KN/Lieto kirjoitti:En ole havainnut parannusta jousijalkojen materiaalissa.
Joo ei ole 2002 sen paremmat, tai ainakaan riittävän hyvät. Omassa 2002 tosin ei ole takakaarissa ruostetta, jota järjestään kaikki ihmettelevät.
Muuten tulee mieleen mitä pitäisi olla tehtynä, niin huohottimen muutokset, ja riittävän lyhyt öljynvaihtoväli / mahdollinen öljypohjan siivo.
Hajoavien listalla on itelläni ollut IMM, takaikkunoiden lasinnostimet (ilmeisen väistämätön vika), kampuran asentotunnistin, magneettiventtiilin letkun takaisku, polttoainepumppu. Automaatti-ilmastointi voi pykiä, katso että säätö toimii kylmästä lämpimään (haastavaa talvella). Joku varmaan sanoisi, että nokkapääremontti pitää tehdä jo kohta. Täällä muistutetaan kampiakselin hihnapyörän torx-ruuvien liimaamisesta kunnolla, omassa T7 olivat toki tiukassa vielä neljännesmiljoonassa mutta jos olen oikein ymmärtänyt, kaikkiin ei ole aina tullut kierrelukitetta. Alipaineletkut voivat alkaa jo vanhuuttaan vuotamaan.
AS2-vakiostereot ovat karseat ja esim. takakaiuttimista on alataajuudet leikattu, joten jos kunnon mökää haluaa niin jos ei ole AS3 (mistä minulla ei kokemusta) niin uusi soitin on tarpeen.
Jotainhan tuohon saa tehdä, ettei Stg 1 ole pelottava. Puslia, iskareita ainakin. Jahka tehoja lisää vielä, niin kytkinpäivitys (Viggen) tulee ajankohtaiseksi. Turbo on varmaankin noilla kilsoilla jo vaihdettu, jos paikalle on laitettu Mitsu niin se on kotiinpäin.
En tiedä tuliko tästä mikään huomiointilista, mutta onpahan ainakin kotiinpäin jos joku on näitä jo huolehtinut.