kaasuttimia ollut joskus vai onko vaan jonkun englantilaistuneen pohjoismaisen kaasutinkehittäjän sukunimi ollut Stromberg tms?
Vanha kaasari on niin kulunut ettei pysy lämpimänä enää käynnissä ja sitä pierburgia olis käytettävä ainakin sen aikaa että auton saisi ajettua kajaanista jyväskylään
saman huomannut että tuo pierupurkki on todellakin kuin peruna putkessa.. sopii rauhalliselle miehellä tai rouvalle. sillä ei saa ritä keveyttä ja nopeaa
toimintaa kuin römpällä.
Nyt ostin vanhan 99:in kesäautoprojektiksi jossa tupla römpät niin nauratti oikein kun liikahtaa silloin kun kaasuun koskee eikä viikon päästä...
toisinsanoen , kunnosta se orkkis kaasari tai jos et osaa / mahdollista niin osta toinen samanmoinen. Niitä vielä näyttää löytyvän
Tonnarilla kirjoitti:Vanha kaasari on niin kulunut ettei pysy lämpimänä enää käynnissä ja sitä pierburgia olis käytettävä ainakin sen aikaa että auton saisi ajettua kajaanista jyväskylään
ryypyttää ilmeisesti kokoajan tms ? katso ettei vain ryyppy jää päälle tms...