Liikaa öljynpainetta turbolle?
Liikaa öljynpainetta turbolle?
Sain juuri koneremontin valmiiksi ja uuden gt2871 kiinni. Semmonen ongelma ilmeni että kun pitää moottoria korotetulla joutukäynnillä +2000rpm niin turbon akseli lakkaa kokonaan pyörimästä ja alkaa taas pyörimään kun hetken on tyhjäkäynnillä. Kierroksilta jos sammuttaa niin akseli tuntuu hetken jäykältä. Eli voiko ahdin saada liikaa öljyä? Paluuletku noin 40 asteen kulmassa ei oikein pystympäänkään saa. Ei puske kumminkaan öljyä pako tai imupuolelle.
Oisko sit vaan ahdin uutuuttaan vielä liian tiukka
Infoan lisää kun saa öljynpainemittarin asennettua ja täytyy kokeilla toi öljynpaluu laittaa vaikka suoraan ämpäriin
Oisko sit vaan ahdin uutuuttaan vielä liian tiukka
Infoan lisää kun saa öljynpainemittarin asennettua ja täytyy kokeilla toi öljynpaluu laittaa vaikka suoraan ämpäriin
Viimeksi muokannut juhnuz, Ma Tammi 29, 2018 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Liikaa öljynpainetta turbolle?
Gt2071 ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Liikaa öljynpainetta turbolle?
Oho, siis 2871 tietenki
Re: Liikaa öljynpainetta turbolle?
Mahtaa hulahtaa öljypohja kuivaks melkosen nopeasti. En kokeilisi.juhnuz kirjoitti:Infoan lisää kun saa öljynpainemittarin asennettua ja täytyy kokeilla toi öljynpaluu laittaa vaikka suoraan ämpäriin
jeeeeeee!
Re: Liikaa öljynpainetta turbolle?
Joo saattaa sieltä aika vauhdilla tulla. Täytys jotenkin vaan selvittää ahdistaako tuo paluupuoli. Nyt sain mittarin kiinni noin 5bar kun ylittyy öjynpaine niin alkaa ahdistaa. Kylmänä tyhjäkäynnillä paine noin 5bar kuumana 2,5bar öljyt on nyt gm dexos2 5w30 anturi suodattimessa.
Minkähänmoisia arvoja näissä kuuluis olla?
Minkähänmoisia arvoja näissä kuuluis olla?
Re: Liikaa öljynpainetta turbolle?
Tuliko asennettua se öljyn tulon kuristin?
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Liikaa öljynpainetta turbolle?
Ei tullut mut tää on liukulaakeroitu ei kai pitäis tarvita?Coltti kirjoitti:Tuliko asennettua se öljyn tulon kuristin?
Re: Liikaa öljynpainetta turbolle?
Näissä T7-koneissa on melkoisen yliampuvat öljynpaineen kylmänä. Ainakin tuossa minun 9-3:ssa makaa painemittarin viisari maksimissa melkoisen kauan, ennenkuin alkaa normalisoitua öljyjen lämmettyä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01