Jostain lueskellu,että perinteinen lohkoläm. ei käy koska alumiinilohko ja letkulämmitin taas huonontaisi käynnistystä kun jotkut anturit häiriintyy..yms.??
Eli mikähän on se "oikea"

Minulla on vähän sellainen käsitys, että letkulämmitin ilman pumppausta ei ole hyvä näissä. Moottori lämpiää epätasaisesti ja antureilla ei käsitystä miten lämmin kone oikeasti on.J-P-T kirjoitti:Eli lohkolämmitin,vesiletku vai säteily??
Jostain lueskellu,että perinteinen lohkoläm. ei käy koska alumiinilohko ja letkulämmitin taas huonontaisi käynnistystä kun jotkut anturit häiriintyy..yms.??
Eli mikähän on se "oikea"
jstrang kirjoitti:Hyvin on pelannut toistaisesti.
Kuvia:
https://oh6lsl.kuvat.fi/kuvat/Autot/SAAB+9-3+2010/Temp/
Janne
TT-THERMO moottorilämmitin Asennus-ja käyttöohje kirjoitti:Lämmitin asennetaan pystysuoraan asentoon niin että veden ulostulo on ylöspäin. Mikäli pystysuoraan asentaminen ei ole mahdollista, lämmitin toimii hyvin 45° asennuskulmaan saakka. HUOM! Lämmitintä ei saa asentaa vaakasuoraan.