NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Hyvältä kuulostaa hintaseuranta. Vähän korjauskuluja ja arvonalennusta peliin niin nähdään onko se uudella ajaminen sittenkään ihan järjettömän kallista.
Mukavia kilometrejä vekkulla, ja jos se oikeasti osoittautuu pommiksi niin saahan siitä romutuspalkkion jos sellaista on vielä 2019
Mukavia kilometrejä vekkulla, ja jos se oikeasti osoittautuu pommiksi niin saahan siitä romutuspalkkion jos sellaista on vielä 2019
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Kyllä kontti vaikuttaa isolta ja selkeän muotoiselta.
Kävin pihalla mittailees
ng 900 pohjan järkevä tila pohjasta mitattuna on noin 94x94cm
ng9-3 leveys kuvan osoittamalta kohdalta 108cm, syvyys lattialta 98cm ja hattuhyllyn alapuolelta 81cm
9-5 pyöräkotelon välistä metri, takareunan leveys 124cm ja toi leveempi osa on noin 45cm, pituus 105cm ja hattuhyllyn kohtaa 87cm
Hmm. yllättävän pieni ero. Toki kolkin ikkuna kaartaa jyrkemmin kontin päälle...
MK3 Mondeo leveys pyöräkoteloiden väli 114cm, levein kohta 140cm ja pyöräkotelot on aika matalia. Syvyys lattialla 110cm, hattuhyllyn kohtaa 88cm.
4kpl 205/55-16 mahtuu ihan heittämällä sisään, kaks vierekkäin ja toiset päälle ja hattuhylly kiinni.
Kävin pihalla mittailees
ng 900 pohjan järkevä tila pohjasta mitattuna on noin 94x94cm
ng9-3 leveys kuvan osoittamalta kohdalta 108cm, syvyys lattialta 98cm ja hattuhyllyn alapuolelta 81cm
9-5 pyöräkotelon välistä metri, takareunan leveys 124cm ja toi leveempi osa on noin 45cm, pituus 105cm ja hattuhyllyn kohtaa 87cm
Hmm. yllättävän pieni ero. Toki kolkin ikkuna kaartaa jyrkemmin kontin päälle...
MK3 Mondeo leveys pyöräkoteloiden väli 114cm, levein kohta 140cm ja pyöräkotelot on aika matalia. Syvyys lattialla 110cm, hattuhyllyn kohtaa 88cm.
4kpl 205/55-16 mahtuu ihan heittämällä sisään, kaks vierekkäin ja toiset päälle ja hattuhylly kiinni.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Kyllä jos konttiin kaipaa oikeasti kokoa niin markkinoilla on vain yksi järkevä vaihtoehto:
675 litraa hattuhyllyyn, 1300 litraa kattoon takapenkit paikoillaan ja noin 3000 litraa takapenkit irrotettuina. Citroen Berlingo/Peugeot Partner, uutena hinnat alkaen n. 20 k€ ja käytettyinä naurettavan halpoja.
675 litraa hattuhyllyyn, 1300 litraa kattoon takapenkit paikoillaan ja noin 3000 litraa takapenkit irrotettuina. Citroen Berlingo/Peugeot Partner, uutena hinnat alkaen n. 20 k€ ja käytettyinä naurettavan halpoja.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Riippuu tarpeesta, pari koiraa kun on kuskattavana matkatavaroiden lisäksi, niin pinta-ala on tärkeämpi.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Näin on, mutta Sitikassakin on lattian leveys 120 cm (huomaa: ei pyöränkoteloita) ja pituus 95 cm takapenkit paikoillaan. Lisäksi muunneltavuus on ihan omaa luokkaansa, kun takapenkin voi kaataa tai irrottaa kolmessa yhtä suuressa osassa, eli tilaa saa tarpeen mukaa lisää ihan siinä järjestyksessä kuin haluaa. Tämän lisäksi takapenkin selkänojien kallistus säätyy kolmessa osassa, eli sitä takatilan pituuttakin pystyy säätrlemään vaikka penkki olisi kokonaan käytössä.
Lisäksi korkeus (120 cm) ja täysin pystysuora takalasi mahdollistaa kahden koiraboksin lastaamisen päällekkäin, jos se vain koirien koon puolesta on mielekästä. Siinä kohtaa pitää luonnollisesti olla koirakalteri asennettuna.
