Just kerkesin projektiin kirjoitella, että 16” talvirenkaat lähtee itsellä hakuun. Löytykö heti! Vakoilin ekasta postauksesta, että voisi osua speksiin. Roiski viestillä niin jutellaan lisääJP_Vette kirjoitti:
Varastoon jäi talvirenkaat, joiden markkina-arvoksi ravistan hihasta 250 €.
NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Harrastimena Saab 900i MY88 + Jonkun verran kokemusta sähköisestä etenemisestä autolla ja polkupyörällä.
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Tilaihmeen testailu vaan jatkuu. Yli 2m Ikean pakkaus menee heittämällä kyytiin. Berlingon tiloista en tiä, mut ihan jees tääki, toki minä en mahdu kuskin paikalle...
Perhe jäi nauttimaan Ikean antimista ja minä tein fiilistelyreissun isän harrastehalliin. Vanhat hyvät ajat tulee mieleen, kun pääsee rassaan loppuun tuupattua paskaa kyynärpäitä myöte öljymoskas. Huomatkaa roikkuvat käsijarruvaijerit ja "helpos" paikas oleva varapyörä.
Illan puuhalistahan oli voimansiirtolinjan öljynvaihtohuolto pl. vaihdelaatikko, kun se on vajaa vuosi sitte ollu palasina. Eli turhaa hommaa sen osalta.
Haldex löytyi nopeasti, mutta en keksinyt miten kartaani lähtee irti. Noi laipan pultit avasin ja alta paljastu nivel, mut siihen tyssäs. Hyvä vinkki otetaan vastaan tai muuten menee Coltille hoitoon
Se Haldex nyt jäi sit jäähylle ja katse kiinnittyi perään. Hikoilee kuin pieni sika helteellä. Olisko huohotin tukos? Tyhjennysproppua ei ole, mutta imin vajaa 2dl tummaa kuraa tarkastuspropusta. Tilalle mahtui uutta Motoxin mineraalitököttiä n. 7dl, mikä pitiki Ei vissiin oo paljo tohon panostettu ja taisi ylinpäätänsä tarkistuski unohtua edellisiltä omistajilta. Tein sitte ajolenkin ja toinen vaihto viä perään.
Noh, perän kautta kulmavaihteelle. Sama homma vain yksi proppu.
Pinta oli kondikses ja öljyjen väri ok. Toki täähän on ollu irti kaiketi laatikon remppaamisis.
Vaikka Haldexin suodatin jäi vaihtamatta, päätin imasta öljyä tarkastuspropusta pois ja uutta tilalle. Ehkä desi tuli ulos mustanharmaata kuraa.
Ja inan enemmän uutta tilalle. Väristä päätellen pitää huoltaa asap. Ei toi huolletulta vaikuta, vaikka toimiiki.
Yöllä kotiin ajelles palaneet polttimot pisti silmään. Tuskin on intoa korjata, mut ompa tiedos.
Kevennyksenä viä kuva juuri katsastetun auton taka-akselin puslasta.
Muilta osin auto tuntuu edelleen pelaavan ihan ok. Ainut vika 300km koeajon jälkeen on vitutus palata 14 vuotta nuoremman Astran rattiin...
Perhe jäi nauttimaan Ikean antimista ja minä tein fiilistelyreissun isän harrastehalliin. Vanhat hyvät ajat tulee mieleen, kun pääsee rassaan loppuun tuupattua paskaa kyynärpäitä myöte öljymoskas. Huomatkaa roikkuvat käsijarruvaijerit ja "helpos" paikas oleva varapyörä.
Illan puuhalistahan oli voimansiirtolinjan öljynvaihtohuolto pl. vaihdelaatikko, kun se on vajaa vuosi sitte ollu palasina. Eli turhaa hommaa sen osalta.
Haldex löytyi nopeasti, mutta en keksinyt miten kartaani lähtee irti. Noi laipan pultit avasin ja alta paljastu nivel, mut siihen tyssäs. Hyvä vinkki otetaan vastaan tai muuten menee Coltille hoitoon
Se Haldex nyt jäi sit jäähylle ja katse kiinnittyi perään. Hikoilee kuin pieni sika helteellä. Olisko huohotin tukos? Tyhjennysproppua ei ole, mutta imin vajaa 2dl tummaa kuraa tarkastuspropusta. Tilalle mahtui uutta Motoxin mineraalitököttiä n. 7dl, mikä pitiki Ei vissiin oo paljo tohon panostettu ja taisi ylinpäätänsä tarkistuski unohtua edellisiltä omistajilta. Tein sitte ajolenkin ja toinen vaihto viä perään.
