Ja noinhan se on lähes jokaisella merkkikerholla, jäsenet saavat konkreettista hyötyä jäsenyydestään ja kerhon toimintaa rahoitetaan jäsenmaksuilla.tevisu kirjoitti:Menee taas offtopic...a9000 kirjoitti:haluatteko pitää jäsenedut ja muut pienen piirin omana kivana?
Nyt kyllä putosin...... ja varmaan pitäisi olla sekaantumatta...mutta jos olet jäsen, näet "Jäsenille" -osiosta tietoa eri asioista; mm. yhteistyökumppaneista. Mielestäni on perusteltua, että on oma osio jäsenille, muutenhan paletti menisi ihan sekaisin kun ties-mikä-porukka kinuaisi esim. alennuksia Saab-clubin nimissä ilman jäsenyyttä.
Mielestäni jäsenedut kuuluvat kaikille JÄSENILLE. Asiahan on päivänselvä, kukaan ei varmasti halua pitää jäsenetuja salassa. Jäseneksi liittyminen on mielestäni tehty helpoksi ja edulliseksi. Varmasti kannattaa.
Joten jos et vielä ole jäsen, lämpimästi tervetuloa jäseneksi ainakin minun puolesta, et tule katumaan.
kuvia vannevalinnoista CS tonnariin?
Foxbody turbo
Näin ulkopuolisesta tuntuu, että tässä keskustellaan nyt kahdesta eri asiasta.
Toiset haluaisivat tietää, minkä suuruisista eduista on kyse, esim mahdollisia alennusprosentteja yms. Siis minkä suuruisia etuja saavuttaa klubiin liittymisellä.
Toiset painottavat, ettei edut kuulu muille kuin klubilaisille, kuten asian tietenkin pitääkin olla.
Anteeksi, jos hämmesin soppaa. Yritin nostaa kattilan liedeltä, ettei pala pohjaan.
Toiset haluaisivat tietää, minkä suuruisista eduista on kyse, esim mahdollisia alennusprosentteja yms. Siis minkä suuruisia etuja saavuttaa klubiin liittymisellä.
Toiset painottavat, ettei edut kuulu muille kuin klubilaisille, kuten asian tietenkin pitääkin olla.
Anteeksi, jos hämmesin soppaa. Yritin nostaa kattilan liedeltä, ettei pala pohjaan.
jussi
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
NO N-Y-T YM-MÄR-RÄN
Tätyy armaan lityä jäseksi.
Nyt ymmärrän myös miksi "Mimmin" auton kuvan yhteydessä lukee "ÄÄLIÖ"
Ps. niin kaasu vastaa, kun sitä poljetaan!
Kiitos Tevisulle asiallisesta näkemyksestä.
Mimmi kirjoitti:Klubilaisen alennusprosentit EIVÄT ole yleistä tietoa, koska silloin ei-klubilainen rupeaa kinuamaan samoja alennuksia itsellensä yhteistyökumppanilta maksamatta klubille jäsenmaksua.
Jäsenmaksullahan me pyöritämme mm. TÄTÄ PALSTAA, johon pääsevät kirjoittamaan ei-klubilaisetkin samalla tavalla kuin klubilaisetkin.
AAArrghh!
Henkistä tukea kaivataan. Ei tule uni silmään.
Vaimo kävi tänään vaihdattamassa renkaat kolmoseen tutussa liikkeessä, missä olin myyjän kanssa sopinut, että ostan siltä tonttuun 15" Advantit. Joko S 326 tai S 328 kunhan saa tuota S 328:a liikeeseen näytille.
No pistin sitten vaimon asialla valitsemaan jommat kummat vanteet, mutta se sanoi valinneensa ihan jotkut muut. Ei kuitenkaan osannut kertoa mulle mitkä tai minkälaiset valitsi
"Ei ne ollut sieltä reunasta kun vissiin keskeltä jotkut"
Tuota alla olevan linkin kuvaa sille oli vissiin näytetty, sitä itse ainakin siellä joskus tsiikasin.
http://www.kraatz.fi/erikois2004/erikoiswww/pkvsivu.htm
Pitäiskö käydä maanantaiaamuna vaan tyynenä kattomassa mitä vanteet laitetaan alle vai pitääkö soittaa heti keskellä yötä kauppiaan kännykkänumeroon?

