4- ja 5-vaihteisten laatikoiden kestävyyserot

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Need more speed kirjoitti:
Oletko nähnyt 4 v turbon askia?
Olen... :?:
Aki Peltola #1132
Need more speed
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Need more speed »

Sisältä?
Ja verrannut ei turboon?
terv jari
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

No en ole verrannut, vissiin siellä sitten on kovemmat rattaat? En oo vaan pistäny merkille ja eräs laatikoita enemmän purkanut sanoi, että niissä ei ole leveämpiä rattaita.. Korjaa toki jos olen saanut väärää tietoa! :wink:
Aki Peltola #1132
Need more speed
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Need more speed »

Joo
Minulla on ollut joskus tuollainen 99 ja siinä oli tosiaan erlainen ryhmis kuin vakio.
Moduuli oli rattaassa erilainen .suorempi ja rattaat hieman leveämmät.
Laatikosta hajosi pakki .
Tai se siirtäjän ruuvi irtosi ja purin askin mielenkiinnosta sitten kokonaan.
Nyt jos löytyisi samanlainen aski minulla voisi olla sellaiselle käyttöä.
Onko kellään ylimääräisiä 8 primäärejä?
Edes ala pyörää?

terv Jari
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Vastaa Viestiin