Lisäksi korkeus (120 cm) ja täysin pystysuora takalasi mahdollistaa kahden koiraboksin lastaamisen päällekkäin, jos se vain koirien koon puolesta on mielekästä. Siinä kohtaa pitää luonnollisesti olla koirakalteri asennettuna.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Mahtuu kolme Bilteman muuttolaatikkoa. Liian matala pinoamiseen (kyljellään voisi mennä, en koittanut).
Takakontin leveys 107 cm ja syvyys tosta kynnyksen muovin keulan puoleisesta reunasta takaselkänojaan 112 cm. Ylempänä luonnollisesti vähemmän. Eihän toi nyt sitte ihan niin jäätävä ollukkaa, ehkä selkeä muoto suorin linjoin hämää?
Talvihan täällä on.
Komeesti lähti käyntiin ilman piuhaa ja koiraverkonkin askartelin paikalleen. On just sellasta mallia, että koira lykkää päänsä C-pilarin ja verkon välistä ja ottamalla pään pois koko verkko rysähtää alas. Nooh, ei saa maalata piruja seinille. Webastoki on kiva varuste, kun verkkoa asennellessa alko jo hönkimään lämmintä kabiiniin. Ohjekirjassa on ohjeet ajastukseen ym, mutta tossa ei sellasia valikkoja ole ajotietokoneessa. Edes taukojäähdytys ei käynnistä Webastoa. Sitä en sitte tiä, saako kalliin lisävarusteen laitettua päälle Techillä, vai onko siä myös osapuutteita.
Mitä tulee Berlingoon, niin varmasti tilava ja hyvä auto, mutta jo pelkästään Opelin osto vaati taivuttelua, niin kyllä tollanen vaatii sekä itseltä että avopuolisolta pitkäaikaista aivopesua itseään kohtaan. Vaikka kuinka tässä vakuuttelen, että täähän on vain työkalu eikä mitään muuta
Nyt kovalla pakkasella käynnistäessä ja tyhjäkäyntiä kuunnellessa tuli uusi ääni esiin eli sellanen klahnuttava ääni. Kuuluu välillä, välillä ei. Etenki kierrosten laskies kuuluu. Kytkintä painaessa loppuu, samaten koneen lämmettyä. Ja ylinpäätänsä vähäki lämpösemmällä kelillä. Yhden auton kohdalla kaveri tulkkasi, että olisi painelaakeri, mutta näiden molempien autojen ollessa kaksoismassavauhtipyörällisiä, niin vähä hassu sattuma vois olla. Toisaalta mitää kolinaa tai kilinää ei kuulu, vain sellanen klahnutus. Jos auton sammuttaa vaihteella, niin ei kalise eikä kilise. Myöskään vedättäessä 1300 rpm ylöspäin kaasu pohjassa ei kuulu mitää ääniä eikä auto tärrästä tms. Tiä sitte mikä on vikana. Kyllä se sitte hajoo, kun ei enään kestä
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Älä nyt masennu vaikka ranskalaisessa kirahvinkuljettimessa onkin isompi takatila, onhan toi Vectran kontti oikeasti melko pitkä, eikä tuo leveyskään monelle autolle häviä. Isoimpia farkkuja mitä järkevällä rahalla saa kuitenkin, vertaa vaikka noihin tetammen mittauksiin pienestä ja "isosta" Saabista.JP_Vette kirjoitti:Takakontin leveys 107 cm ja syvyys tosta kynnyksen muovin keulan puoleisesta reunasta takaselkänojaan 112 cm. Ylempänä luonnollisesti vähemmän. Eihän toi nyt sitte ihan niin jäätävä ollukkaa, ehkä selkeä muoto suorin linjoin hämää?
Nää on kyllä makuasioita, mutta itseäni ei tuon C-Vectran muotoilu ole koskaan sävähdyttänyt. Oon ihmetellyt miten 90-luvun puolesta välistä asti pääasiassa hyvin tyylikkäitä malleja tehnyt valmistaja päästi tuollaisen muotoilun markkinoille. Kyllä mä Berlingoa pidän tyylikkäämpänä utilitarismin hedelmänä, mutta kuten sanottua, kauneus on katsojan linssissä.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Perus-C-Vectra on kyllä B:tä rumempi. Faceliftin ja korinväristen helmojen kera onkin sitten jo aika hyvän näköinen peli, etenkin GTS.
https://www.nettiauto.com/opel/vectra/8935500
Eihän tuo juuri loppupään Saapeille häpeä.
Kohloa kirveellä veistettyä kojelautaa en tosin osaa arvostaa.
https://www.nettiauto.com/opel/vectra/8935500
Eihän tuo juuri loppupään Saapeille häpeä.
