"Swing" täytti nimensä mallikkaastijblgti1200 kirjoitti:Corsa Swing,märkä asfaltti,70km/h ja 360 asteen käännös suoralla tiellä ja risteyksestä vasemmalle samalla heittelyllä.
Meinasi oikeasti tulla kurat housuun...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
"Swing" täytti nimensä mallikkaastijblgti1200 kirjoitti:Corsa Swing,märkä asfaltti,70km/h ja 360 asteen käännös suoralla tiellä ja risteyksestä vasemmalle samalla heittelyllä.
Meinasi oikeasti tulla kurat housuun...
Saabilla 1130km siivu, yksi yhdistetty tankkaus + McDonald's visiitti, kahdeksan ja puoli tuntia. Keskinopeus siis about 135km/he0000333 kirjoitti:Keskituntinopeus 115km/h......![]()
Ei mikään kummonen, mutta jos huippunopeus on 170-180km/h niin siitä voi päätellä jotain....![]()
Niin ja autona siis CUP Mini, litraisella koneella....
Tarkoitatko "Firges-mallia", vai ihan noin niinkuin yleensä ?Firges9000 kirjoitti:Tonnarissa kiva ominaisuus, kun vauhti kasvaa pysyy aina vain paremmin tiessä ja on vakaa ajettava
Tarkoitan noin yleensä, tai ootas.saabisti2 kirjoitti:Tarkoitatko "Firges-mallia", vai ihan noin niinkuin yleensä ?Firges9000 kirjoitti:Tonnarissa kiva ominaisuus, kun vauhti kasvaa pysyy aina vain paremmin tiessä ja on vakaa ajettava
230 km/h omalla Saballa, mutta ensi kesänä meinaan mennä Saksan Kansainväliseen Saab tapahtumaan, niin eiköhän sitä voisi kokeilla
samalla hiukka rajoja autobahnilla.
itse sain tuollaiseen 240. tähän väliin on kyllä pakko sanoa että kyllä ysiysilläkin lähtee, on tossa hämeenlinna motarilla tullut kuitattua yksi audi TT, ja yksi keltainen ferrariNomadd kirjoitti:220 km/h T4 S40 Volvolla
nimenomaan, ja jos vielä suoralla tyhjällä tiellä, kyseessä tapahtuva "hengenvaarantuminen" on moninkerroin vähäisempää kun se mitä tapahtuu talvisin säännöllisesti kun pisnismiähet ajaa liisingautoillaan huonossa kelissä toisen puskurissa kiinni moottoritiellä.Nomadd kirjoitti: Yksin nuo kaikki...en vaaranna kyydissä olevia jos haluun vaarantaa oman henkeni.