http://www.abcsalesllc.com/index_files/Page453.html
ja
http://www.abcsalesllc.com/index_files/ ... System.pdf
ei muuta kuin öljypohjanvaihtoon

Miten olis jos laittais öljypohjaan samanlaisen luukun pulteilla ja tiivisteen kera kuin on kupla volkkareissa ollut aikojen alussa.suoraan sihdin kohdalle ajattelin. Olis helppo öljynvaihdon yhteydessä tsekata pohjan kunto ja sihti. Ei tarvitsis arvailla.vesa67 kirjoitti:Ei onnistu, sihti on loiskelevyn alla öljypannun pohjan tuntumassa.
Öpohja pois vaan, tuo kun ei ole aeromalli niin se on helpohko irrottaa. DP pois, moottorin jakopäätä ylöspäin moottoriroikuttimella ja pultit irti (öljyt ulos ensin kiitos).
Jos pannu ei menaa mahtua pois apurungon välistä niin vinkalla vaihteistoa vedättämällä kuskin puolen suuntaa voi auttaa.
Paikkojen ja laippapintojen puhdistus ja tiivisteliimat pintoihin. Uudet öljyputkien O-renkaat ei ole huono idea.
On sellaisia maailmalla tehty ja jossain ketjussa täällä ollut kuviakin, en vaan muista missä.Yxvaan kirjoitti:Miten olis jos laittais öljypohjaan samanlaisen luukun pulteilla ja tiivisteen kera kuin on kupla volkkareissa ollut aikojen alussa.suoraan sihdin kohdalle ajattelin. Olis helppo öljynvaihdon yhteydessä tsekata pohjan kunto ja sihti. Ei tarvitsis arvailla.
Miten öljypohjan irroittaminen aerosta eroaa ei aerosta? Omani on vaan aerotettu, joten ilmeisesti homma olisi siis tuollainen "helpohko". (ei kyllä itseltä taitaisi onnistua)vesa67 kirjoitti:Ei onnistu, sihti on loiskelevyn alla öljypannun pohjan tuntumassa.
Öpohja pois vaan, tuo kun ei ole aeromalli niin se on helpohko irrottaa. DP pois, moottorin jakopäätä ylöspäin moottoriroikuttimella ja pultit irti (öljyt ulos ensin kiitos).
Jos pannu ei menaa mahtua pois apurungon välistä niin vinkalla vaihteistoa vedättämällä kuskin puolen suuntaa voi auttaa.
Paikkojen ja laippapintojen puhdistus ja tiivisteliimat pintoihin. Uudet öljyputkien O-renkaat ei ole huono idea.
Vanhemmissa Aeroissa öljypohjaa pitää puhkoa kun pari pulttia piilossa:Miten öljypohjan irroittaminen aerosta eroaa ei aerosta? Omani on vaan aerotettu, joten ilmeisesti homma olisi siis tuollainen "helpohko". (ei kyllä itseltä taitaisi onnistua)