Kohloa kirveellä veistettyä kojelautaa en tosin osaa arvostaa.
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Kyllä, samaa mieltä. Ja lisäisin vielä tuon faceliftin eli C2 Vectran keulailmeen olevan vanhempaa C1 Vectra parempi, johtuen kokonaan uudesta maskista. Varsinkin C2 GTS on tyylikkään näköinen. Tilava perheauto, jossa vakiokoossakin 500 litran tavaratila. Silti urheilullisen näköinen. Siihen kai tuo GTS (Grand Tourismo Sedan) nimikin velvoittanee.Saabatti kirjoitti:Faceliftin ja korinväristen helmojen kera onkin sitten jo aika hyvän näköinen peli, etenkin GTS.
.
No, minullahan on juuri tuollainen ykk.... korjaan ....kakkosautona Saabin jälkeen .
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Tuota en ostaisi, kun ei ole aito OPC-malli .Saabatti kirjoitti: https://www.nettiauto.com/opel/vectra/8935500
Eihän tuo juuri loppupään Saapeille häpeä.
Kohloa kirveellä veistettyä kojelautaa en tosin osaa arvostaa.
Mieluummin vaikka jokin näistä, jos nyt ylipäätänsä farkku ja isolla koneella pitäisi olla.
https://www.nettiauto.com/opel/vectra/9038028
https://www.nettiauto.com/opel/vectra/9201367
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
En minä masennu. Halpa auto ja riittävä kontti meidän tarpeeseen.AZP kirjoitti:...
Ja mitä tulee ton faceliftaamattoman C Vectran ulkonäköön, niin johan mä sen jo aloituspostauksessa kerroin Minähän jatkoin sitä vielä vertauksella erääseen Saabiin, mutta poistin sen hyvissä ajoin. Joku saatto sen lukea, mutta jääkööt sitte heidän tietoonsa
Tänään käytiin hakemassa turvaistuin. Kaksi autoa, kaksi kuskia, kaksi turvaistuinta. Astralla periaatteessa kuskataan muksua vähemmän, mutta kuskataan kuitenki siinä määrin, että kaksi istuinta oli saatava.
Verkkokauppa.com myy (suoraan hyllystä) vain naama menosuuntaan olevia. Yksi oli selkä menosuuntaan, mutta ei siinä ollut mitään sivuttaistukea. En minä lastani sellaiseen laita.
Sen jälkeen sitte mentiin Tampereelle johki kakaraliikkeeseen. Pitkä rivi oli istuimia, mutta vain kaksi mallia oli selkä menosuuntaan Halvempi oli "varattu" ja kalliimpi makso 500 e. Oli oikeen pyörivä romu telakoineen päivineen. Se siinä eniten ihmetytti, että pariki myyjää oikeen myymällä tyrkytti jotain helkkarin kaarisuojaistuimia, eli siis heidän mielestä toi 13 kk ikänen pitäs laittaa naama menosuuntaan ja sitä vaa sönkättiin. Olenko täysin fossiili vai enkö vain ymmärrä nykymaailmaa?
Toinen mitä ne sönkkäs ja sönkkäs oli isofixi sitä ja isofixi tätä. Joo on autossa sellanen, mutta mikä siinä vyöllä köyttämisessä on niin vaikeaa? Ja jos mennään niihin kaarivehkeisiin, niin useimmissa se kaari sitte kuitenki köytetään auton omalla vyöllä, eli vyöhommiksi menee kumminki. Ja telakka oli ainaki turvakaukalon kanssa turhinta ikinä. Samassa ajassa sen kopan vyöllä köytti kuin haki oikeaan asentoon telakkaan. Lisäksi se rajoitti liikeradan, eli ei saanut tarpeeksi makuulleen.
Noh niin tai näin, lopulta se halvimman viispistevyövehkeen varaus umpeutui, kun ostaja tuli paikalle eikä ostanukkaa sitä. Taidan olla huono isä, kun loppuun saakka halusin selän menosuuntaan, enkä alistunut myyjien näkemykseen turvallisemmasta kaarivehkeestä naama menosuuntaan
Vectra on Saabien rinnalla niin vanhanaikainen, että lattiakiskossa ei ole lenkkejä tämmösen tuolin köyttämiseen. Helmakotelossa oli kuitenki joku kuormakiinnityspiste.
Kellosta en katsonut, mutta ei tohon montaa minuuttia menny aikaa. En ymmärrä edelleenkään myyjien sönkkäystä.
