Mulla ei ole koskaan ollut, mutta tarjettu on Kuplassa silti aikanaan viisi talvea. Parina viimeisenä talvena apuna oli kylläkin oli apuna Eberi, joka ei tosin suostunut pysymään jostain syystä ajossa käynnissä. Kohtalainen esilämpö auttoi kuitenkin asiaa ja ikkunatkin pysyi paremmin läpäisevinä. Ja olihan sitä joka tapauksessa apuna oli sitten paksut vaatteet, en ole koskaan tajunnut miksi talvella autossa pitää olla +20 astetta, kun siellä istutaan sitten se jahtitakki päällä haarat hiessä.HEV kirjoitti:Tarkenee muuten kuplassakin kun on pohjapanssari lämmönvaihtimien alla.
Kuplan takajalkatilassa muuten tarkenee kovemmillakin pakkasilla kun pöräyttelee moottoritietä sataa pakoputket punaisina. Siinä ei meinaan kauaa ehdi matkalla ilma jäähtyä kun se pusketaan punahehkuisista lämmönvaihtimista sinne takajalkatilaan, joten on hyvä olla ne mainitut Sievin jalkineet jalassa. Pikkukengissä nimittäin saa aikaan palovammoja matkustajien nilkkoihin, jos vetäisee yhtäkkiä lämmitysvipua mainituissa olosuhteissa
Sori off-topic, takaisin palelluttavaan Ooppeliin...