
https://www.nettiauto.com/saab/9-5/9301126
eihän museoauto sitä vaadi, että se on semmosessa kunnossa mitä tehtaalta lähtiessään...AZP kirjoitti:https://www.autotalli.com/vaihtoauto/35870500
http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201 ... 4_oa.shtml
Täyttääkö tuo auto museoautovaatimukset vielä tuon taksituunailun jäljiltä? Mietin myös että onko Mersun värivalikoimaan oikeasti kuulunut tipunkeltainen, mutta kai se sitten on?
Tossa on kyllä kieltämättä melkoisesti hintaa, mutta veroja menee kyllä reippaasti enemmän kuin tuo 2500€ tuodessa.lentäväsaabisti kirjoitti:https://www.nettiauto.com/saab/9-3/9087395
182 tkm ajettu 2.8T XWD, hintaa 23 300 euroa.
Ruotsissa noiden hinnat on 7000 eurosta n. 11000 euroon, veroja tulee päälle n. 2000-2500 euroa.
Jos hakemiskulut ovat vaikkapa 1000 euroa sisältäen kaiken rekisteröinnin yms, niin hieman jää ilmaa tuohon Suomi-autoon
Näköjään muistissa oli etuvetoisen verot, mutta on tuolla tullin verotuspäätöksissä tältä vuodelta 188 tkm ajetusta 2.8 4WD farkku ja 3800 euroa verot. 212 tkm ajetusta 3300. Sedan 220 tkm 3000 euroa, nämä kaikki kylläkin MY08:eja.Rommitommi kirjoitti:Tossa on kyllä kieltämättä melkoisesti hintaa, mutta veroja menee kyllä reippaasti enemmän kuin tuo 2500€ tuodessa.lentäväsaabisti kirjoitti:https://www.nettiauto.com/saab/9-3/9087395
182 tkm ajettu 2.8T XWD, hintaa 23 300 euroa.
Ruotsissa noiden hinnat on 7000 eurosta n. 11000 euroon, veroja tulee päälle n. 2000-2500 euroa.
Jos hakemiskulut ovat vaikkapa 1000 euroa sisältäen kaiken rekisteröinnin yms, niin hieman jää ilmaa tuohon Suomi-autoon
Vuosimallin 2009 autosta nelivedolla ja automaattiana 263g/km päästöllä menee veroja noin 5500€.
Tuo 220tkm ajettu on mun Xlentäväsaabisti kirjoitti: Näköjään muistissa oli etuvetoisen verot, mutta on tuolla tullin verotuspäätöksissä tältä vuodelta 188 tkm ajetusta 2.8 4WD farkku ja 3800 euroa verot. 212 tkm ajetusta 3300. Sedan 220 tkm 3000 euroa, nämä kaikki kylläkin MY08:eja.