Ei mikään ihme, kun ehjällä takavedollakin huonoilla (pintaa on, nastoja on, pitoa ei ihan kuten toivoisi, valmistusmaa kiina) ainoa kiroamisen aihe oli ne muut, hitaammat autoilijat.AZP kirjoitti:Hyvin tuntuu pystyvän lumisohjossa auraamattomillakin teillä ajelemaan kun on hyvä etuvetoinen auto kunnon renkailla.
Vanha totuus on, että nelivedolla pääsee niin syvälle jumiin, että vajaavedolla ei moista uskalla edes ajatellajara kirjoitti:Rajat ne tulee nelikollakin vastaan eli hurjastelemalla saa nelikon syvälle tien laitaan... ei nimittäin kovassa vauhdissa ole enää harrastajan näpeissä hallittavissa helposti jos lähtee lapasesta.... ja ei tämä puuhunkaan kiipeä.... apinat on erikseen..
Ihan rauhaksiin peruuttaen ette rohjenneet kokeilla? Sehän se on etuvedon salainen ase haastavaan ylämäkeen, kun saa parhaiten massaa työntävälle akselille, eli leikkiä takavetoa.V.J.S kirjoitti:Rouva ei päässyt vauhdinkaan kanssa audin auraamaa uraa ylös, joten meni kolahommiksi, että saatiin skeida mäen päälle omalle paikalleen.
Ei siinä, se mitä mulla on nelivetoja ollut, niin kyllähän se mukava on ja auttaa talvisessa etenemisessä ihan havaittavasti (silloin kun ei tartte odottaa että joku muu ehtii eka) ja varusteena mielestäni ihan hintansa arvoinen. Se, koska siitä tulee välttämättömyys, on oikeasti ihan eri kysymys ja haastava paikka.