3" catco katti

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
deportivo
"Viggen"

3" catco katti

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Steg 3 ja JT dp adapterilla tilauksessa.

Mietiskelin, että taitaa olla hankalaa ja ..ttumaista alkaa aina leimalle laittaan orkkis kattia 3" putkeen kiinni, tai vaihtaan dp:tä.

Helpommalla pääsis jos hommaisin vielä 3" katin penniä venyttäen.
Onko catcon keraamiset katit ihan toimivia??
Kattelin haulla ja olin ymmärtävinäni, että juuri sitä myydään JT:n kanssa?
Hintana tais olla sp:llä 2800 sek..

Löysin 150 e hintaan, että ei olisi sinänsä paha.

Löytyykö keltään kokemuksia ja ehdotuksia muista halvoista 3" kateista?
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Mulle kans!

Itselläkin on katin metsästys edessä, tarkoitus tehdä itse hapokkaasta tuo db ja kun tässä 9-5:ssa on kaks lambdaa niin pakko sinne joku kissa on pistää :?

Tuo 150,- ei kuullosta pahalta, mistäs noita olis saatavilla :wink: :?:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Frostgrey kirjoitti:Mulle kans!

Itselläkin on katin metsästys edessä, tarkoitus tehdä itse hapokkaasta tuo db ja kun tässä 9-5:ssa on kaks lambdaa niin pakko sinne joku kissa on pistää :?
Voit myös pyytää softaa muokattavan niin, että toinen lambda disabloidaan. Näin CE-valo ei pala ja kaikki toimii kuitenkin niinkuin pitääkin. Toisen lambdan tehtävä on tarkkailla tuota ekan katin toimintaa.
pevi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja pevi »

Minä olen tilaamassa jenkeistä Magnaflow:n 94309:n

http://www.car-sound.com/catalog/universal/mirror.aspx

Arvioin, että sen saisi rahteineen/tulleineen hintaan 160-180 euroa.

2-3 viikon sisällä tietänen heitinkö rahat kaivoon. Jos homma onnistuu voinen toimittaa niitä muillekin halukkaille ( pienellä provikalla ), siinä on näet aina riski, ettei rahoille saa vastinetta :cry:
pevi
"Hölösuu"

tevisu kirjoitti:
Frostgrey kirjoitti:Mulle kans!

kun tässä 9-5:ssa on kaks lambdaa niin pakko sinne joku kissa on pistää :?
.
Magnaflow:lta saa myös katteja yhdellä/kahdella lambdan paikalla
NG900T
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Liekö tää sama kuin SP:n 2800SEK:n katti. Tuolta huimat $59 + muut kulut.

http://store.summitracing.com/default.a ... toview=sku

Mitat on samat ja näyttää samalta... ainakin tuohon verrattuna mikä mulla on ja SP:ltä hankittu.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
deportivo
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Luulisin, että ei catco kovin montaa erilaista 3" keraamista kattia tee. En ole nähnyt vielä havittelemastani katista kuvaa, niin en ole varma.

Paljonkohan tuohon summitin $ 59 tulee muita kuluja? Tuo 150e catco mistä aikaisemmin mainitsin on Suomessa myynnissä. Helpommaksi tulisi jos niitä sattuisi olemaan muutama kpl.hyllyssä odottamassa.

JOS ovat samoja katteja, niin aika suuri kate Jt:n kanssa myytävällä.
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
NG900T
"Saabisti"

deportivo kirjoitti:Paljonkohan tuohon summitin $ 59 tulee muita kuluja? Tuo 150e catco mistä aikaisemmin mainitsin on Suomessa myynnissä. Helpommaksi tulisi jos niitä sattuisi olemaan muutama kpl.hyllyssä odottamassa.
Muut kulut on tuotteen hintaan 3-3,5% tullia ja tietysti alvi 22%. Postikulut $55 (vaimennin oli summitista $55). Toi tullee maksamaan noin satasen verran kun itse hoitaa tullauksen.

Juuh.. Usasta on tullu kytkintä, vetaria, takapönttöä, hajuvettäkin, ym muuta sälää.. saksasta renkaita ja cdsoitinta.. ja kaikki enemmän tai vähemmän suomihintoja halvemmalla. Toimitukset on tullu aina 2vko:n sisällä, max 3vko. lisäksi pitävät hienosti sähköpostilla ajan tasalla missä mennään. Tiedotus tulee myyjän puolelta, toisin kuin täällä saa kysellä itse tilauksen perään. Homma pelaa!