Pitäisikö naisen vaistoon luottaa tällasiessa esteettisessä asiassa vai onko vanteen valinta miesten hommaa? Tavallaan olen iloinen, että ottaa osaa tällaiseen asiaan, kun muuten ei kiinnosta autohommat ollenkaan. Vai oliko sittenkin ketun häntä kainalossa ja valkkasi kuvaston halvimmat vanteet, että saadaan lisää rahaa matkakassaan?
AAAA-PUUUU-VA
Henkistä tukea kaivataan. Ei tule uni silmään.
Vaimo kävi tänään vaihdattamassa renkaat kolmoseen tutussa liikkeessä, missä olin myyjän kanssa sopinut, että ostan siltä tonttuun 15" Advantit. Joko S 326 tai S 328 kunhan saa tuota S 328:a liikeeseen näytille.
No pistin sitten vaimon asialla valitsemaan jommat kummat vanteet, mutta se sanoi valinneensa ihan jotkut muut. Ei kuitenkaan osannut kertoa mulle mitkä tai minkälaiset valitsi

Pitäiskö käydä maanantaiaamuna vaan tyynenä kattomassa mitä vanteet laitetaan alle vai pitääkö soittaa heti keskellä yötä kauppiaan kännykkänumeroon?

Pitäisikö naisen vaistoon luottaa tällasiessa esteettisessä asiassa vai onko vanteen valinta miesten hommaa? Tavallaan olen iloinen, että ottaa osaa tällaiseen asiaan, kun muuten ei kiinnosta autohommat ollenkaan. Vai oliko sittenkin ketun häntä kainalossa ja valkkasi kuvaston halvimmat vanteet, että saadaan lisää rahaa matkakassaan?

AAAA-PUUUU-VA

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
JOS vaimo on päässyt päättämään niin sulla on sitten tulossa jotkin maasturin 13" kromivanteet tonttuun hirveällä offsetillä ja et varmaan 5, ja ehkä hieman käytetyt.. Mua pelottaa peinu sun puolesta 

Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Sieltä tulee kullatut vanteet, jos on spinnerinä bmw:n tai mersun merkki
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
-
- "Viggen"
- Viesti:
Sulla on hyvä maku vanneasioissapeinu kirjoitti: ...missä olin myyjän kanssa sopinut, että ostan siltä tonttuun 15" Advantit. Joko S 326 tai S 328 kunhan saa tuota S 328:a liikeeseen näytille.

Sit kun vielä törmäsin hyväkuntoisiin käytettyihin 17" S326:siin niin valinta oli helppo.
(BTW...lehdestäkin tuttut noi mun vanteet

Kirjoituksestasi on jo pari päivää kulunut, joten oot jo varmaan pyytänyt vaimoasi näyttämään tuosta Kraatzin listasta mitkä hän valitsi. Jouduitko heti perään soittamaan rengaskauppiaalle ja kertomaan, että lääkekuurista johtuen vaimosi oli houraillut vannevalinnoissa vai oliko vaimo tehnyt peräti etevän valinnanpeinu kirjoitti: No pistin sitten vaimon asialla valitsemaan jommat kummat vanteet, mutta se sanoi valinneensa ihan jotkut muut. Ei kuitenkaan osannut kertoa mulle mitkä tai minkälaiset valitsi"Ei ne ollut sieltä reunasta kun vissiin keskeltä jotkut"
Tuota alla olevan linkin kuvaa sille oli vissiin näytetty, sitä itse ainakin siellä joskus tsiikasin.

Ja vannemalli oli...
Päätin kärsiä ja kestää kuin mies - siihen asti kun näen vanteet ekan kerran. ja JES! Valinta oli s326...aikamoinen helpotus. Todella hyvännäköiset vanteet vaikka päätin pysytellä orkkiskoossa. Vähän häikii kyllä upouudet vanteet
Päätin kiusata itteeni vielä pikkasen lisää ja roudasin uudet vanteet renkaineen takapihalle... 

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Olitpa fiksu, jopa älykäs. Kun kerran Saabisi vannevalinnat kiinnostavat, niin mikset voi liittyä klubiin? Mitä iloa jäsenyydestä olisi jos se ei toisi mukanaan etuja ja yhteisöhenkeä jne. Tottakai tänne koitetaan saada lisää jäseniä, aika harva yhdistys toimii päinvastoin, eikö?a9000 kirjoitti:NO N-Y-T YM-MÄR-RÄN
BMW 320dA Coupe LCI
Vähän tämäkin ketju karannut aiheestaan, mutta pistän kuitenkin kuvan vannevalinnasta CS-tonnariin.
Kesä ajeltu, hyvin toimii ja helpot pitää puhtaana.
Tuolta näyttää, merkki Ronal, 16"
http://www.elisanet.fi/teemu.suuronen/saab/ronal.jpg
Pahoittelen huonoa kuvakulmaa ja kuvan laatua...
Kesä ajeltu, hyvin toimii ja helpot pitää puhtaana.
Tuolta näyttää, merkki Ronal, 16"
http://www.elisanet.fi/teemu.suuronen/saab/ronal.jpg
Pahoittelen huonoa kuvakulmaa ja kuvan laatua...

Ei kellään oleKönig theoryä alla? Ne näyttäis kiinnostavilta.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
-
- "Hirsch"
Mulla on alla nykyisessä tontussa 17" Advanti S328 ja kumeina Goodyear EAGLE F1 215/45 http://img364.imageshack.us/img364/6219/p61128692dh.jpg
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)