Vilkkuongelma
Vilkkuongelma
Mistä voisi johtua, että vilkut nakuttaa kaksinkertaisella nopeudella? Vaihdoin kaikki vilkkupolttimot uusiin, ei auttanut, mutta huomasin että jos auto ei ole käynnissä niin vilkuttaa normaalinopeudella, mutta heti kun auton käynnistää niin tuplanopeus palaa. Hätävilkut toimii oikein.
Re: Vilkkuongelma
Tuntuu erikoiselta vialta, jos toimii väärin vain moottori käynnissä. Vilkkurele tulee mieleen, mutta jos se toimii ajoittain niin laskisin sen pois.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Vilkkuongelma
No nyt ne vilkut toimii väärin myös moottori sammutettuna. Aluksi lyö paria tahtia oikealla nopeudella, mutta sitten nopeutuu. Onko tuossa vilkkurelettä, kun en ainakaan EPC:stä sellaista löytänyt? Eli autohan on vm. 1995.
-
- "Aero"
- Viestit: 426
- Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 12:41
Re: Vilkkuongelma
Onko aivan varma että kaikki vilkut toimivat? Vaihdoin kesällä yhden palaneen vilkkupolttimon uuteen ja edelleen sama tuplanopeus. Tarkistettaessa selvisi että polttimon kannassa oli väljyyttä eikä uusikaan polttimo toiminut siinä kuin toisaikaisesti. Pientä vääntelyä kantaan, elcleaneriä ja taas toimi, myös sillä vanhallakin polttimolla.
Re: Vilkkuongelma
Kyllä ne vaan kaikki polttimot vilkuttaa, mutta tosiaan liian nopeasti. Olen jo kaksi kertaa irroitellut ne kaikki ja laittanut takaisin, mutta ei se siitä kummene.
Re: Vilkkuongelma
Onko polttimot oikean tehoisia? Jos joku ottaakin vähemmän virtaa ja DICE kuvittelee polttimon olevan rikki.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Vilkkuongelma
Kaikki polttimot, sekä vanhat että vaihdetut, ovat 21W.