Noh, perän kautta kulmavaihteelle. Sama homma vain yksi proppu.
Pinta oli kondikses ja öljyjen väri ok. Toki täähän on ollu irti kaiketi laatikon remppaamisis.
Vaikka Haldexin suodatin jäi vaihtamatta, päätin imasta öljyä tarkastuspropusta pois ja uutta tilalle. Ehkä desi tuli ulos mustanharmaata kuraa.
Ja inan enemmän uutta tilalle. Väristä päätellen pitää huoltaa asap. Ei toi huolletulta vaikuta, vaikka toimiiki.
Yöllä kotiin ajelles palaneet polttimot pisti silmään. Tuskin on intoa korjata, mut ompa tiedos.
Kevennyksenä viä kuva juuri katsastetun auton taka-akselin puslasta.
Muilta osin auto tuntuu edelleen pelaavan ihan ok. Ainut vika 300km koeajon jälkeen on vitutus palata 14 vuotta nuoremman Astran rattiin...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Eli onko Volvotkin vähän samassa asemassa kuin Toyotat, joita ei leimakonttorilla edes tarkasteta? Tässä taannoin näin juuri kyseisellä viikolla kehujen kanssa katsastetun avensiksen nosturilla. Kun itse vilkaisin auton alle, löysin alle puolessa minuutissa jo 3 hylkäykseen johtavaa syytä. Yksi niistä jopa mielestäni ajokiellon arvoinen... Tulin pois auton alta koska alkoi ketuttamaan niin raskaasti..
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Niin siis leimahan on vain laillisen ajon salliva muodollisuus. Ei leimatulla autolla ole mitään tekemistä auton teknisen kunnon kanssa. Rahat pois ja paskat takasi tien päälle.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Joku oikosulkuasentaja on tehnyt itse ja oletettavasti säästänyt.
Oikeassa reunassa on sininen valo lisävalojen napissa. Kun pitkät on päällä, siitä naksuttelemalla valo syttyy ja sanmuu ja ohjautuu pitkien mukaan. Se säästö? Hälyttimen poiskytkentänappiin syttyy oranssi valo sinisen tahdis. Ja hälytin ei ohjekirjan ohjeilla sammu napista No periaattees hälytin ei kai mene päälle, kun ovet lukittee tiirikalla wanhaan malliin, joten se siitä ongelmasta käytännön tasolla.
Itsekin säästin. Ottanu päähän rekisterikilven räminä ja tänään noston pihasta sopivan murskeen palan kilven ja aluspellin väliin. Halpa ja hyvä ranetus.
Umpiot täs on kauheet ja ennenkö tilaan tarvikeshittiä alle 200€/pari, ajattelin kokeilla josko neljäs kerta toden sanoisi. Eli kahdet umpiot olen itse kiillottanut ja yhdet kiillotuttanut alan liikkeessä, ja aina lopputulos on ollut mallia yhtä tyhjän kanssa. Työelämässä mulla on ollut periaate, että mua ei samasta asiasta kahdesti kuseteta, mut tähän umpionhinkkauskusetukseen lankesin jo neljännen kerran.
Niin tai näin. Volvos umpiot lähtee nätisti irti, eli sai pesuhuonees tehdä eikä heltees selkäänsä särkeä. Eli kaksi klipua...
Ne ylös, umpio eteen ja di-kaseteista tutti liitin irti. Helppoa? On. Järkevää? On. Miksi muilla merkeillä ei ole näin? Eos.
Tällä kertaa skippasin valmissarjojen minihiomatyynyt ja otin ronskisti käyttöön vesihiomapaperit 600 - 1000 - 2000. Kämmenellä vähä isompi työalue kuin peukalon kokosella söpöllä tyynyllä.
Minityynyistä käytin kuitenki kaks viimestä stagea ennen suojalitkuja. Ja tietty kiillotustahnaa.
Lopputulos on muuten ok, mutta etenki oikeas umpios on sisältä päin tms kulahtanu alue suoraan lähivalon keilas. Ei tätä taikatahnat korjaa, pitää ostaa uus umpio. Tai ainaki "lasi". Ei vasenkaan priima ole, mutta ihan ok.
