timpetti kirjoitti:MUTTA. Säätö on pirusta enkä saanut kyllä mielestäni kohdalleni niitä kuitenkaan... Vaihdot ovat vieläkin mielestäni turhan pitkiä, vaikka tukevoitui tuo paljon.
Kuinka säädit omasi?
Kiinnostaisi tuo kytkimen linja vaihtaa teräspunokseen, mutta Taliaferrolta lie parasta ostaa porukalla..
Se on totta että ei ne vaihdot tosilyhyiksi menneet. TWM Performance lupaa että 33% lyhenee ja se on varmasti totta. Tämän pitäisi olla maksimi lyhennys että pystyy vielä säilyttämään pakkilukon toiminnan. Parannus alkuperäiseen on kuitenkin huikea. Mitä säätöön tulee niin tätähän ei periaatteessa tarvitse säätää ollenkaan, jos menee vakiolla "lukkopalikalla" (en tiedä mikä tuo cable clamp on suomeksi). Tässä kuvassa vakiovaihtimen oikeassa reunassa kiinni:
https://www.dropbox.com/s/nrf9n6meth9fz ... 4.jpg?dl=0. Ton olis voinut siirtää tähän uuteenkin sellaisenaan ja napsauttanut vaan takaisin paikalleen. Toi siis kiinnittyy pitkittäissuunnassa vaihtavaan tankoon. Ostin mukaan kuitenkin tämän:
https://www.twmperformance.com/cable-cl ... able-clamp. Tässä on säätövaraa ihan sen mukaan kuinka syvälle tangon lukitsee paikoilleen. Itse säädin sen mukaan että kaikki vaihteet loksahtavat vaivatta paikoilleen. Itse vaihtajan ohjeissa on myös osio miten sivuttaissuuntaa voi säätää jos tarvitsee, mutta omalla kohdalla siihen ei tarvinnut mennä. Uusi vaihtaja toimii joka suuntaan ihan samalla tavalla kuin vakiokin joten periaatteessa säätämistä ei tarvita.
Niin ja vaihdoin viime viikonloppuna myös alumiinipuslat paikalleen. Ei tosiaankaan onnistu ilman että purkaa koko keskikonsolin pois paikaltaan ja samalla taakse menevät ilmakanavat. Työtä oli jonkin verran, enkä kyllä huomaa enää tässä vaiheessa että niistä puslista olisi tullut paljon mitään eroa toimintaan. Ei ne paljoa maksaneetkaan, joten vähintäänkin hyvä mieli tuli että sellaisetkin on.