
Pajero on sit jo maasturi, täähän on vain farmari. Tuo ruovuttelukuvahan sen jo kertoo. Eli jarru pohjaan, kaasu pohjaan, jarru ylös. Neljä pyörää suttaa, mutta alkaa samalta kohtaa kaikki. Eli auto liikahti akselivälinsä verran ennenkö takapää alko vetään. Sehän on se Haldexin seuraava generaatio, joka vetää paikaltaan. Tää jumiutuessaan kaiketi sutii paikallaan etupyörillään kunnes polttoaine loppuu. Toki on tää silti talvella ja mettäautoteillä parempi kuin etuveto, kunhan ei pysähdy. Yli 2100 kg painava möhkö ei saves varmaan kummosesti lähde liikkeelle

Laitoin turvaistuimen taakse. Takapenkki on niin korkeella, että tukijalka piti asettaa maksimimittaan. Suuri plussa penkin kiskois olevista lenkeistä, johon remmit saa. Ei oo edes uudes Opelis semmosia, mut vanhois Saabeis on


Huomatkaa puuttuva ikkunakatkasija.
Iso jenkkimarkkina-auto, etupenkille ei silti jää sen enempää tilaa mitä Astrassakaan.

Takapenkki ei muutenkaan ole sen kummempi kuin Vectras. Pitkät jalat mahtuu mukavemmin kun penkki on korkeammalla, mutta pituus- ja leveyssuunnas ei mahtipontista eroa ole ja kuskin penkki täysin takana en mahdu herrojen riviin. Tonnaris mahdun...
Takakontti on kyl hervoton, siitä ei pääse mihinkää.

Tosin kontti on niin korkealla, että pitää olla joku ramppi ettei koirat jysäyttele koko painolla etulonkille

Autohan oli halpa. Täynnä parkkipaikkakolhuja, kiveniskuja, korjauskelvottomat umpiot... Uusia saa kaupasta, kymppitonnilla tätä parempia, kymppitonnillaki voi saada tikittävän aikapommin...


Tupakkahan haisee hiukan. Toki auto on seissy. Jossei se verhoilupesurilla ja tuuletuksella lähde, niin pitää miettiä jatkoa. Halpa mikä halpa, toimivan nelivedon ja laatikkoremontin takia tän ostin.
Pitää varmaan kulmavaihteen, Haldexin ja perän öljyt vaihtaa. Muuten olis tarkotus vaan ajaa ja korjata tarvittaes.