En jaksanu kiillottaa priimaks, kun syksyllä viimestää noi on pakko uusia. Mutta sellanen 19,15€ hukkainvestointi tällä kertaa. ~10% uusien tarvikevalojen hinnasta. Turha säästää vääräs paikas.
Oikeassa reunassa on sininen valo lisävalojen napissa. Kun pitkät on päällä, siitä naksuttelemalla valo syttyy ja sanmuu ja ohjautuu pitkien mukaan. Se säästö? Hälyttimen poiskytkentänappiin syttyy oranssi valo sinisen tahdis. Ja hälytin ei ohjekirjan ohjeilla sammu napista No periaattees hälytin ei kai mene päälle, kun ovet lukittee tiirikalla wanhaan malliin, joten se siitä ongelmasta käytännön tasolla.
Itsekin säästin. Ottanu päähän rekisterikilven räminä ja tänään noston pihasta sopivan murskeen palan kilven ja aluspellin väliin. Halpa ja hyvä ranetus.
Umpiot täs on kauheet ja ennenkö tilaan tarvikeshittiä alle 200€/pari, ajattelin kokeilla josko neljäs kerta toden sanoisi. Eli kahdet umpiot olen itse kiillottanut ja yhdet kiillotuttanut alan liikkeessä, ja aina lopputulos on ollut mallia yhtä tyhjän kanssa. Työelämässä mulla on ollut periaate, että mua ei samasta asiasta kahdesti kuseteta, mut tähän umpionhinkkauskusetukseen lankesin jo neljännen kerran.
Niin tai näin. Volvos umpiot lähtee nätisti irti, eli sai pesuhuonees tehdä eikä heltees selkäänsä särkeä. Eli kaksi klipua...
Ne ylös, umpio eteen ja di-kaseteista tutti liitin irti. Helppoa? On. Järkevää? On. Miksi muilla merkeillä ei ole näin? Eos.
Tällä kertaa skippasin valmissarjojen minihiomatyynyt ja otin ronskisti käyttöön vesihiomapaperit 600 - 1000 - 2000. Kämmenellä vähä isompi työalue kuin peukalon kokosella söpöllä tyynyllä.
Minityynyistä käytin kuitenki kaks viimestä stagea ennen suojalitkuja. Ja tietty kiillotustahnaa.
Lopputulos on muuten ok, mutta etenki oikeas umpios on sisältä päin tms kulahtanu alue suoraan lähivalon keilas. Ei tätä taikatahnat korjaa, pitää ostaa uus umpio. Tai ainaki "lasi". Ei vasenkaan priima ole, mutta ihan ok.
En jaksanu kiillottaa priimaks, kun syksyllä viimestää noi on pakko uusia. Mutta sellanen 19,15€ hukkainvestointi tällä kertaa. ~10% uusien tarvikevalojen hinnasta. Turha säästää vääräs paikas.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Paranihan nuo kuiten silminnähtävästi! Money well spent!
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
No yleishabitus joo, mut pelkääjän lähivalon valokeila edelleen on sumea. Leikkaa varmasti valotehoa ja toisaalta myös aiheuttaa hajavaloa. Eli ei hyvä.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
No nyt se hajos.
Nimittäin tankkausluukun jousiklipsu murtu muovista. Noh, tuli sille lukolliselle korkille käyttöä taas, kun tuo aukeaa kovas vauhdis.
Moottoriöljynki taso on jo minimin ja maksimin puoles välis. Ajettu kuitenki jo 4300 km, eli kympin vaihtovälillä pitää tällä menolla lisätä Ei oo Saabin veronen. Tai edes Opelin
Kulutus on 8,43 l/100km. Jos hankkis tyyliin etuvetosen V70 tomaatilla, niin se veis ehkä 2 l vähemmän. Tällä ajotahdilla siis säästö olisi 84 €/kk ja verois sit inan viä päälle. Rahaa seki, mut yhtäkkiseltään ei kauhean paha tää möhkö kuluiltaan.
Muilta osin fiilis on se, että tää on tappotylsä auto. Astralla säästäis tän ajois satasen kuus polttoainetta ja 60 € veroja, joten periaattees vois kyllä jonku modernimman kattella. Toisaalta nykyisellä suunnitelmataloudellani maksan tän velan pois joulukuun alussa, joten en sit tiä miksi ostaa taas kalliimpi romu tilalle. Ehkä pitäis ostaa priimakuntonen viirufemma, automaatti+TTiD tietenki. Tai lasikattonen Berlingo
Toisaalta eilenki avopuoliso otti kaverinsa koiria mukaan mettälenkille. Ei taida moneen autoon mahtua neljää rhodesialaista kerralla konttiin. Edes Berlingoon.
