![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Onko muilla tapahtunut vielä vastaavaa?
Sijansa taaksepäin, vähän ylemmäs, vähän pystympään laitat ja kokeilet etupenkkiä ihan etuasennossa, niin näkee paikan pituussuunnassa. Silloin ilmaa riittää koko auton alalle. Ei häiritse sen enempää vänkärin jalkatilaa. Ainakin mulla on toiminut siten hyvin.A.L. kirjoitti:Oma on näin. Ei vain meinaa tuulilasi sulaa vasemmalta puolelta.
http://kuvablogi.com/nayta/2451285/
http://kuvablogi.com/nayta/2451286/
http://kuvablogi.com/nayta/2451287/ Ja johto menee kourussa.
Defalle saisi varmaan sopivan paksuisesta rimasta taivuteltua samanlaisen jalan. Tuo Calixin jalka ilmeisesti sijoitetaan maton alle?MarkusJ kirjoitti:Calixilta löytyy compact ja slimline malleja malleja joissa yksinkertainen mutta toimiva jalka pitää puhaltimen juuri oikeassa asennossa apukuskin penkin edessä niin että puhallus ohjautuu tuulilasille. Compact mallissa näköjään käännetty vielä kuskin suuntaan. Ei luonnollisesti vaadi asennusreikiä ja sattuu vieläpä olemaan sama merkki mitä Saabin tarvikekuvasto tarjoaa.
Lämmittää vain aikalailla tuota kännykäntelinettä. Nytkin jo meinaa lämmetä liikaaapu,apupoika kirjoitti:Sijansa taaksepäin, vähän ylemmäs, vähän pystympään laitat ja kokeilet etupenkkiä ihan etuasennossa, niin näkee paikan pituussuunnassa. Silloin ilmaa riittää koko auton alalle. Ei häiritse sen enempää vänkärin jalkatilaa. Ainakin mulla on toiminut siten hyvin.A.L. kirjoitti:Oma on näin. Ei vain meinaa tuulilasi sulaa vasemmalta puolelta.
http://kuvablogi.com/nayta/2451285/
http://kuvablogi.com/nayta/2451286/
http://kuvablogi.com/nayta/2451287/ Ja johto menee kourussa.
white9-5 kirjoitti:Olisko tuosta apua? http://www.saabdocs.com/Finnish/instruc ... 5770fi.pdf