Saabin nykytila? (9.2.2018)
Saabin nykytila? (9.2.2018)
Voisiko tähän viestiketjuun kirjoittaa ytimekkäästi mikä on Saabin nykytila?
Nettiä selaillessa löytyy tietoja NEVS malleista, Turkin kansallisauto on Saabin sähkömalli, vaikka millaista tietoa.
Entisenä Saabistina kiinnostaisi tietää, mitä Saabille kuuluu? Ehkä en ole ainoa...
Nettiä selaillessa löytyy tietoja NEVS malleista, Turkin kansallisauto on Saabin sähkömalli, vaikka millaista tietoa.
Entisenä Saabistina kiinnostaisi tietää, mitä Saabille kuuluu? Ehkä en ole ainoa...
Re: Saabin nykytila? (9.2.2018)
Tuolta tulevat mallit ja konseptit osiosta löytyy sivukaupalla nykytilasta tietoa.
Lyhykäisyydessään Saab automobile meni 2011 konkkaan spykerin omistuksessa. Ja saman vuosimallin ng9-5 on uusin saabmalli.
News osti konkkapesän ilman ng9-5 oikeuksia ja teki noin 200kpl? Vielä ng9-3 Aeroja pienin muutoksin, vm2014. Näitä ei taida olla yhtään suomessa. Nyt kehittelee samalle alustalle sähköautoa ja rakentaa tianjiniin uutta tehdasta. Tänä vuonna tai ensi vuonna julkistus sähköautolle. Ei saa käyttää enään saab nimeä. Turkkiin myytiin myös ng9-3 oikeudet ja valtion tuella yrittävät alkaa tekemmn turkkilaista kansan sähköautoa. Spyker tais myydä aikanaan og9-5 valmistuaoikeudet kiinaan ja siellä myydään nykyisin ko. Autoon perustuvia autoja. Merkkiä en muista.
Osassa yllä mainituista saattaa olla virheitä koska heitin lonkaalta, saa korjata jos huomaa jotain pielessä...
Lyhykäisyydessään Saab automobile meni 2011 konkkaan spykerin omistuksessa. Ja saman vuosimallin ng9-5 on uusin saabmalli.
News osti konkkapesän ilman ng9-5 oikeuksia ja teki noin 200kpl? Vielä ng9-3 Aeroja pienin muutoksin, vm2014. Näitä ei taida olla yhtään suomessa. Nyt kehittelee samalle alustalle sähköautoa ja rakentaa tianjiniin uutta tehdasta. Tänä vuonna tai ensi vuonna julkistus sähköautolle. Ei saa käyttää enään saab nimeä. Turkkiin myytiin myös ng9-3 oikeudet ja valtion tuella yrittävät alkaa tekemmn turkkilaista kansan sähköautoa. Spyker tais myydä aikanaan og9-5 valmistuaoikeudet kiinaan ja siellä myydään nykyisin ko. Autoon perustuvia autoja. Merkkiä en muista.
Osassa yllä mainituista saattaa olla virheitä koska heitin lonkaalta, saa korjata jos huomaa jotain pielessä...
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Saabin nykytila? (9.2.2018)
^ BAIC Senova D70
Re: Saabin nykytila? (9.2.2018)
1kpl on todistettavasti 2014mallia suomessa. Naisen käytössä. Äsken tuotu ruotsista parikymppiä ajettuna.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Re: Saabin nykytila? (9.2.2018)
Nevsiltä saatujen tietojen mukaan Ng 9-3 Aeroja vm2014 valmistettiin yhteensä 420kpl.
Autossa on enempi muutoksia, mitä luulin ja ajettavuus parempi entiseen malliin verratuna.
Autossa on enempi muutoksia, mitä luulin ja ajettavuus parempi entiseen malliin verratuna.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Saabin nykytila? (9.2.2018)
Taisi olla kyllä vähemmän ajettu kun häneltä meni uuden auton mukaisesti alv. Suomeen. Autosta oli maksettu alv. jo Ruotsiin ja se oli käytetty mutta niin vähän ajettu että verottaja tulkitsi uudeksi.900i kirjoitti:1kpl on todistettavasti 2014mallia suomessa. Naisen käytössä. Äsken tuotu ruotsista parikymppiä ajettuna.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Re: Saabin nykytila? (9.2.2018)
Näinhän se olikin. Tais olla jonkun matkaa alle 5000km ajettu kun uuden auton mukaan verotettiin.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Saabin nykytila? (9.2.2018)
Eihän kyseistä automallia -14 ole edes myyty Suomen markkinoilla. Onpa touhua 5000km ajetun auton hintaa pitäis laskea n. 1300€ ja vuosimalli vähennys tekee vähintään 3000€ eli reilut 4000€ olis minimi vähennys mikä pitäis tehdä. Todellisessa autokaupassa vähennykset paljon rajumpia. Nuo vähennykset ovat vertailu kelpoiset myös Ruotsin myynti hinnoissa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Saabin nykytila? (9.2.2018)
Jep, pysyiköhän myös Datsun 100A:n hinta samana, kun Suomen maahantuoja aikanaan mallin valmistuksen loppuessa toi viimeistä vuosimallia 1977 maahan ison varaston, joista viimeiset myytiin vasta vuonna 1979. Näistähän on myös raportoitu, että nämä uudet tatsunit olivat jo komeassa ruosteessa, kun niitä myytiin uutena pari vuotta vanhana Ajamatonta Saappia tuskin tarvitsee kuitenkaan hitsata, vaikka se olisi seissyt varaston perällä pari vuotta
Eski
Eski