Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
Kuva ei näy...
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
Näkyisikö nyt? Ilmastointilaite tosiaan ilmoitti tarvitsevansa huoltoa. Jos maailmalta saadut merkit paikkaansa pitää niin vaihtoon menee koko ilmastointilaite. Riski joka autoa ostaessa oli jo tiedossa taisi realisoitua nyt.
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
Nyt näkyy. Auto taitaa kaivata myös kielioppikertausta
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
Sekin on totta.
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
Onko toi nyt se ökykallis, joka on myös akkujen jäähdytin?
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
~1200e meinasi huoltomies hinnaksi. Vuosi sitte oli vielä reilut 3000e...
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
No mutta tuon verranhan sinä oot jo sähköajolla ehtinyt säästämään verrattuna dieselin tankkaamiseen
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
Let me think... öö, en. Mutta noo, ex NG93 piti vaihtaa kytkin ja kaksoismassa melkeenpä heti ostamisen jälkeen että ylläpitokuluiksi kait tääki on laskettava. Vaihtoehto ois tieten ollu ostaa liikkeestä muutaman tonnin kalliimpi niin tän ois ehkä "takuuseen" saanu. Elämä on.
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
Positiivisemmalla puolella auto näyttää tälle tankilliselle tällä hetkellä kulutukseksi 1.6l/100km, kilometrejä viimeisestä tankkauksesta puolisentoistatuhatta ja eilen tein oman "range ennätyksen" sähköllä; 41km ja akuissa oli vielä tuonkin jälkeen jäljellä virtaa eli kyllä tuolla vaikuttaisi kesäaikaan vielä 140tkm ajettunakin sen liki 50km pääsevän.
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
Näky ilmestyneen uusi karttapäivitys tähän vanhempaanki Sensus härveliin. Ei ole hätäsen hommaa päivitys, reilut 20GB ensin netistä, sen jälkeen se usb tikulle ja lopulta autoon kiinni:
Saa nähdä alkaako päivityksen jälkeen taas VOC applarista toimia määränpää osotteiden lähetys autoon. Huomasin tuossa pari päivää sitte ettei toimi enää.
Saa nähdä alkaako päivityksen jälkeen taas VOC applarista toimia määränpää osotteiden lähetys autoon. Huomasin tuossa pari päivää sitte ettei toimi enää.
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
1787.9km tripissä ja piti vihdoin tankata kun alkoi auto uhkailemaan ettei polttoainekäyttöinen lisälämmitin toimi koska polttoainetta on niin vähän. 40.08l meni dieseliä tankkiin ja tankillisen keskikulutukseksi tuli siis 2.24l/100km.
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
Tästä selvittiin luovuttamalla 1245€ Wetterille missä omamekaanikko asensi autoon uuden ilmastointilaitteen jne. Sellainen webaston/eberin näköinen ja kokoinen möykky se laite näkyi olevan. Jollain kierolla tavalla kuitenkin lohduttaa saamani tieto että ex-NG93:sta mikä meni tuohon Volvoon vaihdossa oli jakohihna porsinu Tampereen motarille. Ei näemmä niissääkään edes 4v/90tkm vaihtoväli näemmä aina riitä, hihna rullineen oli vaihdettu viimeeksi kesällä 2014, mittarissa oli tällöin jotain 210-215tkm. Vaihtoon mennessä mittarissa oli reilut 270tkm.jmaatta kirjoitti:So it begins...
VOC applarista näkyi tulevan taas osoitteetkin naville, se näemmä tuli kuntoon samalla vaikkei sille mitään erikseen tehtykään.
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
Halapaa kuin makkara. Ei voi muuta sanoa.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
En tiedä mihin hintaan 1.9 dieseli padan kompura vaihtuisi mutta tämäkin olisi voinu maksaa enemmänki: https://www.motordoctor.fi/products/104 ... ointilaite. Merkkiliike kerrankin se halvin(?) vaihtoehto.
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid
DTR-koneen kompuran hinta näyttäisi olevan 523EUR, joten ehkä tuon jossain nyrkkipajassa saisi paikalleen alle tonnin sijoituksella ->
https://webshop-fi.saabparts.com/9-3-ge ... pressor420
Aika metka juttu tuo jakopään porsiminen noin äkkiä. Oliko remontti tehty orkkisosilla, vai jollain tarvikkeilla? Orion orkkiskamoissahan on 3v takuu, joten melkein voisi suositella, että jos ns. varman päälle haluaa pelata, niin jakopää kannattaa tehdä max 3v välein orkkisosilla. Useimmiten tuon porsimisen aiheuttaa vesipumppu, jolloin voisi vaatia koneremontin takuuseen, kun alle 3 vuotias vesipumppu hirttää kiinni, katkaisee jakohihnan jne.
Eski
https://webshop-fi.saabparts.com/9-3-ge ... pressor420
Aika metka juttu tuo jakopään porsiminen noin äkkiä. Oliko remontti tehty orkkisosilla, vai jollain tarvikkeilla? Orion orkkiskamoissahan on 3v takuu, joten melkein voisi suositella, että jos ns. varman päälle haluaa pelata, niin jakopää kannattaa tehdä max 3v välein orkkisosilla. Useimmiten tuon porsimisen aiheuttaa vesipumppu, jolloin voisi vaatia koneremontin takuuseen, kun alle 3 vuotias vesipumppu hirttää kiinni, katkaisee jakohihnan jne.
Eski