Onko Aeron männät noita yllä mainittuja vakiomäntiä eli tuleeko ongelmia jos nostaa tehot etonolilla tuonne 300 huitteille?Pakari kirjoitti: Huomioitavaa:
- Vakio männät kestävät n. 300hv.
- Mitsubishin 15T (Aero/2,3T) vakio ahtimesta saa "all out" kokoonpanolla n. 300hv
- Polttoaineen painetta nostamalla regulaattorilla 3,8-4,0 baariin saadaan suutinten kapasiteettia nostettua niin että vakiosuuttimilla saadaan 270-280hv.
- Vakio bensapumppu kunnossa ollessaan tuottaa n. 280hv.
- Vakio pakoputkisto virtaa n. 270hv.
Jos vaihtaa isommat suuttimet tarvitseeko nostaa polttoaineen painetta?
Pitääkö Aeroon vaihtaa bensapumppu, mikäli haaveilee 300 hevosesta?
-"vieläkö on villihevosiaaaaa...."-
 Myös putkiston oon ajatellut vaihtaa JT:n 3"... Äänien lisäks hakusessa olis joku softa millä saa sen ~280hp irti? Mitä kaikkea tarvitsee vaihtaa/tarkistaa ennen softaamista? Kilsoja 237tkm ja turbo vaihdettu 200tkm kohilla...
 Myös putkiston oon ajatellut vaihtaa JT:n 3"... Äänien lisäks hakusessa olis joku softa millä saa sen ~280hp irti? Mitä kaikkea tarvitsee vaihtaa/tarkistaa ennen softaamista? Kilsoja 237tkm ja turbo vaihdettu 200tkm kohilla...