Nimittäin tankkausluukun jousiklipsu murtu muovista. Noh, tuli sille lukolliselle korkille käyttöä taas, kun tuo aukeaa kovas vauhdis.
Moottoriöljynki taso on jo minimin ja maksimin puoles välis. Ajettu kuitenki jo 4300 km, eli kympin vaihtovälillä pitää tällä menolla lisätä Ei oo Saabin veronen. Tai edes Opelin
Kulutus on 8,43 l/100km. Jos hankkis tyyliin etuvetosen V70 tomaatilla, niin se veis ehkä 2 l vähemmän. Tällä ajotahdilla siis säästö olisi 84 €/kk ja verois sit inan viä päälle. Rahaa seki, mut yhtäkkiseltään ei kauhean paha tää möhkö kuluiltaan.
Muilta osin fiilis on se, että tää on tappotylsä auto. Astralla säästäis tän ajois satasen kuus polttoainetta ja 60 € veroja, joten periaattees vois kyllä jonku modernimman kattella. Toisaalta nykyisellä suunnitelmataloudellani maksan tän velan pois joulukuun alussa, joten en sit tiä miksi ostaa taas kalliimpi romu tilalle. Ehkä pitäis ostaa priimakuntonen viirufemma, automaatti+TTiD tietenki. Tai lasikattonen Berlingo
Toisaalta eilenki avopuoliso otti kaverinsa koiria mukaan mettälenkille. Ei taida moneen autoon mahtua neljää rhodesialaista kerralla konttiin. Edes Berlingoon.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Onneksi ei ole kallis vika tuo luukku: https://m.motonet.fi/fi/tuote/296303
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
No ei kyl ole hirveästi premium-lisää
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Ajoitushan olis loistava, joulukuussa olis varmaan saatavilla jo uusi Berlingo. Ja ilman modutoppiahan sitä ei kannata ottaa, jos ei pidä korkeaa peltilaatikkoa jotenkin viihtyisänä.JP_Vette kirjoitti:..nykyisellä suunnitelmataloudellani maksan tän velan pois joulukuun alussa, joten en sit tiä miksi ostaa taas kalliimpi romu tilalle. Ehkä pitäis ostaa priimakuntonen viirufemma, automaatti+TTiD tietenki. Tai lasikattonen Berlingo
Jos mahtuu Volvoon, niin mahtuu myös Berlingoon.JP_Vette kirjoitti: Ei taida moneen autoon mahtua neljää rhodesialaista kerralla konttiin. Edes Berlingoon.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Niin ja nythän meillä on kuva neljästä koiran kokoisesta koirasta citymaasturin väitetysti isossa tavaratilassa mutta luukku on auki. Kuva samoista elikoista kyytissä ja luukku kiinni kiitos niin uskotaan että kontti on rinnastettavissa Berlingoon
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Berlingossa on sitä korkeutta, fiksuin pinota siinä koirat päällekkäin. Sillein ne mahtuu sinne.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
On tullut näemmä tavaksi käydä päivittäin Motonetissa. Huoh. Noh näin siinä pihalla tämmösen namun
Täytyy kyllä myöntää, että jos noi "mulla on rahaa ostaa paskaa -Lazerit" pudottaa pois keulalta ja laittais tilalle jotkut oikeat lisävalot, niin karjarauta ja astinraudat sopii aika hienosti tommoseen korotettuun farkkuun. En tiä uskaltaako tähän autoon tilata eBaystä vastaavia, saattais tulla kotona sanomista Ja toisaalta on sille rahalle muutaki käyttöä...
Noh tuosta Volvosta tuli mieleen, että se polttoaineluukun jousi on edelleen ostamatta. Huikea 6,9 € sijoitus.
Tuollanenhan on helppo vaihtaa, kun vanha vain kammetaan pois ja uusi painellaan tilalle. Lukkotapit noissa klipsuissa viimeistelee asennuksen. Ja pessimistisen ja realistisen asennushengen saa hankittua lukemalla pussin päältä varaosatoimittajan: Pro Parts Sweden
Noh, pessimisti ei pettynyt. Toi Pro Parts Swedenin jousi on tehty vähä venäläisellä toleranssilla, vaikka nimestä ei niin voisi päätellä. Eihän se jousi sovi tohon kokonaisuuteen.
