Tätä prokkista tullut vähemmän viimevuosina päivitettyä, välissä on valmistunut muunmuassa vaimokkeelle aikanaan perheensä käytössä ollut Pajero, joka oli maatunut aika pahasti.
Femma on siis edelleen hengissä ja ajossa. Ruoste vaivaa tätäkin yksilöä. Auto on ollut seisonnassa keväästä asti, jona aikana on liikkumiset hoidettu allekirjoittaneen satkulla.
Turbo on päivittynyt sisuksiltaan tehokkaamaaksi, billettiahtosiiven ja virtaavamman pakopuolen rupellin ansiosta. Dynossa irtosi Dynomaxin dynossa 305hp ja 495Nm. Voimaa on etuvetoiseen yhdellä renkaalla vetävään käyttöautoon ihan jees. Tallissa olisi 6v loota odottmassa, jos innostuisi sen vaihtamaan. Siinäkään tosin ei ole lukkoa, että liekkö tuosta sen kummempaa iloa.
Kuskin ja vänkärin etujalkatilan lattiat olivat läpimätänä ja laajat peltityöt joutui tekemään. Sisustaan uusittiin ehjä ja siistimpi lattiamatto etuosaltaan, ohjaamon ilme puhdistui selkeästi mukavavammaksi.
Lisää ruosteen syömää mätää löytyi vararenkaan pohjasta.
Kesärenkaiden vanteina on muutaman kesän pyörinyt 9-3 18" valssit. Tälle kesää piti alle kuitenkin vaihtaa vakiot klingonit ihan rahallisista syistä, näissä kun oli 2 kpl hyvää kumia. 18":ssa kaikki 4 olivat ihan loppuun ajetut. Asiaan ehkä vaikutti Kalajoella varttimaililla käynti. Vakio shiferi on ihan perseestä. Pelkästään sen vaihtamisella toimivampaan saisi varmaan sekunnin ajasta pois. Nyt paras oli 14.99s/159,7kmh.
Jalkatilojen remppaa:
Takakaariin pitäisi seuraavaksi alkaa kiinnittää huomiota. Talven aikana uusittiin takaluukku tehdasuuteen. Uuden luukun kun sai alle 70€lla. Samoin keulamuovi/alaspoileri maalattiin uusiksi.