Musta tuntuu että suomiputkat ei paljoo hyllyssä tavaraa pidä. Kun teet tilauksen eikä sitten löydy hyllystä niin samantien lähtee tilaus johonkin eteenpäin; miksei sitä voi tilata sitten itse suoraan ilman välikäsiä, vielä kun voi saada paljon halvemmallakin. Mahdollisia takuuasioita en pelkää, koska ainakin niissä firmoissa joissa olen asioinut on ollut aistittavissa niin lämmin palveluhenkikyys etten usko sen olevan ongelma. Kunnon tavaraa on aina kuitenkin tullut. Liian hyvät nettisivut onkin vähän petollisia :roll:
pevi
"Hölösuu"

NG900T kirjoitti: Muut kulut on tuotteen hintaan 3-3,5% tullia ja tietysti alvi 22%. Postikulut $55 (vaimennin oli summitista $55). Toi tullee maksamaan noin satasen verran kun itse hoitaa tullauksen.
Minulta karhusivat jenekeistä 100 taalaa postikuluja katista ja parista pienemmästä rompeesta. Tulee kaiketi USP:llä. Onko sinulla tiedossa jonkinlainen hinnasto vai perustuuko arviosi aikaisempaan kokemukseen.

Itse olen samaa mieltä palvelusta ja hintatasosta verrattuna kotimaisiin toimittajiin. :?
NG900T
"Saabisti"

pevi kirjoitti:
NG900T kirjoitti: Muut kulut on tuotteen hintaan 3-3,5% tullia ja tietysti alvi 22%. Postikulut $55 (vaimennin oli summitista $55). Toi tullee maksamaan noin satasen verran kun itse hoitaa tullauksen.
Minulta karhusivat jenekeistä 100 taalaa postikuluja katista ja parista pienemmästä rompeesta. Tulee kaiketi USP:llä. Onko sinulla tiedossa jonkinlainen hinnasto vai perustuuko arviosi aikaisempaan kokemukseen.

Itse olen samaa mieltä palvelusta ja hintatasosta verrattuna kotimaisiin toimittajiin. :?
Joo, omiin kokemuksiin perustuu. Oletuksena usein lähettävät esim UPS:illa ja se on tollasessa paketissa noin sen satasen, mutta mä oon aina erikseen pyytäny että lähettää halvimmalla mahdollisella lentopostilla, eli USPS 4-10 päivän postitusta. Ja lentopostilla vielä siksi että lentopostitulli on tossa mulla ihan vieressä, näkyy kun kone laskeutuu :) :lol: Halvin USPS toimitus on maa/meriteitse joka sitten kestääkin alkaen kuukausi...

Tosta voi laskeskella hintoja http://www.usps.com/tools/calculatepost ... atepostage
JouniCSE
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

NG900T kirjoitti:Liekö tää sama kuin SP:n 2800SEK:n katti. Tuolta huimat $59 + muut kulut.

http://store.summitracing.com/default.a ... toview=sku

Mitat on samat ja näyttää samalta... ainakin tuohon verrattuna mikä mulla on ja SP:ltä hankittu.
Mulla on tolta summitilta tilattu, ei tosin vielä asennettu. Makso $70. vaikuttaa päällepäin asialliselta.
9000LPT
"Hölösuu"

Päästöt

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Mittautin 9000 2.0 ltt ++sp Steg 3 ja Ecocat RaceCat yhdistelmällä, niin ei meinannut Seijari uskoa osaa päästö arvoja todeksi, kun oli niin vähäiset.

PS. Katti on 9-5 raceCat ja hieman reunoistaan pinta vialline = Edullinen
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
pucko
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja pucko »

Katsokaa tämä sivu http://www.a-alt-avgassystem.fi siellä on 3" katalysaattori.
Stressfläkt
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Taidanpa ite tilata tuolta http://www.katalysatorteknik.com

~200e metallikatista ei paha mun mielestä, vaikka jenkeistä saa halvemmalla niin tuntuu helpommalta tuo ruottista tilaaminen.

Koko putkisto on tarkoitus vääntää rosterista ite, oottelen tässä että tulee uus puskuri minkä mukaan tehä.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
NG900T
"Saabisti"

Ei tääkään kallis ole, 3" metallisisuksin; $149

http://store.summitracing.com/default.a ... wordSearch

Summitin katalogin mukaan keraaminen kennosto, mutta valmistajan mukaan metallia

http://www.secureperformanceorder.com/d ... egoryID=58
Vastaa Viestiin