Mutta enpä nyt sitten puutu enempiä jos alkaa mennä ..
Tosiasiassa en ole moittinut mutta totesin vain
Käsijarru pettää....
Eiköhän ne kaikki osat "jonkun" ole - alihankkijan meinaan. Onhan sitä monissa autoissa samoja osia. Alihankintaa, veljet, alihankintaa. Saabin ydinosaamista on autojen tekeminen ja myynti - ei jarrulevyjen sorvaus.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Juu näin on
Vaihtuu about 97 vm Siitä eteenpäin ollen samat kai kuin 9-5 ja 9-3
Tarvikkeena ainakin on eri osat <-97 .Alkup osista en tiedä.
Olisko että tulee isommat sillo 9-3 tai jotain
Vaihtuu about 97 vm Siitä eteenpäin ollen samat kai kuin 9-5 ja 9-3
Tarvikkeena ainakin on eri osat <-97 .Alkup osista en tiedä.
Olisko että tulee isommat sillo 9-3 tai jotain
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
No se mitä sanoin niin sanoin, se oli vaan oma näkemykseni ja en moittinut koko autoa vaan takajarruja ( jotka eivät ole SAABin tarkoittamat kilkkeet sinne alle ) vaan Opelin suuret herrat ovat halunneet ne sinne, ilmeisesti ne yrittivät Opelistaa koko SAABIn.
No voimmeko kysyä että millä Opelistit ajaa tulevaisuudessa jos...???
Ja kyllä näitä vanhoja SAABeja vielä riittää pitkän aikaa, ja kun pidetään ne kunnossa niin niistä pääsee nauttimaan jopa jälkipolvetkin..
Ja kyllähän se SAAB tekee/teki vahvat moottorit.
H-padallahan ajaa vaikka maailman tappiin, mitä nyt kansipahvi joskus väsyy, mutta kuorma auto puolellakin SCANIA on tunnettu erittäin vahvoista ja laadukkaista lohkoista....
No voimmeko kysyä että millä Opelistit ajaa tulevaisuudessa jos...???
Ja kyllä näitä vanhoja SAABeja vielä riittää pitkän aikaa, ja kun pidetään ne kunnossa niin niistä pääsee nauttimaan jopa jälkipolvetkin..
Ja kyllähän se SAAB tekee/teki vahvat moottorit.
H-padallahan ajaa vaikka maailman tappiin, mitä nyt kansipahvi joskus väsyy, mutta kuorma auto puolellakin SCANIA on tunnettu erittäin vahvoista ja laadukkaista lohkoista....
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Käsijarru pettää....
No niin, nyt näitten "opelin" jarrujen kanssa sitten jumpataan. OG9³ 2001.
http://carsson.weebly.com/vauxhall-vect ... tment.html
Inssin mielestä käsijarrukahva nousee liian ylös.
Lisäksi alapallonivelestä löytyi väljää.
http://carsson.weebly.com/vauxhall-vect ... tment.html
Inssin mielestä käsijarrukahva nousee liian ylös.
Lisäksi alapallonivelestä löytyi väljää.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#