Onhan se niinkin, että 250 tkm ajetussa pelissä voi olla tai olla olematta vaikka mitä. Tuuristahan käytettyjen autojen kanssa on pitkälti kiinni. Jos haluaa tuurin osuutta vähentää, niin kattoo ettei öljynvaihtovälit ole olleet mallia longlife. Se taitaa olla ratkaisevin asia tuohon jakopään kestoon. Katsomassasi yksilössä majaileva pikku Garrett ei myöskään ole luotettavan maineessa, joten jos sitä ei ole vaihdettu, niin turbon vaihtoon saa ainakin varautua.
Omassa autofilosofiassani varaan muutaman tonnin ostohinnan päälle, jotta sen saa "omille jäljille". Vieläkään kolmen tonnin auto ei ole kuin viiden tonnin auto ja heti alkuun kun satsaa, niin saa itse nauttia mukavasta pelistä. Länsinaapurissa on jäljellä vielä vähän ajettuja
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
eja, joten etenkin, jos kieli taittuu ja aikaa on jokunen päivä, niin haku sieltä ei ole huono idea alkuunkaan.