Morjens olis tuollainen 9-3 -vm-99 154horse.
Nyt levis hantsarin puoleinen Jousijalka ("tolppa"). Saako muualta kun motonetistä,
ja kannataako vaihtaa molemmat +iskarit, vai jos iskarit on hyvät niin
laittaa vanhat iskarit takaisin? Vai pelkät tolpat tai rikkinäinen vaan.
Terv.Jartsi
Jousijalka
Jousijalka
Jartsi
Re: Jousijalka
Mikään pakko ei ole vaihtaa mitään muuta kuin pelkkä jousijalka. Toki jos vanhaa purkaessa huomaa iskarin olevan loppusuoralla niin toki uudet iskarit molemmille puolille. Jousijalka tietenkin vain yhdelle puolelle alustavasti. Jos toinen puoli on huolestuttavan näköinen niin uutta tilalle.
EX: OG 9-3 t5 -99, NG 9-3 2.0t-03,
OG 9-3 t5 -00 Nykyinen: OG 9-3 Coupe t5 -98
OG 9-3 t5 -00 Nykyinen: OG 9-3 Coupe t5 -98
Re: Jousijalka
Pyöränlaakerin joutuu vaihtamaan samalla, muuten pärjää vanhoilla.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Jousijalka
Sellainenkin mahdollisuus on, että vanhan jousijalan voi kunnostaa, eli siihen tyypilliseen rikkikohtaan on saatavilla hitsattava korjausholkki, jos korjaustaitoa, -intoa ja -mahdollisuutta on olemassa... Holkkeja voi kysellä allekirjoittaneelta.jartsi kirjoitti:Morjens olis tuollainen 9-3 -vm-99 154horse.
Nyt levis hantsarin puoleinen Jousijalka ("tolppa"). Saako muualta kun motonetistä,
ja kannataako vaihtaa molemmat +iskarit, vai jos iskarit on hyvät niin
laittaa vanhat iskarit takaisin? Vai pelkät tolpat tai rikkinäinen vaan.
Terv.Jartsi
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-