Techillä saa turvatyynyn pois päältä. Kolme istuimen laittaminen lähes joka perus henkilöautoon mahdotonta. Tietenkin että laittaa kaikki takapenkille.
J-P-T kirjoitti:Saako sen ihan laillisesti ottaa pois käytöstä? Eikä jää vikakoodia?
En tiedä miten techin kanssa poistaminen, mutta minulta saa toisesta autosta avaimen tai ruuvarin kanssa käännettyä pois. Onko sillä sitten eroa/väliä? En tiedä En ole vielä tarvinnut sitä ominaisuutta. Sanoinkin kerran emännälle, että jos kolmas muksu sattumalta ilmaantuu niin, menee autot uusiksi.. tai ainakin toinen
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Jos saat yhteyden nimimerkkiin mimmikoira, hän on tehnyt laillisen kytkennän hanttarin bagin irtikytkentään. Meni jotenkin niin että katkaisija pelkääjän oven ja kojelaudan päädyn väliin kytkin. Laki kun kieltää ettei ajon aikana disabloida/enabloida tuota bagia.
Ja joo, OG900:n kans kolme muksua matkusti aina niin että yks etupenkillä, emäntä tai minä takapenkillä kahden muksun välissä. Muuten oli tappelu tiedossa
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Kyllä mahtuu kolme istuinta taakse - toki kokoonpanosta ja istuimista riippuen.
Meillä oli muutama vuosi sitten aktiivikäytössä setti, jossa kaksi turvavyöistuinta laidoilla ja viisipisteistuin keskellä selkä menosuuntaan. Tätä ennen keskellä oli vauvakaukalo. Viimeisessä vaiheessa koroke plus 2xturvavyöistuin.
Tämä oli meillä aikanaan ostokriteeri 93 SC:n ostolle. Kävin mittanauhan kanssa läpi n. 30 farmaria tutkimassa mihin mahtuu ja Saab oli yksi parhaista. Isofixit saa tietysti unohtaa ja turvavöiden kiinitys on hiukan hankalaa, mutta toimii. Istuinten valintaan piti myös kiinnittää huomiota. Nyt takana on enää yksi koroke plus turvavyöistuin, kun lapset kasvaneet, mutta Saabilla mennään jatkossakin