Mä nyt jostain syystä halusin laittaa ton toisen remmin tohon lattialenkkiin, mutta sen jäädessä tukijalan takapuolelle, pitää seki varmaan siirtää apukuskin penkkiin. Toisaalta varmaan ihan sama, käytännössä se kuitenki kiristää tuolin siten, että tukijalka estää penkki keikkaamasta.
Yhtäkkiseltään ilman koeistumisia vaikuttais siltä, että Vectran muotoilusta johtuen köyttämistilaa on enemmän kuin Astrassa. Toki selviää kun jaksan kokeilla molempiin autoihin vuorotellen. Eli jos Astran ovesta saa ihan hyvin muksun köytettyä ilman kääntyvää tuolia ja ihmekaaripuskuripaskoja, niin Vectraan saa viä helpommin. Ja mulla on niin iso maha, ettei kyllä urheilullisen notkeuden piikkiin voi mielipidettä laittaa.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Se kääntyvä jakkara on kyllä hyvä.
Vectran ja Saabin kuskin penkkiin istuessaan huomaa eron. Kaverilla on -08 150hv diisselifarkku Vectra, ja on se kamala katiska verrattuna samalla koneella olevaan samanlaiseen kolkkiin. Tilavampi ja halvempi eli parempi, mutta rimpulamman oloinen. Tosin koeajoa häiritsi manuaalilaatikko Helsingin iltapäivässä (omassa automaatti) joten se saattaa vaikuttaa mielipiteeseen alitajuisesti.
Toisessa ketjussa kysyin ng9-5 vs. Insignia eroa. Niissä kummassakaan en ole istunut edes kyydissä, mutta niissä hintaero on ehkä vielä isompi kuin näissä.
Vectran ja Saabin kuskin penkkiin istuessaan huomaa eron. Kaverilla on -08 150hv diisselifarkku Vectra, ja on se kamala katiska verrattuna samalla koneella olevaan samanlaiseen kolkkiin. Tilavampi ja halvempi eli parempi, mutta rimpulamman oloinen. Tosin koeajoa häiritsi manuaalilaatikko Helsingin iltapäivässä (omassa automaatti) joten se saattaa vaikuttaa mielipiteeseen alitajuisesti.
Toisessa ketjussa kysyin ng9-5 vs. Insignia eroa. Niissä kummassakaan en ole istunut edes kyydissä, mutta niissä hintaero on ehkä vielä isompi kuin näissä.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Jumpy l2h1 2.0Hdi -07 (vaihdetaan leveämpään pakuun)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Meilä on samanlainen Römer ollu jo monta vuotta, nyt jo tosin selkä tulosuuntaan asennettuna ku pikkuäijö on kasvanu. Ens talveksi täytyy hommata väljempi että mahtuu haalareisa ja vehkeissä istumaan. Vaatii sitten muuten melko pikästi vyötä oikeinpäin asennettuna. Tuohon satkuun ei takapenkille edes saanu laitettua, loppu turvavyöstä pituus vaikka painoin istuimestaki kaikki löysät pois
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Aika outoa toimintaa myyjältä. Kolmivuotiaaksi suositellaan lapset istutettavaksi naama takaluukkuun päin, ja siihen on kyllä täysin järkevät fysiologiset perusteet. Meidän 2v 9kk veikko istuu edelleen nurinperin, enkä käännä toiseen suuntaan ennen kuin poika ei suostu kiljumatta enää noin päin istumaan tai alkaa vanhemmille se kuppiin sitominen olemaan liian vaikeaa. Hanttarin penkillä istuva joutuu hieman tinkimän tilastaan tuon ansiosta, kun tuo jakkara on meillä takapenkillä oikealla, mutta kyllä siinä ihan riittävän mukavasti matkustaa.JP_Vette kirjoitti:Se siinä eniten ihmetytti, että pariki myyjää oikeen myymällä tyrkytti jotain helkkarin kaarisuojaistuimia, eli siis heidän mielestä toi 13 kk ikänen pitäs laittaa naama menosuuntaan ja sitä vaa sönkättiin. Olenko täysin fossiili vai enkö vain ymmärrä nykymaailmaa?
Tuollaisen pikkulapsen pää on suhteessa aivan älyttömän painava kaularankaan nähden. Euro NCAP:n sivuilta voi katsoa hauskoja videoita siitä, miten päät heilahtaa törmäyksessä. Meidän pojalta ainakin irtoaisi pää tuollaisessa heilahduksessa.
