aero kirjoitti:Lisäksi on tietty se, että missä kohtaa kolhu lasketaan kolariksi? Riittääkö että pintapeltejä on tarvinnut A) suoristaa tai B) vaihtaa (nämä siis kaksi eri tasoa) vai pitääkö niiden alle oleville runko-osuuksille olla tehty jotain?
Taitaa vastauksia tulla tähän yhtä paljon kuin on vastaajia, useilla aiheeseen liittyy paljon tunnetta ja myös mutua. Tuo mainitsemasi AVK-status on kyllä useimmalle yhtä kuin kolarilintta/miina, vaikka lunarissa olisi ollut kyse vanhemman auton kohdalla esim. etupään pulttikiinnitteisten osien vaihdosta.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Tutunnäköinen auto tupsahti myyntiin Raaseporissa. En muista oliko sama myyjä, mutta tämä oli pitkään kaupan viime vuonna samalla paikkakunnalla. Silloin tosin hinta oli halvempi kuin nyt
Jessus mitkä päästöarvot Tonnin seteli menis lisää jo pelkästään polttoaine- ja ajoneuvoverokuluihin per vuosi, jos vaihtais...
...Juu, tuntuu hinnat vaan nousevan. Eikä pelkästään saabeilla.
Viimeksi muokannut patse, Pe Tammi 26, 2018 09:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07