Tuos Astras kans mun mielestä muutetaan/stopataan vesikiertoa. Jostain mainoksesta olin niin lukevinani. Ei ehkä ihan Oldsin veroinen, mutta T7-Saabin (R4, ei V6) löi reilun 20 asteen pakkasella tulille Kaarinan Littoisissa/Untolassa/Lähteenmäessä ja siitä jolkotteli kohti Auranlaaksoa, niin lämmintä tuli ennen ABC:tä (4km?) ja termari aukes heti ohikulkutiellä (kilometri pari lisää). Ei sekää huono ole... T7 V6 oli vieläki nopeampi lämpenemään, mutta termarin aukasua en koskaan seurannut.
Hain roskalavan vierestä muovinpalasen syyläripaketin eteen.
Onko Saabeis yhtä hyvä ja helppo paikka viimasuojalle? Ei taida olla

Meinasin aluksi korkeampaa, mutta isäni Transiitissa oli vuonna miekka ja kirves vastaava ja sen sai motaritykityksellä nostamaan reippaasti lämpöjä kovallaki pakkasella. Jos peittää maskin, niin flekti edelleen imee ilmaa syylärin läpi, mutta tuohan blokkaa todella tehokkaasti kaiken... Katotaan kuinka toimii.
Siinä samalla ilmesty uusi valo kojetauluun.
Oon jo alusta saakka katsellut, että paisarissa on vettä lämpösenäki alle minimin, mutta en ole jaksanut nähdä vaivaa siitä. Ehkä kylmä ilma sai jonku haperon kumitiivisteen vuotamaan tms tuota lisää.
Hain pakkasnestettä kaupasta, jossa ei myydä kaljaa, Veikkauksen tuotteita eikä Tom of Finland -postimerkkejä. Saatoin sisimmässäni kirota tuon romun aika syvälle, en Valhallaan, vaan johki muualle. Siitä taisin saada rangaistuksen kun rattilukko ei meinannut millään aueta vaan koko paska meinas jäädä sinne uskovaisten parkkipaikalle. Pari minuuttia renklattuani lähti pelaamaan. Oli taas niitä hetkiä, että oli vähällä etten ottanu kuvia ja koko paska chättiautoon. Mun inhorealistinen näkemys on jo pitkään ollut se, että kaikki käytetyt autot on paskoja ja niistä pitää vaan koittaa valkata se vähiten paska, eikä se ole tän jälkeen muuttunut. Eli vika on autoissa, ei Saabeissa.
Ai niin. Webasto on toiminut moitteetta jo pitkään. Nyt sekään ei enää savuta eikä pöhötä. Eilen illalla se viimeksi käynnistyi, mutta tänäänkään pakkasnestereissulla ei käynnistynyt matkalla kauppaan eikä matkalla kaupasta työmaalle. Ihana varuste.