Nopea vertaus Völvön originaaliosaan kertoo sen, että Pro Parts Sweden on samaa paskaa mitä Saabienki kans on tullut jo todettua.
Hyvin se orkkisjousi passaa tohon paskatarvikkeeseen. Eli ei hätää sen osalta.
Niihin venäläisen toleranssin (tiukkoihin) reikiin on sitte päistään snadisti litis olevat tapit, jokka ei myöskään mun käsittelytaidoilla sovi. Eli reikiä piti puolen millin matkalta sorvata, jotta niihin nyt sopi vähällä väkivallalla noi tapit.
Ja se olis niinku hänessä.
Nyt sitte kun on laadukasta ja hyvin sopivaa Pro Parts Sweden -paskaa tässä autossa, niin saa olla varma, että ens kerralla ei hajoa pelkkä jousen kiinnitys vaan koko luukku tippuu motarille. Sitte ei selviä enää 6,9 € tarvikeosalla, vaan saa ostaaa koko luukun ja samalla viä maalata sen oikeaan väriin.
Muoviklipsut on ihan jees, mutta kyllä ne Saabin kaksi pulttia vastaavassa osassa ovat selvästi ihan ylimitoitettua, koska ne on liian helppo vaihtaa nopeasti ja ne tuskin myöskään pakkasessa murtuvat paskaksi. Jopa Renault Meganen muoviluukku on pultilla kii, eikä tällänen lelu
Täytyy kyllä myöntää, että jos noi "mulla on rahaa ostaa paskaa -Lazerit" pudottaa pois keulalta ja laittais tilalle jotkut oikeat lisävalot, niin karjarauta ja astinraudat sopii aika hienosti tommoseen korotettuun farkkuun. En tiä uskaltaako tähän autoon tilata eBaystä vastaavia, saattais tulla kotona sanomista Ja toisaalta on sille rahalle muutaki käyttöä...
Noh tuosta Volvosta tuli mieleen, että se polttoaineluukun jousi on edelleen ostamatta. Huikea 6,9 € sijoitus.
Tuollanenhan on helppo vaihtaa, kun vanha vain kammetaan pois ja uusi painellaan tilalle. Lukkotapit noissa klipsuissa viimeistelee asennuksen. Ja pessimistisen ja realistisen asennushengen saa hankittua lukemalla pussin päältä varaosatoimittajan: Pro Parts Sweden
Noh, pessimisti ei pettynyt. Toi Pro Parts Swedenin jousi on tehty vähä venäläisellä toleranssilla, vaikka nimestä ei niin voisi päätellä. Eihän se jousi sovi tohon kokonaisuuteen.
Nopea vertaus Völvön originaaliosaan kertoo sen, että Pro Parts Sweden on samaa paskaa mitä Saabienki kans on tullut jo todettua.
Hyvin se orkkisjousi passaa tohon paskatarvikkeeseen. Eli ei hätää sen osalta.
Niihin venäläisen toleranssin (tiukkoihin) reikiin on sitte päistään snadisti litis olevat tapit, jokka ei myöskään mun käsittelytaidoilla sovi. Eli reikiä piti puolen millin matkalta sorvata, jotta niihin nyt sopi vähällä väkivallalla noi tapit.
Ja se olis niinku hänessä.
Nyt sitte kun on laadukasta ja hyvin sopivaa Pro Parts Sweden -paskaa tässä autossa, niin saa olla varma, että ens kerralla ei hajoa pelkkä jousen kiinnitys vaan koko luukku tippuu motarille. Sitte ei selviä enää 6,9 € tarvikeosalla, vaan saa ostaaa koko luukun ja samalla viä maalata sen oikeaan väriin.
Muoviklipsut on ihan jees, mutta kyllä ne Saabin kaksi pulttia vastaavassa osassa ovat selvästi ihan ylimitoitettua, koska ne on liian helppo vaihtaa nopeasti ja ne tuskin myöskään pakkasessa murtuvat paskaksi. Jopa Renault Meganen muoviluukku on pultilla kii, eikä tällänen lelu
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Onneksi kehitys kehittyy näissäkin:
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00