Me ostettiin viime kesänä tällainen: http://www.klippan.fi/content/fi/52/76/ ... MFORT.html
Toistaiseksi oltu tyytyväisiä, vielä tosin testaamatta asennus ja käyttö naama menosuuntaan. Hyvää tuossa on joustavuus (telakka voidaan kiinnittää isofixillä tai vöillä) ja että sama istuin menee tosi pitkään (15-36 kg). Telakka on kiva sitten kun meillä on molemmat muksut istuiniässä ja käytössä on kesäaikaan kaksi autoa. Niksnaks vaan niin istuin vaihtuu autosta toiseen, eikä ole väliä vaikka toisessa autossa ei ole isofiksuja. Ainakin tämä kesä, ehkä vielä 2019:kin, pärjätään vielä ilman istumen siirtelyä, kun tuo nyt kuukauden vanha matkustaa kaukalossa johon meillä on kaksi telakkaa ja isomman lapsen istuimia on taloudessa kaksi, Klippanin liäsäksi vanhempi Graco. Vuonna 2020 tuo vanhempi onkin jo yli viisivuotias, niin alkaa olla ehkä aika katsoa seuraavaa turvalaitetta, tosin tuo Klippankin voi mennä vielä.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli
Kyl se pyöriväki olis mulle kelvannu, mutta puhtaasti €€€ mielessä totesin, että ei ollut 200 € lisäinvestoinnin arvoinen. Tollanen Klippa olis kyl parempi meillekki ollu, mutta tarve oli "nyt heti" niin ei siinä itku auttanu.
Myyjä on jälkikäteen vituttanu urakalla. Entä jos olisin tietämätön tai myyjän vietävissä? Ja huomenna sit mun muksu sais neliraajahalvauksen tai kuolis ja asiasta ymmärtävät tekisivät asian mustavalkoiseksi, että selkä menosuuntaan olis selvitty itkupotkuraivarilla Noh, turha sitä on jossitella. Tytär istuu nyt oikein ja se riittää. Mun mielestä sais kyllä ne myyjät olla työttömiä työnhakijoita...
Vectra on ollut positiivinen ylläri. Avopuoliso kehuu sitä paremmaks kuin Astra, melutaso nastoilla on pienempi kuin Astras kitkoilla... Niin ja pissapojas on tikku!
Öljyt on maksimis.
Akkua oon pohtinu, et pitäskö ennakoida sen kans vai ei. Nuukuus painaa päälle, mutta edellinen vaihtaja on kirjannu akun 5-vuotiaaks... Ehkä olis jo aika. Ihan hyvä ikä akulle se on, vaikka onki jaksanu käynnistyä kovallaki pakkasella.
Landella asues akku oli se ja sama, vaikka kerran jättäis välille. Kaikille on kiire töihin, koirat on päivän kotona, muksu huutaa tarhas... Ei ihan sovi elämään, et katotaan pääsiskö akulla viä vuoden ja soitellaan sit Autoliitolta apua klo 16:15. Vähemmällä pääsee, kun investoi 100 € ajoissa.
Myyjä on jälkikäteen vituttanu urakalla. Entä jos olisin tietämätön tai myyjän vietävissä? Ja huomenna sit mun muksu sais neliraajahalvauksen tai kuolis ja asiasta ymmärtävät tekisivät asian mustavalkoiseksi, että selkä menosuuntaan olis selvitty itkupotkuraivarilla Noh, turha sitä on jossitella. Tytär istuu nyt oikein ja se riittää. Mun mielestä sais kyllä ne myyjät olla työttömiä työnhakijoita...
Vectra on ollut positiivinen ylläri. Avopuoliso kehuu sitä paremmaks kuin Astra, melutaso nastoilla on pienempi kuin Astras kitkoilla... Niin ja pissapojas on tikku!
Öljyt on maksimis.
Akkua oon pohtinu, et pitäskö ennakoida sen kans vai ei. Nuukuus painaa päälle, mutta edellinen vaihtaja on kirjannu akun 5-vuotiaaks... Ehkä olis jo aika. Ihan hyvä ikä akulle se on, vaikka onki jaksanu käynnistyä kovallaki pakkasella.
Landella asues akku oli se ja sama, vaikka kerran jättäis välille. Kaikille on kiire töihin, koirat on päivän kotona, muksu huutaa tarhas... Ei ihan sovi elämään, et katotaan pääsiskö akulla viä vuoden ja soitellaan sit Autoliitolta apua klo 16:15. Vähemmällä pääsee, kun investoi 100 € ajoissa.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09