Moe.
Rupesi herjaamaan hiukkassuodattimen vikaa ja sytytti lohkon kuvan mittaristoon. Nollattu ja 18 km pääsi niin syttyi uudelleen sekä pudotti kierros maksimin 3000:een. Nollattu taas ja n. 10 km ja sama homma. Nyt on pönttö tyhjätty ja muisti nollattu, oon ajellut n. 80 km ilman murheita..
Jos valo ei syty, eikä muutenkaan krakaa niin tarviko ohjemoida uusiksi. Miten päästöt? ja miten kaikkee muuten
90saab kirjoitti:Moe.
Rupesi herjaamaan hiukkassuodattimen vikaa ja sytytti lohkon kuvan mittaristoon. Nollattu ja 18 km pääsi niin syttyi uudelleen sekä pudotti kierros maksimin 3000:een. Nollattu taas ja n. 10 km ja sama homma. Nyt on pönttö tyhjätty ja muisti nollattu, oon ajellut n. 80 km ilman murheita..
Jos valo ei syty, eikä muutenkaan krakaa niin tarviko ohjemoida uusiksi. Miten päästöt? ja miten kaikkee muuten
kiitos
Kyllä se valo sieltä syttyy. Älä kanna huolta siitä. Sitten vaan uusi softa sisään. Keskimäärin noin 100km pääsee tyhjätyllä pöntöllä ennen vikavalon syttymistä. Viimeistään polton yhteydessä huomaat kyllä savun määrästä, että on aika päivittää softa.
Ja hyvin tehty softa, niin menee leimasta heittämällä läpi. Samalla egr pois käytöstä, niin saat toisenlainkin vikapesän pois käytöstä.
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"