Vectra lähti tänään. Suorahousuinen herrasmies ei paljoa välittänyt, vaikka ilmastointi pukkasi lämmintä hönkää ulkomittarin näyttäessä +27. Kaikki muut kyllä skippas, kun puhelimessa mainitti ilmastoinnin toimimattomuudesta
Noh niin tai näin. Tinkasi niin paljo, että simppeliä oli nyppiä talvella ostettu akku ja ahtopainesolenoidi tuleviin tarpeisiin ja polkea ns. kiinni oleva raha alas. Jos jätetään "pakolliset" kulut, eli verot, vakuutus ja katsastus pois, meni autoon 1792,60 €. Nyt myytäessä sain 1150,00 €.
Varastoon jäi talvirenkaat, joiden markkina-arvoksi ravistan hihasta 250 €. Eli väliaikanen auto makso mulle vajaa 5 kk ajalta 392,60 €. Olis kannattanu korjauttaa ilmastointi eikä ostaa Volvoa tilalle
Sillain toi oli historiallinen hetki mun autoiluhistoriassa, että avopuolisoni avoliiton aikana hänen autokuviot ovat olleet seuraavat:
-Suzuki Liana ajalta ennen mua myyty
-Niillä rahoilla 9-5 2.2 TiD
-2.2 TiD osiksi myyden ja niillä rahoilla sai satasen tarkkuudella tilalle 9-5 B308E
-B308E myyntirahalla tilalle Transit Connect
-Connectista sai omat pois melko tarkkaan +-0 ja tilalle Vectra
-Vectrasta persnettoa
Päivän oppitunti: älä osta Opelia. Se on auto, josta tulee persnettoa

Ei sillä, tää XC90 varmaan jatkaa sitte alamäkeä, tuskin tästä koskaan omiaan saa 100 % pois