NG 9-5 1,6turbo business my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Kai tiedät että vaijeria kun tiukkaa liikaa niin se haittaa satulan toimintaa. Sillai että satulan linkku irtoaa just ja just takalaidasta. Enempää ei saa kiristää. Muualla vikaa jos ei hyvä tuolla säädöllä.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Juu. Jarrut pitää, käsijarrukin, mutta käsijarrukahvan voi vetää maksimiin. Ei ole itsellä vain tietoa miten käsijarrukahvan liikeradan voi säätää. Takajarrut on juuri kunnostettu, levyt sekä palat molemmille puolille. Ainoana korjauskehoituksena tuli että käsijarrukahva nousee liian ylös.
Muistit siis painella jarrua että mäntä säätyy lähelle. Sen jälkeen tarkastus.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i kirjoitti:Muistit siis painella jarrua että mäntä säätyy lähelle. Sen jälkeen tarkastus.
Joo. Autolla ajettiin myös kymmenisen kilometriä ennen kuvia. Jarrut toimivat hyvin, eikä oikea puoli enää laahannut. Kahva vaan nousi ääriasentoon, niin siksi ajoin vielä nosturille tarkastamaan altapäin.