Cona kirjoitti:Sehän menee varmasti rikki, jos sillä on 700tkm työnnetty samalla öljyllä ja lähdet tarjoamaan jotain muuta.
Ihan mielenkiinnosta, mitä kaikkea noilla metreillä on tehty koneelle ja voimansiirrolle(muuta kuin ajettu)?
Joulunalus Huomenia
Moottorilla reilu 6ootkm , laatikolla "karvan" enempi.
Laatikko meni jo auton alkutaipaleella n. 60tkm ajettuna vaihtoon Synkro ongelmien takia, purku autosta reilu 100 tkm
ajettu tilalle. Kolmas kytkinpaketti menossa.
Moottorin täyd. peruskunnostus reilussa 4 sadassa tonnissa ( ei olis ihan vielä ollut tarpeen) , sisältä löytyy mm. wösnerit yms.
Muistaakseni 3. ahdin menossa.
Koria kertaalleen paikattu tyypillisistä ongelmakohd. Ruostesuojattu parikertaa .
Pari sarjaa Koni´n sporttejakin on kerennyt jo kuluttamaan ...
Onhan tuohon elinkaaren aikana rahaa palannut
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
, mutta ei se autokaupassa käyminenkään ilmasta ole
t.A