Krhm. Vertaistukea tarjotaan! Mullakin vastaavasta -07 versiosta syttyi taannoin tämä valo. Ja tämähän on taas näitä saabismeja/opelismeja/holdenismeja parhaasta päästä
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
. Eli alkuun oli mullakin epäily anturista, kun auto pelitti aivan normaalisti. No, sain sen sitten pajalle ajettuani varmaan pari tuhatta valon palaessa. Niinjoo, tämä on vain minun tapaus, voihan se olla, että sulla on OIKEESTI paineet karanneet, vaikkakin hyvin epätodennäköistä jos siellä öljyä on. No, saatiin sitten anturi vaihdettua ( worst PITA in the history ). Pajalla veloittivat 100e, kun Länsiautossa olisi lähdetty n. 400-500 eurosta
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
.
No, iloa kestikin sitten tasan kaksi päivää. Jonka jälkeen syttyi sitten kaikki mahdolliset varoitusvalot ja estot päälle. Kolmeakymppiä kotiin ja hinurin kyytiin! Onneksi on kontakti palstallakin vaikuttavaan Hookiin, jonka ohjeilla päästiin ongelman jäljille uudestaan. Ja jo kerran anturin vaihtaneella pajalla tarkasteltiin anturille menevää johtoa hiukan tarkemmin. Ja siitähän oli anturin juuresta rispaantunut paljaaksi jokaista kolmea johtoa parin sentin pätkä!!!!! Ja nämä kun sitten ottivat toisiinsa, niin löivät oikosulkuun kaikki tähän liittyvät anturit.....Joita on n. 8 kappaletta
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
Lopullinen korjaus olisi siis vaatinut johtojen vaihdon/liittämisen. Ja paikka missä se pitää tehdä on tosiaan aavistuksen ahdas....
Mutta auto on siirtynyt uudelle "onnelliselle" omistajalle, jonka huoleksi tämä jäi.
Voin kertoa tästä vaikka privalla/puhelimitse jos kiinnostaa. Ja täältä Tsadista löytyy nyt ainakin yksi paja joka sen anturin vaihtaa suht edullisesti. Kannattaa vaan varmistua siitä johdotuksesta samaan syssyyn
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
G-haulla " Saab 2.8 low oil pressure " löytyy tietoa ainakin lontooksi.