Pitäisi tuossa viikonlopun aikana kasata tuon projektin uusi moottori. Pari kysymystä olisi kuitenkin mielen päällä...
- Kumpi olisi parempi tiivisteliima jakopäänkopan ja vauhtipyörän puoleisen päädyn tiivistykseen, GM original vai Kent Siligasket?? Molempia löytyy valmiina, tuo GM:n punainen liima vaan ei pysy elastisena ja se nyt mietityttää... Tuosta Kentistä on vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia.
- Laitetaanko vaihdelaatikon ja moottorin väliin myös tiivisteliimaa vai riittääkö pelkkä uusi tiiviste?
Näihin kun saan vastauksen, niin muu onkin selvää.
Pari kysymystä satkun 16V koneen kasaukseen liittyen
Pari kysymystä satkun 16V koneen kasaukseen liittyen
#6983 Olli-Petteri Pentti
- Saab 96 -77
- Saab 900 5d 2,1 -93
- Saab 96 -77
- Saab 900 5d 2,1 -93
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24074
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Pari kysymystä satkun 16V koneen kasaukseen liittyen
sitä laitetaan mitä on tarjolla.
lootan ja alakerran väli riippuu onko orggis vai tarvike tiiviste.
lootan ja alakerran väli riippuu onko orggis vai tarvike tiiviste.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: Pari kysymystä satkun 16V koneen kasaukseen liittyen
itse laittaisin sitä gm liimaa mikä sinne on tarkoitettu ja öljypohjaan liima ja tiiviste molemmat.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918