900 Aero nettiautossa... aika NÄTTI !
900 Aero nettiautossa... aika NÄTTI !
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=243729
EOEA ... Mutta , toi hinta ! Kelpais mulle kyllä
EOEA ... Mutta , toi hinta ! Kelpais mulle kyllä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Hieno peli!
Kohtalaisen vähän on tuolla ajettu. Toki hinnassa sais näkyä mitä ilmeisimmin
puuttuvat nahkapenkit ja AC, kun niitä ei ainakaan ole mainittu.
Jollekkin entisöijälle ois Ruotsin puolella kiinnostava kohde.
900 Aero ´84
Pearlwhite värinen, ensimmäistä valmistus-satsia oleva auto.
Ilmeisen kuppaisessa kunnossa, mutta ei kyllä hinta huimaa.
Kohtalaisen vähän on tuolla ajettu. Toki hinnassa sais näkyä mitä ilmeisimmin
puuttuvat nahkapenkit ja AC, kun niitä ei ainakaan ole mainittu.
Jollekkin entisöijälle ois Ruotsin puolella kiinnostava kohde.
900 Aero ´84
Pearlwhite värinen, ensimmäistä valmistus-satsia oleva auto.
Ilmeisen kuppaisessa kunnossa, mutta ei kyllä hinta huimaa.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Hinnasta tonni tai pari pois, niin voisi olla lähempänä totuutta.
Maksoinhan itsekin vajaa kolme vuotta sitten omasta satkusta 4000 euroa. Mittarissa oli 340tkm ja vielä T8.. En ole kyllä kertaakaan vielä katunut ostosta. Kaksi vuotta kyselin auton silloiselta omistajalta että milloin myyt. Sitten se päivä koitti.. Tyyppi osti itselleen 460 v*lvon ja oli kuulemma erittäin pettynyt kyyteihin saabin jälkeen
Näitähän yksilöitä on niin moneen junaan.
Maksoinhan itsekin vajaa kolme vuotta sitten omasta satkusta 4000 euroa. Mittarissa oli 340tkm ja vielä T8.. En ole kyllä kertaakaan vielä katunut ostosta. Kaksi vuotta kyselin auton silloiselta omistajalta että milloin myyt. Sitten se päivä koitti.. Tyyppi osti itselleen 460 v*lvon ja oli kuulemma erittäin pettynyt kyyteihin saabin jälkeen

Näitähän yksilöitä on niin moneen junaan.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Hinnasta yms
Jep, eihän tuo aivan ilmainen ole, mutta kiinnittäisin huomiota myös siihen, että myyjänä on autoliike; siitä tulee aina min. 20% hintalisää. Autolla on ajettu alle 200tkm, mikä on vähän, lisäksi vain yhdellä omistajalla = hyvän ylläpidon todennäköisyys on suurempi.
Jos kaikki varusteet toimivat ja auto on suht. ruosteeton, niin kyllähän tuosta ehkä voisi jopa sen 7k€ maksaa? Jos halvemmalla löytää samantasoisen, niin tietenkin ehdottomasti se. Ilmastointi olisi kyllä kiva, 3d Coupé ottaa lämpöä, varsinkin mustana.
Ja vielä, millaisen auton tuolla 7k€:lla muuten saisi? Esim. hyvä Nissan 200SX turbo ei myöskään tule ilmaisena, bemareista puhumattakaan. Mutta seurataan autoa tiiviisti, viestiketjussahan joku porilainen ilmoittautui jo vapaaehtoiseksi testiajajaksi..
Jos kaikki varusteet toimivat ja auto on suht. ruosteeton, niin kyllähän tuosta ehkä voisi jopa sen 7k€ maksaa? Jos halvemmalla löytää samantasoisen, niin tietenkin ehdottomasti se. Ilmastointi olisi kyllä kiva, 3d Coupé ottaa lämpöä, varsinkin mustana.
Ja vielä, millaisen auton tuolla 7k€:lla muuten saisi? Esim. hyvä Nissan 200SX turbo ei myöskään tule ilmaisena, bemareista puhumattakaan. Mutta seurataan autoa tiiviisti, viestiketjussahan joku porilainen ilmoittautui jo vapaaehtoiseksi testiajajaksi..

Kuten hintapyyntökin jo kertoo (ja moni muukin myynnissä olevan aeron hinta) alkaa noilla ogAeroilla olla pikkuhiljaa ns myyjän markkinat.
Autot alkaa olemaan sellaisilla tyypeillä, ettei ne ole vahingossa niitä ostaneet. Hintapyynnöt nousee suhteessa ikään koko ajan. Saa siinä sitten sanoa, ettei ole jonkun arvonen/ tai on sen ja sen arvonen. Myyjä päättää mitä haluaa ja ostaja maksaa sen, jos on halukas ostamaan.
Näyttää siltä että Ruotsi on kohta ainoa maa jossa Aerojen hinta ei ole pysähtynyt saati kääntynyt nousuun. Eli jos semmosta kovasti haluaa, niin
sinne vaan. Kohta niitä ei saa halvalla sieltäkään.
On tuo 8900 munkin mielestä semmonen kepillä jäätä hintapyyntö.
Mutta kaikki riippuu täysin auton kunnosta ja suoritetuista korjauksista. Tuon ikäinen ja ajomääräinen voi vielä olla ihan
huippukuntoinen tai kallis laitettava.
Autot alkaa olemaan sellaisilla tyypeillä, ettei ne ole vahingossa niitä ostaneet. Hintapyynnöt nousee suhteessa ikään koko ajan. Saa siinä sitten sanoa, ettei ole jonkun arvonen/ tai on sen ja sen arvonen. Myyjä päättää mitä haluaa ja ostaja maksaa sen, jos on halukas ostamaan.
Näyttää siltä että Ruotsi on kohta ainoa maa jossa Aerojen hinta ei ole pysähtynyt saati kääntynyt nousuun. Eli jos semmosta kovasti haluaa, niin
sinne vaan. Kohta niitä ei saa halvalla sieltäkään.
On tuo 8900 munkin mielestä semmonen kepillä jäätä hintapyyntö.
Mutta kaikki riippuu täysin auton kunnosta ja suoritetuista korjauksista. Tuon ikäinen ja ajomääräinen voi vielä olla ihan
huippukuntoinen tai kallis laitettava.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red