Purkavat "kunhan vaan löytyy sopiva rako", eli siis viitsivät tehdä paremman velotuksen hommien sijasta huonommin tuottavia takuukorjauksia.Haza kirjoitti: jännityksellä jäämme odottamaan kumpi vaihdetaan ensin, kytkinpaketti vai mekatroniikka..
Nooh, viikko on aikaa Teneriffalla dokata sangriaa suruun, ehkä siinä DSG-mörkökin häipyy mielestä hetkellisesti
Foordi tuli palautettua tänään aamulla. Kulutuslukemiksi (nollasin kyllä heti ekana päivänä) jäi 8,9l/100km, eli ihan törkeästihän tommonen kuluttaa, melkein ku joku manuaalibensasaabi. Kilsoja kertyi reipas neljä sataa. Ihan passeli laitos ajella, ja kun suhteuttaa ton kulutuksen muihin seitsemänpaikkaisiin tilaihmeisiin, jossa automaatti ja bensakone, niin ei se oikeastaan ole kovinkaan paha.
Penkkejä jouduin "pakon edessä" kääntelemään, koska piti saada fillari kyytiin tänään. Ihan näppärästi penkin selkänojissa olevista remmeistä vetelemällä taittui selkänojat jne. En nyt alkanut jakkaroita autosta irroittelemaan, mutta ilmeisesti niistä samoista remmeistä kiskomalla olisi irroneet nekin.
"Yksikätiselle" kakaralle (toinen olkavarsi murtunut) noi liukuovet oli vähän raskaita operoida, mutta muuten ei ihmeempää valitettavaa ollut penskaosastollakaan. Tykkäsi, kun oli "lentokonepöytä" ja kattoikkuna.
Jos tommosta laatikkoa haikailee, niin kannattaa toki käydä foordsoni koeponnistamassa. Dieselinä ja manuaalilla kulutus pysyy maltillisena. Toki hintaahan noilla on ihmeen paljon, 2010 mallisestakin näyttäis huudeltavan reipasta 12k€. Mut sehän on vaan hyvä, kun arvo pysyy