Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
https://www.youtube.com/watch?v=92CGyNS024c
Miten tällaista voi myydä herran vuonna 2018? Toisella foorumilla joku muistutti Citroenin vanhojen alustojen erinomaisuudesta (CX, Xantia yms.), mutta ilmeisesti joitain oppeja on unohdettu matkan varrella. Kannattaa myös katsoa VAG-konsernin taidonnäyte:
https://www.youtube.com/watch?v=_SIvJHFdNu0.
Miten tällaista voi myydä herran vuonna 2018? Toisella foorumilla joku muistutti Citroenin vanhojen alustojen erinomaisuudesta (CX, Xantia yms.), mutta ilmeisesti joitain oppeja on unohdettu matkan varrella. Kannattaa myös katsoa VAG-konsernin taidonnäyte:
https://www.youtube.com/watch?v=_SIvJHFdNu0.
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
Hyvinhän noi SUVit näyttää taipuvan. Täytyy muistaa että noin 80km/h vauhti on aika hurja tollaisille väistöliikkeille. Elektroniikka pitää autot hyvinkin lapasessa. Jossain vaiheessa se vauhti on vain liikaa. Tuolta kun selailee noita eri autoja niin eipä se AMG mersu tai 911 turbokaan keiloja kaatamatta selviä 83km/h tosta testistä. Noihin oikeasti sportteihin nähden noiden SUVien tulokset on yllättävän hyviä.
Kiva olis nähdä vaikka 10 vuotta vanhemman mallin väistöt samassa nopeudessa. Ero voi olla aika huomattava.
Kiva olis nähdä vaikka 10 vuotta vanhemman mallin väistöt samassa nopeudessa. Ero voi olla aika huomattava.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
Xantia Activa on edelleen nopein, 85km/h. Ainakin Teknikens Världin testissä.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
Jep, onkohan tuollainen testi tehty aikanaan kun GM900 tuli markkinoille.
Epäilen, että sellainen vakioalustalla varustettuna olisi kaatunut kyljelleen tuollaisessa väistöliikkeessä jo noin 60kmh vauhdissa
Eski
Epäilen, että sellainen vakioalustalla varustettuna olisi kaatunut kyljelleen tuollaisessa väistöliikkeessä jo noin 60kmh vauhdissa
Eski
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
Kyllä vaan http://teknikensvarld.se/algtest/Mawerick kirjoitti:Xantia Activa on edelleen nopein, 85km/h. Ainakin Teknikens Världin testissä.
Uusi Hilux näköjään oli lähellä kaatua 60km/h nopeudessa. Ei Hiluxia tietysti ole tuollaiseen ajoon suunniteltukaan, mutta toisaalta ei se hirvi taida valita autoa jolla päivänsä päättää.Eski kirjoitti:Jep, onkohan tuollainen testi tehty aikanaan kun GM900 tuli markkinoille.
Epäilen, että sellainen vakioalustalla varustettuna olisi kaatunut kyljelleen tuollaisessa väistöliikkeessä jo noin 60kmh vauhdissa
Eski
9-5 TiD4 MY10; 9-3 SC TID MY08; 99 Cabriolet MY75
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
2 sanaa: Höpö Höpö.Eski kirjoitti:Jep, onkohan tuollainen testi tehty aikanaan kun GM900 tuli markkinoille.
Epäilen, että sellainen vakioalustalla varustettuna olisi kaatunut kyljelleen tuollaisessa väistöliikkeessä jo noin 60kmh vauhdissa
Eski
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
Ihme valitusta.Heimo24 kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=92CGyNS024c
Miten tällaista voi myydä herran vuonna 2018? Toisella foorumilla joku muistutti Citroenin vanhojen alustojen erinomaisuudesta (CX, Xantia yms.), mutta ilmeisesti joitain oppeja on unohdettu matkan varrella. Kannattaa myös katsoa VAG-konsernin taidonnäyte:
https://www.youtube.com/watch?v=_SIvJHFdNu0.
Mielenkiintoista olisi nähdä miten vastaavat autot taipuivat esim. 20 vuotta sitten.
Autot kulkee bensalla ja raktorit diisselillä.
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
Eikös Hiluxilla vaan pusketa päin?benicio kirjoitti:Kyllä vaan http://teknikensvarld.se/algtest/Mawerick kirjoitti:Xantia Activa on edelleen nopein, 85km/h. Ainakin Teknikens Världin testissä.
Uusi Hilux näköjään oli lähellä kaatua 60km/h nopeudessa. Ei Hiluxia tietysti ole tuollaiseen ajoon suunniteltukaan, mutta toisaalta ei se hirvi taida valita autoa jolla päivänsä päättää.Eski kirjoitti:Jep, onkohan tuollainen testi tehty aikanaan kun GM900 tuli markkinoille.
Epäilen, että sellainen vakioalustalla varustettuna olisi kaatunut kyljelleen tuollaisessa väistöliikkeessä jo noin 60kmh vauhdissa
Eski
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
Tuossa Saabin tulokset Ruottin testeist, citikkahan on hyvä
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
Jos ei ole koskaan ajanut Xantia Activaa niin ei kannatakaan. Ellei halua päivittää käsityksiään "tavallisen" perheauton käsiteltävyydestä ja kyvystä totella kuljettajaa... Harmi vaan ovat verraten harvinaisia, ja usein olleet aika huonolla (lue: ymmärtämättömällä) pidolla = kunnossa oleva maksaa mansikoita ja risaan ei joko saa osia tai nekin maksaa mansikoita.
Hieno auto, mutta en yhtään ihmettele miksi ei ole yleisempi. Kallis ostaa (oli), kallis ylläpitää, kallis kunnostaa. Nautinto ajaa, eli automiehen kampe.
Hieno auto, mutta en yhtään ihmettele miksi ei ole yleisempi. Kallis ostaa (oli), kallis ylläpitää, kallis kunnostaa. Nautinto ajaa, eli automiehen kampe.
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
Nuo ruottin testitulokset näistä uudemmista 9-3:sta vain vahvistavat omat käsitykseni GM900:sta. Ilmeisesti pakarikin tarkoitti höpöhöpö-kommentillaan sitä, että GM900 ei olisi selvinnyt väistötestistä edes 60kmh vauhdissa, vaan vehje olisi kaatunut jo 50kmh
Eski
Eski
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
En ole ¨Citikka miehiä,¨ mutta täällä noita pyörii haitoksi asti. Romuttavat aika hyvän näköisessä kunnossa olevia Citikoita, ehkä ostajien puutteessa.
https://www.blocket.se/hela_sverige?q=X ... &md=th&cp=
https://www.blocket.se/hela_sverige?q=X ... &md=th&cp=
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
...mutta yksikään noista ei ole Activa. Se on siis Xantian aktiivialustalla varustettu erikoisversio.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Uusien autojen ajettavuus vuonna 2018
Normaali Xantia ei ole ihan oikeasti minkään arvoinen.
Nytkö sitten joku haluaisi sellaisen vielä löytää?
Nojoo, taitaa Activa olla vielä harvinaisempi, kuin vaikka 405 T16...
Nytkö sitten joku haluaisi sellaisen vielä löytää?
Nojoo, taitaa Activa olla vielä harvinaisempi, kuin vaikka 405 T16...
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00